Gå til innhold

Skravletråd mai/juni 2023

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

tenkte å lage en skravletråd for oss som venter barn i mai/juni 2023 🌸

Skrevet (endret)
Sitat

Endret av siljur
Skrevet

Hei 😄 melder meg på her🙋🏼‍♀️ testet positivt igår, 4+1 idag 😍 termin 6 juni.

Det blir mitt første barn, men jeg har en MA bak meg. Prøvd i 1 år etter MA’en og endelig var det to streker 🙌🏻 håper den sitter 🤞🏻🌸

Hvor langt er du på vei Boudicca? 😄

Skrevet

Slenger meg på her! :) Gravid med nr.3🥰 foreløpig termin 7.juni ❤ 

Skrevet

Jeg henger meg på her!

Jeg er 28 år, gravid med nr 2 og har menstermin 28. april men kan garantere at jeg blir satt tilbake til en av de første dagene i mai når jeg skal på OUL.

Foreløpig er jeg 10 uker på vei, og formen er heldigvis stigende (håper jeg).

Skrevet

Slenger meg på❤️

Venter nr2, i følge menstermin så er den satt 05.juni, er 4+5 i dag

Skrevet

Hei hei! 
jeg er 5+0 i dag og var hos gynekologen i dag! Fikk tatt en tidlig ultralyd selv om vi forventet og ikke se noe som helst men jammen meg så vi 2 stk! 
Jeg har en født i 2021 fra før så vi kommer til å ha 3 under to år 😅❤️ 

foreløpig termin er 4.juni men dette blir nok mai babyer!

6A1FF6A3-4476-46AD-B2C0-435064D2283A.jpeg

• Hjerte 1
Skrevet
Lillra skrev (1 time siden):

Hei hei! 
jeg er 5+0 i dag og var hos gynekologen i dag! Fikk tatt en tidlig ultralyd selv om vi forventet og ikke se noe som helst men jammen meg så vi 2 stk! 

Herregud, så gøy! Gratulerer❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg slenger meg også på!🙋🏼‍♀️

Jeg er 23, fant ut på søndag at jeg er gravid (bare 8 DPO) og 1 pp! 😳 Er 4 + 0 i dag, termin 10 juni ca. 😁 

Er utrolig kvalm og har noe som ligner mensensmerter, er også ekstremt emosjonell å gråter lett og blir lett sur😂 Noen av dere andre som sliter med graviditetssymptomer?😅

Skrevet
Lillra skrev (5 timer siden):

Hei hei! 

Oi så spennende! Trodde ikke det var mulig å se noe som helst så tidlig?? Jeg også vil🥺😍 Dumt at det skal være så dyrt😫

Skrevet
8 minutter siden, Katteelskeren said:

Oi så spennende! Trodde ikke det var mulig å se noe som helst så tidlig?? Jeg også vil🥺😍 Dumt at det skal være så dyrt😫

Nei ble faktisk overrasket selv. Gynekologen sa også at hu syntes det så ut som jeg var lenger på vei enn 5+0. Men ja veldig sikker på når EL var så ja vi så absolutt mer enn forventet!

enig at det er synd at det er så dyrt :(

Skrevet
Lillra skrev (8 minutter siden):

Nei ble faktisk overrasket selv. Gynekologen sa også at hu syntes det så ut som jeg var lenger på vei enn 5+0. Men ja veldig sikker på når EL var så ja vi så absolutt mer enn forventet!

enig at det er synd at det er så dyrt :(

Interessant!🤩

Skrevet

Heihei, blir også med her 🙋‍♀️ Foreløpig termin 8. juni, så er i dag 4+4 etter 1 exu og 2 runder med IVF. Det blir forhåpentligvis vårt første levendefødte barn og vi er helt satt ut over at noe endelig går veien🥰 Gleder med til tidlig UL om 1-2 veker, så får vi sjekket at frøet ligg på rett plass denne gangen. Så kjekt at det allerede er flere her :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Lillra skrev (På 28.9.2022 den 13.06):

Hei hei! 

Gratulerer så mye! Så stas å få sett noe, og at det er 2 i tillegg. Greit å finne ut av tidlig så du får den oppfølgingen du trenger 😊

• Hjerte 1
Skrevet

Hei! Etter en SA for 1 år siden og 2 mislykkede IVF-forsøk melder jeg meg forsiktig på her etter positiv test. Foreløpig mens-termin er vel rundt 9 juni. Jeg er utrolig redd for å miste igjen, men innser at jeg ikke har noen kontroll over det og prøver bare å ta hver dag som det kommer ❤️ håper jeg får hvertfall noen symptomer da jeg ikke hadde noen sist jeg mista. Men ikke noe særlig foreløpig. Er 4+5 idag 🥰

Annonse
Skrevet

Hei dere!  Også testet positivt🥰 Foreløpig menstermin 9.juni. Barn nr 2, veeeeeldig spent! 

Skrevet

Hei! Slenger meg på her! 😊

Venter nr 2 rundt 27 mai. Er 6+5 i dag. Har mistet 3 ganger det siste året, så er forsiktig optimist.  Skal på tidlig ultralyd i morgen da jeg får tett oppfølging fordi vi har mistet flere ganger. Er så spent og redd så vet ikke om jeg får noe søvn i natt. 😅

• Hjerte 1
Skrevet
Chara skrev (8 timer siden):

Hei! Slenger meg på her! 😊

Venter nr 2 rundt 27 mai. Er 6+5 i dag. Har mistet 3 ganger det siste året, så er forsiktig optimist.  Skal på tidlig ultralyd i morgen da jeg får tett oppfølging fordi vi har mistet flere ganger. Er så spent og redd så vet ikke om jeg får noe søvn i natt. 😅

Åh, lykke til på ultralyd! Krysser 🤞 for at den sitter denne gangen! 😊

Skrevet

Nei så morsomt at det var så mye aktivitet her! Vi venter vårt første barn, og foreløpig termin er 30. mai. Er 6+2 i dag!

• Liker 1
Skrevet

Hei!

Jeg har foreløpig termin 8 juni 🥰 Er 27 og dette er første gangen jeg er gravid. Kjenner jeg veksler på å glede meg over graviditeten samtidig som jeg ikke helt klarer å slippe jubelen løs så tidlig. Skulle ønske jeg ikke hadde lest så mye på forum før jeg ble gravid, da hadde jeg nok klart å nyte det mer. Fallhøyden blir riktignok større hvis man forventer at alt skal gå bra, så det er vanskelig det der 😅 Har fått time på helsestasjonen i slutten av måneden, syns det er lenge til 😩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...