Haapefull Skrevet 31. desember 2022 #61 Del Skrevet 31. desember 2022 2307 skrev (1 time siden): PP2 CD 24 (5 dpo???) Da er den siste eggløsningstester tatt, og den er supernegativ. Jeg har testet hver dag i 14 dager.. Jeg regner med at jeg har gått glipp av peaken min denne perioden. Vi har lagt inn en god del aksjer, så tror ikke det har hatt så mye å si at jeg ikke har fått med meg akkurat når eggløsning var. Eneste er jo at jeg ikke vet heeeelt når mensen skal komme - men vi får bare la dagene gå og se ❤️ Jeg hadde sterkest test den 27/12 - kanskje jeg bare skal regne med at eggløsning var den dagen. Da skal mensen komme rundt 08/01. Krysser fingrene for at 2023 er året - godt nyttår alle! ❤️ Krysser fingrene for deg 🤞🏼❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 1. januar 2023 Forfatter #62 Del Skrevet 1. januar 2023 PP2 CD 25 ca 6-7 dpo Har spottet litt de siste dagene. Veldig ulikt meg - håper det er positivt!! Eggløsning kan ha kommet før altså, må bare ta utgangspunkt i noe.. spent på hva første uka i 2023 har å by på🥰🫶🏼✨ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 2. januar 2023 Forfatter #63 Del Skrevet 2. januar 2023 Tok graviditetstest når jeg kom hjem fra jobb, tok bildet som ligger ved innenfor tiden. Ser noe faktisk. Men nå når den er helt tørket så ser jeg ingenting.. hva kan det bety?😥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haapefull Skrevet 3. januar 2023 #64 Del Skrevet 3. januar 2023 2307 skrev (14 timer siden): Tok graviditetstest når jeg kom hjem fra jobb, tok bildet som ligger ved innenfor tiden. Ser noe faktisk. Men nå når den er helt tørket så ser jeg ingenting.. hva kan det bety?😥 Jeg ser noe 🤞🏼 Hva sier testen i dag? 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 3. januar 2023 Forfatter #65 Del Skrevet 3. januar 2023 Haapefull skrev (7 timer siden): Jeg ser noe 🤞🏼 Hva sier testen i dag? 🥰 Veldig negativ i dag🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 8. januar 2023 Forfatter #66 Del Skrevet 8. januar 2023 CD 32 Negative tester og ingen mensen. Håper ikke dette blir en laaang syklus.. kan se sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 12. januar 2023 Forfatter #67 Del Skrevet 12. januar 2023 (endret) CD 36 Åhh, trodde jeg var ferdig med så alt for lange sykluser.. kjenner jeg er ordentlig sliten av det her nå. 23. januar er det akuratt ett år siden jeg sluttet på p-piller. Hadde aldri trodd at jeg ett år etterpå kom til å ha så mye trøbbel med syklusen. Jeg vet at jeg aldri skal begynne på hormonprevensjon igjen, jeg ønsker at kroppen min skal styre dette her selv. Jeg kan vel ikke si at jeg har prøvd i ett år, da mensen ikke kom tilbake før i august. Så har vel vært prøver i 5 måneder. Det føles som sååå mye lenger. Jeg føler alle rundt meg er gravide og alt jeg ser er barn, barnevogner etc. Ordentlig trist, men en gang blir det vel min tur. Hørte akuratt på Martine Halvorsen sin podkast hvor Malene Pedersen gjestet - de snakket om kvinnehelse og infertilitet. Den krisetenkeren jeg er graver jeg meg selv ned, og gir meg selv alle mulige diagnoser. Jeg må øve på å være snillere mot meg selv.. ❤️ Legger ved bilde av syklusene mine siden august. De er jo ikke helt krise? Endret 12. januar 2023 av 2307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleVy94 Skrevet 13. januar 2023 #68 Del Skrevet 13. januar 2023 (endret) Du har ny følger! Prøver på tredje barnet, tok ut hormonspiral i sommer men begynner å prøve først nå. Har også uregelmessig og lang mens, siste syklusen min var også på 36 dager. Vanskelig å bli klok på! Er på CD 8 PP1 i dag. Hvilken app bruker du for å holde oversikt? Sender masse lykkestøv din vei og håper det klaffer ved neste EL! Endret 13. januar 2023 av LilleVy94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haapefull Skrevet 13. januar 2023 #69 Del Skrevet 13. januar 2023 Skjønner det er frustrerende når syklusene er uregelmessige, og du ikke vet om eggløsning har vært eller ikke 🥺 Har selv vært der med sykluser mellom 35-70 dager, men jeg har pcos da 😅 Siden en normal syklus er mellom 25-35 dager er ikke dette ille i det hele tatt! Men siden syklusene dine varierer fra 23-38 dager, har du vurdert å ta det opp med en gynekolog? Kanskje greit å ta en sjekk, siden dere har prøvd et år? Jeg vet det er vanskelig å tro når jeg sier dette: men spiren kommer til å sitte ❤️ Hilsen ei som var ganske nedgravd i negative og håpløse tanker for en mnd siden 🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 13. januar 2023 Forfatter #70 Del Skrevet 13. januar 2023 LilleVy94 skrev (8 timer siden): Du har ny følger! Prøver på tredje barnet, tok ut hormonspiral i sommer men begynner å prøve først nå. Har også uregelmessig og lang mens, siste syklusen min var også på 36 dager. Vanskelig å bli klok på! Er på CD 8 PP1 i dag. Hvilken app bruker du for å holde oversikt? Sender masse lykkestøv din vei og håper det klaffer ved neste EL! Koselig! ❤️ Appen du ser screenshot av er Min Kalender. Liker den veldig godt, har ikke noe premium eller noe sånt, synes den er oversiktlig og fin! Har du tenkt til å bruke eggløsningstester? Har du alltid hatt lange sykluser, eller ble de lenger etter hormonspiralen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 13. januar 2023 Forfatter #71 Del Skrevet 13. januar 2023 Haapefull skrev (2 timer siden): Skjønner det er frustrerende når syklusene er uregelmessige, og du ikke vet om eggløsning har vært eller ikke 🥺 Har selv vært der med sykluser mellom 35-70 dager, men jeg har pcos da 😅 Siden en normal syklus er mellom 25-35 dager er ikke dette ille i det hele tatt! Men siden syklusene dine varierer fra 23-38 dager, har du vurdert å ta det opp med en gynekolog? Kanskje greit å ta en sjekk, siden dere har prøvd et år? Jeg vet det er vanskelig å tro når jeg sier dette: men spiren kommer til å sitte ❤️ Hilsen ei som var ganske nedgravd i negative og håpløse tanker for en mnd siden 🫣 Vet ikke om legen regner det som at vi har prøvd i ett år? Har tenkt å ta det opp med legen til sommeren om det fortsatt ikke er noe bedre - håper jo på at jeg slipper det, og at vi blir gravide av oss selv. Har lest litt om Letrozol og at det hjelper mange til å få eggløsning - har du vært borti det? Jaa, tenk hvor fort det kan snu - ble så glad på dine vegne når jeg lese i prøvedagboken din! Håper jeg får oppleve det snart ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleVy94 Skrevet 13. januar 2023 #72 Del Skrevet 13. januar 2023 2307 skrev (14 minutter siden): Koselig! ❤️ Appen du ser screenshot av er Min Kalender. Liker den veldig godt, har ikke noe premium eller noe sånt, synes den er oversiktlig og fin! Har du tenkt til å bruke eggløsningstester? Har du alltid hatt lange sykluser, eller ble de lenger etter hormonspiralen? Takk, da skal jeg laste ned den appen Jeg har ikke tenkt å stresse noe med eggløsningstester med det første, jeg gjorde ikke det med de andre barna heller. Jeg forholder meg til de ekstreme mengdene EL-slim jeg får Gjør det kanskje litt vanskeligere å vite når man er i DPO-land, men vi helgarderer med å fortsette til slimet har tynnet seg ut, tenker jeg. Blir travelt for meg og mannen, håper det lar seg gjøre med to barn i hus Hvis jeg finner ut at det blir mindre stressende for meg å teste vil jeg nok begynne med det. Har kanskje litt for stor forhåpning til at det klaffer raskt også da de to andre ble unnfanget på PP2 og PP1. Syklusen ble temmelig forstyrra etter spiralen! Har normalt en syklus på 30-31 dager. Etter jeg tok ut spiralen har jeg hatt sykluser fra 26-36 dager, men det virker som det stabiliserer seg nå. Tror den siste syklusen ble mest forstyrra pga heftig influensa og en stressende jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 13. januar 2023 Forfatter #73 Del Skrevet 13. januar 2023 CD 37 Eggløsning?? Har tatt eggløsningstester i ettermiddag og kveld - kan eggløsning virkerlig være rett rundt hjørnet??😛😛 HÅPER DET (vi legger inn aksjer hvertfall) Den øverste tok jeg i ettermiddag, de to i midten sent i kveld. Den nederste med lite konsentrert urin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleVy94 Skrevet 14. januar 2023 #74 Del Skrevet 14. januar 2023 Det ser jo veldig lovende ut! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haapefull Skrevet 14. januar 2023 #75 Del Skrevet 14. januar 2023 2307 skrev (23 timer siden): Vet ikke om legen regner det som at vi har prøvd i ett år? Har tenkt å ta det opp med legen til sommeren om det fortsatt ikke er noe bedre - håper jo på at jeg slipper det, og at vi blir gravide av oss selv. Har lest litt om Letrozol og at det hjelper mange til å få eggløsning - har du vært borti det? Jaa, tenk hvor fort det kan snu - ble så glad på dine vegne når jeg lese i prøvedagboken din! Håper jeg får oppleve det snart ❤️ Jeg har ikke prøvd Letrozol, nei. Tok Metformin og Myo-Inositol, og fikk regelmessige sykluser på 29-31 dager med det ☺️ Mange, både med og uten PCOS, sverger til Myo-Inositol for å få regelmessige sykluser og bedre eggkvalitet. Kanskje verdt å lese seg litt opp på det, og se om det er noe for deg? Det er et kosttilskudd og er reseptfritt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #76 Del Skrevet 14. januar 2023 Haapefull skrev (2 timer siden): Jeg har ikke prøvd Letrozol, nei. Tok Metformin og Myo-Inositol, og fikk regelmessige sykluser på 29-31 dager med det ☺️ Mange, både med og uten PCOS, sverger til Myo-Inositol for å få regelmessige sykluser og bedre eggkvalitet. Kanskje verdt å lese seg litt opp på det, og se om det er noe for deg? Det er et kosttilskudd og er reseptfritt 😊 Takk for tips! Det skal jeg absolutt sjekke ut 💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 15. januar 2023 Forfatter #77 Del Skrevet 15. januar 2023 Ting skjer hvertfall. Er det lov å håpe på positiv i kveld??😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 15. januar 2023 Forfatter #78 Del Skrevet 15. januar 2023 Enda sterkere eggløsningstest nå i kveld, men ikke positiv - satser på at den kommer i morgen ❤️ Hvis det stemmer, blir eggløsning å skje 17/1. I og med at forrige lutealfase var på 12 dager, så tenker at jeg regner utifra det. Da blir IKM den 29/1. Håper sååå på at det nå er våres tur - selv med en uregelmessig syklus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 19. januar 2023 Forfatter #79 Del Skrevet 19. januar 2023 Da har jeg sluttet å teste, jeg tror jeg har misset peaken min😤 Fikk sterkest test på søndag. Så for å ha noe å gå etter regner jeg eggløsningen fra mandag. Huff, for en syklus😥😥 Bilde er av testen min søndag kveld - testet ikke før kvelden dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2307 Skrevet 24. januar 2023 Forfatter #80 Del Skrevet 24. januar 2023 CD 48 Endelig har LH nivået mitt gått litt ned etter å ha vært ganske høyt i mange dager.. forstår meg ikke på denne syklusen. Har negative graviditetstester🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå