Gå til innhold

AMM´s prøvedagbok


2307

Anbefalte innlegg

2 dpo

Det murrer litt, stikker litt og jeg føler meg oppblåst. Kan både være symptomer mens og graviditet, så hva det betyr aner jeg ikke😇Prøver å ikke kjenne etter så mye, fort gjort å innbille seg ting.. håper dagene fremover går fort🥰 

Når testet dere positivt? Hvor mange dpo? Forrige gang jeg testet positivt var jeg 7-8 dpo, kanskje jeg skal teste på samme tidspunkt denne runden.. eller skal jeg vente til 10dpo som var utgangspunket🫣 hodet spinner🥵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 dpo

Føler meg likt som i går🥰 Dagene snegler seg fremover.. fått meld om at babyplanpakken med tester skal komme 1. des🫶🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dpo

De siste par dagene har jeg hatt sååå ømme bryster, og såre nipler. Disse dagene har faktisk gått veldig fort🥹🥹 Bestemt meg for å teste på søndag, da er jeg 8dpo. Så utrolig spent!! Har en følelse av at det har gått, men er sååå redd for å håpe for mye - og bli kjempe skuffet..🥵🥵 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo

Vært lite murringer, egentlig ikke kjent så mye i magen de siste par dagene. Brystene har vært det som har plaget meg mest. Lest at man helst ikke ønsker murringer i disse dager, da det ofte tyder på at mensen er på vei - jeg har ingen tegn til at mensen er på vei slik jeg er nå.. Håper det er positivt!! 3 dager til jeg skal teste ❤️ 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortsettelse 5 dpo

Har hatt vondt i hodet i hele dag, har ikke tatt paracet før jeg kom hjem fra jobb, håper den funker fort ❤️ Er så jeg må ta sofaen i kveld for å slappe av.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo

Gikk på en testesmell i ettermiddag, selvfølgelig negativ😅 er jo aaalt for tidlig, jeg vet.. men skal begynne å teste på morgen nå - blir spennende dager♥️ Kjent meg litt sliten i dag, om det er sånn fordi en arbeidsuke er over, kan godt hende🫣🫣 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, 6 dpo er nok definitivt i tidligste laget ja! Men jeg skjønner deg veldig godt. Var en skikkelig testetøs selv 😝 Jeg fikk faktisk negativ på morgenurin begge graviditetene, for så å få positiv på formiddag og kveld. Så hos meg var morgenurin faktisk ikke best ☺️ Dette var 10 dpo første gangen, og 9 dpo andre gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juss-jenta skrev (10 timer siden):

Hehe, 6 dpo er nok definitivt i tidligste laget ja! Men jeg skjønner deg veldig godt. Var en skikkelig testetøs selv 😝 Jeg fikk faktisk negativ på morgenurin begge graviditetene, for så å få positiv på formiddag og kveld. Så hos meg var morgenurin faktisk ikke best ☺️ Dette var 10 dpo første gangen, og 9 dpo andre gangen.

Jøss, ja da skal jeg teste kveld også🥰 følte jeg så noe på testen i dag, men er nok skygge.. hvilke tester sverger du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo

Testet i dag tidlig, synes jeg ser noe svakt svakt. Samboer ser ingenting😅 Kan hende det bare er ønsketenking fra min side🫶🏼🫣 Blir å fortsette med morgentesting fremover! Føler at jeg begynner å bli forkjølet. Hodepine og føler meg varm, har ingen feber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2307 skrev (7 timer siden):

Jøss, ja da skal jeg teste kveld også🥰 følte jeg så noe på testen i dag, men er nok skygge.. hvilke tester sverger du til?

Mine favoritter er definitivt make sure sine strimler! De man får kjøpt på Meny blant annet ☺️ Har aldri fått skyggestrek på de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juss-jenta skrev (2 timer siden):

Mine favoritter er definitivt make sure sine strimler! De man får kjøpt på Meny blant annet ☺️ Har aldri fått skyggestrek på de. 

Takk for tips! Har så langt brukt Babyplan mest, men har opplevd skyggestreker på de.. så er ikke helt fan lenger. Har mange igjen, så får bare bruke de opp. Får jeg positiv på de, sjekker jeg med andre tester før jeg jubler :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo

Sovet ekstremt dårlig i natt, sliten, stikking i brystene i ny og ne. Har også murring og stikkinger i magen - håper ikke det er mensen som er på vei. Jeg pleier ikke få mensensmerter så lenge før mensen, den skal jeg egentlig ikke ha før 10/12 - kanskje det er implantasjon? Tester negativt i dag tidlig. Var oppe på do to ganger i løpet av natten, så føler det spiller inn på testen.. får liksom ikke skikkelig morgenurin når jeg er å tisser i løpet av natten🤨 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 dpo

Negativ test, teit som jeg er begynner jeg å miste håpet - selv om jeg absolutt ikke trenger å gjøre det. 10 dpo er jo fortsatt tidlig, kanskje egget festet seg sent??😢😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2307 skrev (1 time siden):

11 dpo

Negativ test.. 

Disse dagene er så vonde! Husk at 11 dpo fortsatt er tidlig 🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haapefull skrev (44 minutter siden):

Disse dagene er så vonde! Husk at 11 dpo fortsatt er tidlig 🤞🏼❤️

Jaa, blir gal. Vurderer å vente med testing til lørdag, og se om mensen kommer.. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo

Festeblødning??

I dag når jeg var kommet på jobb fikk jeg plutselig skikkelig mensensmerter. Det knøt seg nederst i magen - tenkte med sikkerhet at nå har mensen kommet. Jeg gikk på do, og da var det bare lyse rosa utflod?? Smertene har avtatt litt, men kjenner enda at det murrer. Har lest litt om implatasjonsblødning nå og jeg har jo alle symptomene.. Vondt i hodet, mensensmerter, lystrosa utflod, ømme bryster. Blir spennende å se om det er mensen som er kommet tidligere, eller om det faktisk har gått denne perioden! Står at mange opplever dette rundt 12dpo når egget fester seg - herreguuud fikk faktisk et håp nå!!

Oppdaterer♥️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsettelse 12dpo

Ganske sikker på at det er mensen som er kommet. Ikke så skuffet lenger, bare glad syklusen min gir mening! Gjør oss klare for neste prøveperiode🫶🏼

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...