Gå til innhold

14000 kr for en kattunge - uten stamtavle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg ville gjerne adoptere katt fra Dyrebeskyttelsen, men fikk blankt nei da jeg bor i leilighet og ikke har utemuligheter. Samme med FOD-gården. 

Det ble da en (dyr) rasekatt, da jeg mener denne katten egner seg til å bo inne med et svært rolig gemytt.

Vi leker hver dag og jeg har også en del hjernetrim-leker, men hun er mest interessert i å sove eller ligge i vinduskarmen og titte på fugler. 

Skulle veldig gjerne ha adoptert enn katt, men det eneste jeg kunne var å være midlertidig fosterhjem. Jeg orket ikke tanken på å ha en katt her i månedsvis som jeg blir glad i, for deretter å måtte gi den bort på kort varsel. 

Anonymkode: 17b8d...793

Jeg er så glad av dyrebeskyttelse avdelingen som er her er kjempe positive til innekatter og synes det er en skam!!! at det fortsatt idag finnes dyrebeskyttelser som er imot innekatter.

Anonymkode: a699b...5a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan være to årsaker. Enten at katteforeldrene faktisk ikke har stamtavler, og dermed er som huskatter å regne. Den andre grunnen, altså dersom det stemmer at foreldrene er renrasede med stamtavle, er at disse to kattene får kull etter kull etter kull, for at eier skal få penger. Men ungene registreres ikke (altså får ikke stamtavler), fordi man i NKK da ser at det er dyreplageri når samme kattemor har flere kattungekull hvert eneste år. 

Anonymkode: be74a...2d8

jeg tipper på det siste.. så kjøpe her er å støtte dyreplageri

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...