Gå til innhold

AMM´s prøvedagbok


2307

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2307 skrev (6 timer siden):

CD 51

POSITIV EGGLØSNINGSTEST!!

Endelig, aldri fått såååå positiv test! Hurra!🥰

 

58DB2E00-A47B-40EB-B58E-D41FB41762E4.jpeg

:strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2307 skrev (21 timer siden):

CD 51

POSITIV EGGLØSNINGSTEST!!

Endelig, aldri fått såååå positiv test! Hurra!🥰

 

58DB2E00-A47B-40EB-B58E-D41FB41762E4.jpeg

Åå, se der!! da er det å kjøre på 👊🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok egget sluppet, siden eggløsningstesten nå er negativ🫶🏼

Tenker å regne 1dpo i dag♥️

EAEC4AEF-B89A-4C3F-976D-D6C6FCAA1C84.jpeg

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dpo

Jeg som trodde jeg hadde misset eggløsningen min denne måneden.. det hadde jeg heldigvis ikke! Sååå glad for at jeg ikke ga meg med testingen. Jeg hadde egentlig gitt meg, men på fredagen når jeg tok en tilfeldig test så følte jeg meg så DRITT. Jeg var sår, lei meg, negativ - jeg tenkte egentlig at "nå kommer sikkert mensen siden jeg føler meg sånn her".. men så kikket jeg på kalenderen, og jeg hadde tatt eggløsningstest to uker i forveien, den var jo negativ.. så mensen kunne det jo ikke være. Jeg har alltid hatt heftige runder med PMS før mensen, derfor skjønte jeg at det var noe på gang.Testen var jo super positiv JUHHUUU! Nå begynner de ca to lange ukene, forrige syklus var lutealfasen på 12 dager, så regner med at den blir det nå også. IKM er 09.02 ❤️ I dag har jeg ømme bryster og er "umettelig", haha

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 dpo

Bladde meg tilbake for å se på hva jeg skrev på 4dpo forrige syklus, og jeg kan vel egentlig kopiere og lime inn innlegget fra desember - haha. Såre brystvorter og bryst. Ellers ingen symptomer ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo

Jeg bestilte meg termometer med to desimaler forrige måned, da jeg tenkte at jeg skulle begynne å tempe for å finne eggløsning. Tror ikke det helt er en måte som fungerer for meg, da jeg er for sløv til å huske å tempe hver morgen før en står opp😅 Men uansett, så har jeg tempet litt her og der og i dag var plutselig tempen forhøyet med nesten 0,7 grader. Det er veldig rart, da jeg vet at normal temperatur for meg er ca 36,5. Har lest flere steder at det kan være et tegn på graviditet da hormonene gjorde at tempen steg, og den holdt seg gjerne forhøyet gjennom hele graviditeten🫣 Tok tempen to ganger, bare for å dobbeltsjekke og fikk samme målingen begge gangene. Pussig🙈

 

A6B2ED24-C36C-4D76-B312-3C922D668E30.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2307 skrev (21 minutter siden):

8 dpo

Positiv test🥹🥹

89475848-5737-4ECD-B0A4-EC73A9B4376D.jpeg

Ååååååå, gratulerer!!!!!🥹🥹❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

9 dpo

Testet igjen i dag tidlig - svak strek, men det er strek!! Håper den blir sterkere og sterkere♥️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg har testet positivt lurer jeg på - hva nå? Regnet meg til ca termin 20. oktober. Er 3+3 i dag ❤️ Del gjerne erfaringer og tips! Jeg tar folat, skal på apoteket i morgen og kjøpe sånn gravid kosttilskudd tenkte jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2307 skrev (2 timer siden):

Nå som jeg har testet positivt lurer jeg på - hva nå? Regnet meg til ca termin 20. oktober. Er 3+3 i dag ❤️ Del gjerne erfaringer og tips! Jeg tar folat, skal på apoteket i morgen og kjøpe sånn gravid kosttilskudd tenkte jeg. 

Jeg er så glad på dine vegne, får ikke sagt det nok🥹❤️ 

Jeg var selv usikker på hva jeg skulle gjøre. Kom vel frem til at tilskudd av d-vitamin, folat og jern er lurt. + B12 da, siden jeg også går på Metformin for PCOSen. Først og fremst er det å nyte graviditeten ❤️ Jeg var hos fastlege for første kontroll når jeg var 7+5, og fikk fylt ut helsekortet, fikk informasjon om veien videre og besvart spørsmål! Også ble jeg henvist til tidlig ul (som er et nytt tilbud for alle gravide) og ordinær ultralyd 😄 Skal ta kontakt med helsestasjonen etter ultralyd i uke 12, tenker jeg 👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...