Gå til innhold

AMM´s prøvedagbok


2307

Anbefalte innlegg

4+2

Formen har vært bra både i går og i dag. Før i uka har jeg vært sliten og til tider kvalm. Jeg ønsker meg bare fler og fler symptomer jeg - alt er verdt det ❤️ Selv om jeg er glad, er jeg veldig tilbakeholden. Vet at det her bare får gå sin gang frem til tidlig ultralyd. Det er ingenting jeg får gjort. Det hjelper litt. Jeg ser på papiret hver eneste gang jeg er på do.. jeg må prøve å la være, da det føles som å hoppe fra 10ern hver gang. Det knyter seg i magen hver gang.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4+4

Til tider kommer det en skikkelig kvalmebølge over meg, men den blir fort borte. Har også vondt i brystene. Hatt lite ligamentsmerter de siste dagene, de var verst i uke 3. Håper dagene går fort og at alt går bra. Hadde aldri så sterke tester som jeg har nå forrige graviditet - det må da være et godt tegn ❤️ Satser på tidlig ultralyd mandag 4. september. 2 uker til i dag ❤️ 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+4

Litt brunlig utflod. Leser mange steder at det er veldig vanlig.. men man blir jo engstelig. Testene mine er enda sterkere i dag, og det må jo være et godt tegn🤕🤕😔 Bestilt meg legetime i morgen for å undersøke. Tenker en gyn undersøkelse og evt blodprøve. Nederste testen er fra i dag.. gjerne del om dere har opplevd brunlig utflod🤕

6BE3D4DA-96C0-4F49-8608-66236F14D7C5.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! ❤️ Jeg hadde småblødninger et par ganger de første 8 ukene uten at noe var unormalt. Slimhinnene blir så skjøre og hos meg skulle det lite til før det kom en liten blødning. Med så fin stigning på testene er nok en så liten blødning helt uskyldig 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+5

Legetimen gikk bra. Hun var ikke bekymra. Tok ultralyd (selv om det er for tidlig) og hun syntes hun kunne se starten på noe. Tok også blodprøve. Men når jeg kom hjem tok jeg nye tester og de må jeg bare skryte av😭😭 CBD har gått fra 1-2 for noen dager siden, til 2-3 og stripstesten er jo nesten like sterk som kontrollstreken. Jeg er mye roligere. Har heller ikke noe vondt. 

1EF7CA32-27C0-4402-8BC5-E2F24A781A0B.jpeg

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+0

Den brune utfloden har avtatt og jeg har ingen smerter. Var hos legen i dag for å ta blødprøve ift hcg utviklingen fra tirsdag til i dag. Hun fikk ikke svar på den før på mandag, så hun skulle ringe meg da. Er egentlig ikke så bekymret, da jeg har har såå fin utvikling på testene mine - nå er teststreken like sterk/sterkere enn kontrollstreken💕 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+2

Fikk svar på HCG testen. Hadde gått fra 315 til 724 på 48-timer. Det må da vel være bra, legen var fornøyd💕💕 

Endret av 2307
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2307 skrev (3 timer siden):

5+2

Fikk svar på HCG testen. Hadde gått fra 315 til 724 på 48-timer. Det må da vel være bra, legen var fornøyd💕💕 

Hurra for fin hcg-prøve! 🙌🙌❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6+0

Ny uke!! Har bestilt tidlig ultralyd på mandag, da er jeg 6+5. Som jeg gleder meg og gruer meg. Håper så inderlig at alt er bra. Jeg er utrolig sliten om dagen, når kvelden kommer er jeg heeelt ferdig. Til tider svimmel og vondt i hodet, samt skikkelig vondt i brystene. Har ikke vært noe mer kvalm🥰 Dagene går overraskende fort..❤️ 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på ultralyd i dag - liten spire med hjerteslag❤️ Ble målt til 6+0, så befruktning må ha vært senere enn jeg har trodd. Siden jeg trodde jeg var lengre enn jeg var, skulle jeg få en gratis time på Volvat en uke fra i dag. Gynekologen sa at lille i magen kom til å vokse masse denne uken. Så om en uke ble ultralyden virkelig verd det. For en snill dame, herregud😭 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6+3

Formen er grei, har mye halsbrann og hodevondt etter jobb/på kvelden😔 Har sovet dårlig i flere netter nå. Oppe og tisser flere ganger, og er generelt urolig. Vært litt bedre i natt💕 Dagene snegler seg bortover..

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...