Gå til innhold

Skravletråd mai/juni 2023


Boudicca

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei 😄 melder meg på her🙋🏼‍♀️ testet positivt igår, 4+1 idag 😍 termin 6 juni.

Det blir mitt første barn, men jeg har en MA bak meg. Prøvd i 1 år etter MA’en og endelig var det to streker 🙌🏻 håper den sitter 🤞🏻🌸

Hvor langt er du på vei Boudicca? 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på her!

Jeg er 28 år, gravid med nr 2 og har menstermin 28. april men kan garantere at jeg blir satt tilbake til en av de første dagene i mai når jeg skal på OUL.

Foreløpig er jeg 10 uker på vei, og formen er heldigvis stigende (håper jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! 
jeg er 5+0 i dag og var hos gynekologen i dag! Fikk tatt en tidlig ultralyd selv om vi forventet og ikke se noe som helst men jammen meg så vi 2 stk! 
Jeg har en født i 2021 fra før så vi kommer til å ha 3 under to år 😅❤️ 
 

foreløpig termin er 4.juni men dette blir nok mai babyer!

6A1FF6A3-4476-46AD-B2C0-435064D2283A.jpeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillra skrev (1 time siden):

Hei hei! 
jeg er 5+0 i dag og var hos gynekologen i dag! Fikk tatt en tidlig ultralyd selv om vi forventet og ikke se noe som helst men jammen meg så vi 2 stk! 
Jeg har en født i 2021 fra før så vi kommer til å ha 3 under to år 😅❤️ 
 

foreløpig termin er 4.juni men dette blir nok mai babyer!

6A1FF6A3-4476-46AD-B2C0-435064D2283A.jpeg

Herregud, så gøy! Gratulerer❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg også på!🙋🏼‍♀️

Jeg er 23, fant ut på søndag at jeg er gravid (bare 8 DPO) og 1 pp! 😳 Er 4 + 0 i dag, termin 10 juni ca. 😁 

Er utrolig kvalm og har noe som ligner mensensmerter, er også ekstremt emosjonell å gråter lett og blir lett sur😂 Noen av dere andre som sliter med graviditetssymptomer?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillra skrev (5 timer siden):

Hei hei! 
jeg er 5+0 i dag og var hos gynekologen i dag! Fikk tatt en tidlig ultralyd selv om vi forventet og ikke se noe som helst men jammen meg så vi 2 stk! 
Jeg har en født i 2021 fra før så vi kommer til å ha 3 under to år 😅❤️ 
 

foreløpig termin er 4.juni men dette blir nok mai babyer!

6A1FF6A3-4476-46AD-B2C0-435064D2283A.jpeg

Oi så spennende! Trodde ikke det var mulig å se noe som helst så tidlig?? Jeg også vil🥺😍 Dumt at det skal være så dyrt😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Katteelskeren said:

Oi så spennende! Trodde ikke det var mulig å se noe som helst så tidlig?? Jeg også vil🥺😍 Dumt at det skal være så dyrt😫

Nei ble faktisk overrasket selv. Gynekologen sa også at hu syntes det så ut som jeg var lenger på vei enn 5+0. Men ja veldig sikker på når EL var så ja vi så absolutt mer enn forventet!

 

enig at det er synd at det er så dyrt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillra skrev (8 minutter siden):

Nei ble faktisk overrasket selv. Gynekologen sa også at hu syntes det så ut som jeg var lenger på vei enn 5+0. Men ja veldig sikker på når EL var så ja vi så absolutt mer enn forventet!

 

enig at det er synd at det er så dyrt :(

Interessant!🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, blir også med her 🙋‍♀️ Foreløpig termin 8. juni, så er i dag 4+4 etter 1 exu og 2 runder med IVF. Det blir forhåpentligvis vårt første levendefødte barn og vi er helt satt ut over at noe endelig går veien🥰 Gleder med til tidlig UL om 1-2 veker, så får vi sjekket at frøet ligg på rett plass denne gangen. Så kjekt at det allerede er flere her :) 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillra skrev (På 28.9.2022 den 13.06):

Hei hei! 
jeg er 5+0 i dag og var hos gynekologen i dag! Fikk tatt en tidlig ultralyd selv om vi forventet og ikke se noe som helst men jammen meg så vi 2 stk! 
Jeg har en født i 2021 fra før så vi kommer til å ha 3 under to år 😅❤️ 
 

foreløpig termin er 4.juni men dette blir nok mai babyer!

6A1FF6A3-4476-46AD-B2C0-435064D2283A.jpeg

Gratulerer så mye! Så stas å få sett noe, og at det er 2 i tillegg. Greit å finne ut av tidlig så du får den oppfølgingen du trenger 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Etter en SA for 1 år siden og 2 mislykkede IVF-forsøk melder jeg meg forsiktig på her etter positiv test. Foreløpig mens-termin er vel rundt 9 juni. Jeg er utrolig redd for å miste igjen, men innser at jeg ikke har noen kontroll over det og prøver bare å ta hver dag som det kommer ❤️ håper jeg får hvertfall noen symptomer da jeg ikke hadde noen sist jeg mista. Men ikke noe særlig foreløpig. Er 4+5 idag 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Slenger meg på her! 😊

Venter nr 2 rundt 27 mai. Er 6+5 i dag. Har mistet 3 ganger det siste året, så er forsiktig optimist.  Skal på tidlig ultralyd i morgen da jeg får tett oppfølging fordi vi har mistet flere ganger. Er så spent og redd så vet ikke om jeg får noe søvn i natt. 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chara skrev (8 timer siden):

Hei! Slenger meg på her! 😊

Venter nr 2 rundt 27 mai. Er 6+5 i dag. Har mistet 3 ganger det siste året, så er forsiktig optimist.  Skal på tidlig ultralyd i morgen da jeg får tett oppfølging fordi vi har mistet flere ganger. Er så spent og redd så vet ikke om jeg får noe søvn i natt. 😅

Åh, lykke til på ultralyd! Krysser 🤞 for at den sitter denne gangen! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så morsomt at det var så mye aktivitet her! Vi venter vårt første barn, og foreløpig termin er 30. mai. Er 6+2 i dag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har foreløpig termin 8 juni 🥰 Er 27 og dette er første gangen jeg er gravid. Kjenner jeg veksler på å glede meg over graviditeten samtidig som jeg ikke helt klarer å slippe jubelen løs så tidlig. Skulle ønske jeg ikke hadde lest så mye på forum før jeg ble gravid, da hadde jeg nok klart å nyte det mer. Fallhøyden blir riktignok større hvis man forventer at alt skal gå bra, så det er vanskelig det der 😅 Har fått time på helsestasjonen i slutten av måneden, syns det er lenge til 😩

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...