Gå til innhold

AMM´s prøvedagbok


2307

Anbefalte innlegg

Kjedelig med mensen! Men nå er du i alle fall i gang med neste syklus og ny prøveperiode! Håper den sitter denne gangen! 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juss-jenta skrev (11 timer siden):

Kjedelig med mensen! Men nå er du i alle fall i gang med neste syklus og ny prøveperiode! Håper den sitter denne gangen! 💛

Krysser fingrene🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 5

Guuud for noen dager. Har helt glemt hvordan det er å ha skikkelig mensen😂 Siden mensen kom tilbake i august, så har den vært uregelmessig og laaaang. Nå virker det som at den snart er ferdig, kun etter 5 dager - sååå utrolig godt! Bestilt flere eggløsningstester så jeg er klar for en ny periode. Usikker på når jeg skal begynne å teste, skal ha eggløsning rundt den 25/12 - når burde jeg begynne å teste? Tenkte ca 5 dager før kanskje.. 

5935B76D-15A2-4AA6-BC7B-7A76899E365F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2307 skrev (På 12.12.2022 den 20.36):

CD 5

Guuud for noen dager. Har helt glemt hvordan det er å ha skikkelig mensen😂 Siden mensen kom tilbake i august, så har den vært uregelmessig og laaaang. Nå virker det som at den snart er ferdig, kun etter 5 dager - sååå utrolig godt! Bestilt flere eggløsningstester så jeg er klar for en ny periode. Usikker på når jeg skal begynne å teste, skal ha eggløsning rundt den 25/12 - når burde jeg begynne å teste? Tenkte ca 5 dager før kanskje.. 

5935B76D-15A2-4AA6-BC7B-7A76899E365F.jpeg

Det var mange dager med mensen 🙈 kanskje den er i ferd med å stabilisere seg, siden den ser ut til å gi seg etter dem dager🤞🏼 Sikkert lurt å teste 5 dager før! Jeg hadde nok gjort det samme 😊 Har du noen symptomer når eggløsningen nærmer seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 8

Tok en eggløsningstest i dag bare for å se, den var så negativ som man får den😅 Så da lar jeg det gå noen dager til, før jeg tester på nytt🫶🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt testing🫶🏼 Skal ha eggløsning om 9 dager i følge kalender, men ønsker å følge med hver dag nå💚 

D509A3D1-0DB6-43EA-851E-C12C505EFA92.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2307 skrev (45 minutter siden):

Begynt testing🫶🏼 Skal ha eggløsning om 9 dager i følge kalender, men ønsker å følge med hver dag nå💚 

D509A3D1-0DB6-43EA-851E-C12C505EFA92.jpeg

Se der ja! Det ser ut som det nærmer seg 🙌🏻 Hvor ofte tester du per dag?

Endret av Haapefull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haapefull skrev (2 minutter siden):

Se der ja! Det ser ut som det nærmer seg 🙌🏻 Hvor ofte tester du per dag?

Tester nok en gang om dagen nå, frem til jeg får sterkere steker. Forrige syklus fikk jeg sterkere og sterkere tester dagene før (ligger bilder i tråden), så vil tro at jeg kommer til å se en utvikling de neste dagene🤩 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 18

For noen kjedelige dager.. venter og venter🫣 Gikk tom for babyplan, så har kjøpt metode tester fra apotek1 - erfaringer? Savner å bruke babyplan allerede😧😥 Må få bestilt fler på nyåret. 

26BEFB47-6D3A-480B-89DA-D7B117771BF6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2307 skrev (5 timer siden):

CD 18

For noen kjedelige dager.. venter og venter🫣 Gikk tom for babyplan, så har kjøpt metode tester fra apotek1 - erfaringer? Savner å bruke babyplan allerede😧😥 Må få bestilt fler på nyåret. 

26BEFB47-6D3A-480B-89DA-D7B117771BF6.jpeg

Kan det være at jeg har misset eggløsningen?? At den var mellom CD 15-16? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2307 skrev (3 timer siden):

Kan det være at jeg har misset eggløsningen?? At den var mellom CD 15-16? 

Kanskje, om du har hatt veldig rask lh-stigning 🫣 har du noen symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CD 20
Endelig begynner det å bli litt symptomer, og testen er hvertfall en del mørkere enn den har vært i de siste dagene🫣🥰 skal teste igjen i kveld, har bare igjen en test.. så håper på å få en positiv da!!

561FE3AF-BE83-44D3-8230-21298133C302.jpeg

Endret av 2307
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok test, like sterk som den før i dag - får reise å kjøpe flere eggløsningstester i morgen, blir gal av det her. Ikke at det er så nøye mtp å legge inn aksjer (vi gjør det uansett), men synes det er greit å vite når eggløsning var ift når mensen skal komme🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kom det litt ferskt blød når jeg tørka meg på do, bare litt liksom. Hva i alle dager kan det være?? Jeg må nok ha hatt eggløsning tror jeg, og at jeg bare har missa den peaken🤨

C8F623C1-06EC-4A42-9ED6-4AC2858E81B4.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP2 CD 24 (5 dpo???)

Da er den siste eggløsningstester tatt, og den er supernegativ. Jeg har testet hver dag i 14 dager..  Jeg regner med at jeg har gått glipp av peaken min denne perioden. Vi har lagt inn en god del aksjer, så tror ikke det har hatt så mye å si at jeg ikke har fått med meg akkurat når eggløsning var. Eneste er jo at jeg ikke vet heeeelt når mensen skal komme - men vi får bare la dagene gå og se ❤️ Jeg hadde sterkest test den 27/12 - kanskje jeg bare skal regne med at eggløsning var den dagen. Da skal mensen komme rundt 08/01. Krysser fingrene for at 2023 er året - godt nyttår alle! ❤️ 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...