AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #181 Skrevet 17. september 2022 Hvor store pupper snakker vi om her, TS? Jeg har selv faste og relativt store, særlig med tanke på at jeg er veldig slank ellers. Men gigastørrelse er det jo ikke, en drøy håndfull for en mann med normale hender, tenker jeg. De fleste jeg vet om med større pupper enn meg er jo større ellers også. Og de få damene jeg vet om som har VIRKELIG svære, de er rett og slett overvektige, og da er det jo ikke så rart at brystene også er digre?🤷♀️ Anonymkode: 206cb...82b
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #182 Skrevet 17. september 2022 90% er vel å ta i. Har ikke opplevd at mitt flatbryst har vært til noe stort hinder på datig fronten. Så snakk for deg selv Anonymkode: 0d6e6...640 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #183 Skrevet 17. september 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det kan man ikke. Skal vi være enige om at det ikke er greit å bodyshame? Dere hjelper ikke mot kvinnehat ved å holde på slik. Anonymkode: ed08a...1c8 Jo, det kan man. Enig, men samtidig: som man reder, så ligger man. Anonymkode: d2ffd...593
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #184 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Så derfor er det greit å bodyshame menn? Og pupper kan kvinner faktisk gjøre noe med, dersom man virkelig vil. Anonymkode: ed08a...1c8 Hva kan de gjøre med det da, utover å utsette seg for en unødvendig operasjon? Det er ikke nødvendigvis uproblematisk å legge seg under kniven. Anonymkode: b9a82...825 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #185 Skrevet 17. september 2022 Takk for infoen. Da skal jeg se om ikke jeg kan vinne i lotto, slik at jeg får råd til å fjerne brystene når jeg er ferdig med barn. Anonymkode: 66c6f...6ce 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #186 Skrevet 17. september 2022 Små pupper holder seg bedre over tid... Anonymkode: 600f8...67a 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #187 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (På 15.9.2022 den 22.34): Sorry, damer, men små pupper er veldig turn-off. Damer med store pupper er så vanvittig opphissende, og spesielt om en har noe større utrigning. Helst faste, og ikke de som henger noe sinnsykt. Jeg føler jeg snakker for 90% av menn nå. Anonymkode: 2726c...29a Er det nå jeg skal besvime? Anonymkode: 5bd13...ba7
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #188 Skrevet 17. september 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det kan man ikke. Skal vi være enige om at det ikke er greit å bodyshame? Dere hjelper ikke mot kvinnehat ved å holde på slik. Anonymkode: ed08a...1c8 Og dine kommentarer hjelper ikke på mitt "mannehat", gitt at du er samme AB som står bak flere kommentarer her. Anonymkode: 66c6f...6ce
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #189 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jo, det kan man. Enig, men samtidig: som man reder, så ligger man. Anonymkode: d2ffd...593 Fordi én person sier at han ikke liker små pupper, så synes du det er greit å bodyshame menn på det groveste? Bare hold kjeft nå. Jeg begynner å få sympati med incels. Anonymkode: ed08a...1c8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #190 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva kan de gjøre med det da, utover å utsette seg for en unødvendig operasjon? Det er ikke nødvendigvis uproblematisk å legge seg under kniven. Anonymkode: b9a82...825 Det er en helt rutinemessig operasjon som tusenvis av kvinner tar hvert år. Som sagt noe man enkelt kan gjøre om man føler for det. Hvis ikke så kan man la være. Kjenner personlig flere kvinner som har operert brystene og er superfornøyd. Anonymkode: ed08a...1c8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #191 Skrevet 17. september 2022 Just now, AnonymBruker said: Fordi én person sier at han ikke liker små pupper, så synes du det er greit å bodyshame menn på det groveste? Bare hold kjeft nå. Jeg begynner å få sympati med incels. Anonymkode: ed08a...1c8 Haha, jeg er til og med mann. Ikke har jeg stor penis heller. 🤯 At du ikke forstår dobbeltheten her er smått utrolig, men men … Anonymkode: d2ffd...593 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #192 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha, jeg er til og med mann. Ikke har jeg stor penis heller. 🤯 At du ikke forstår dobbeltheten her er smått utrolig, men men … Anonymkode: d2ffd...593 Du er mann og forsvarer bodyshaming av menn? Herregud, hva feiler det deg... Anonymkode: ed08a...1c8 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #193 Skrevet 17. september 2022 Just now, AnonymBruker said: Du er mann og forsvarer bodyshaming av menn? Herregud, hva feiler det deg... Anonymkode: ed08a...1c8 Nei, det gjør jeg ikke. Det er bare du som ikke leser det jeg skriver eller ikke klarer å ha to tanker i hodet samtidig. Anonymkode: d2ffd...593
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #194 Skrevet 17. september 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er en helt rutinemessig operasjon som tusenvis av kvinner tar hvert år. Som sagt noe man enkelt kan gjøre om man føler for det. Hvis ikke så kan man la være. Kjenner personlig flere kvinner som har operert brystene og er superfornøyd. Anonymkode: ed08a...1c8 Det at en operasjon gjøres ofte betyr ikke at den kommer uten risiko. Noen mennesker er villig til å risikere liv og helse for utseendet, og det er helt greit, men da synes jeg de burde gjøre det fordi de selv har lyst og ikke fordi noen andre ba dem om det! Anonymkode: 66c6f...6ce 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #195 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det gjør jeg ikke. Det er bare du som ikke leser det jeg skriver eller ikke klarer å ha to tanker i hodet samtidig. Anonymkode: d2ffd...593 Du forsvarer bodyshamingen. Prøv å gjenta dette: "Bodyshaming av kvinner og menn er uakseptabelt" Bare det. Uten noen forbehold og unnskyldninger for dem som bodyshamer. Anonymkode: ed08a...1c8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #196 Skrevet 17. september 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det at en operasjon gjøres ofte betyr ikke at den kommer uten risiko. Noen mennesker er villig til å risikere liv og helse for utseendet, og det er helt greit, men da synes jeg de burde gjøre det fordi de selv har lyst og ikke fordi noen andre ba dem om det! Anonymkode: 66c6f...6ce For ikke å snakke om at slike inngrep bare øker fokuset på utseende og det ytre, i likehet med annen estetisk betinget plastisk kirurgi, botox, restilane og kosmetikk forøvrig. Anonymkode: d2ffd...593 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #197 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det at en operasjon gjøres ofte betyr ikke at den kommer uten risiko. Noen mennesker er villig til å risikere liv og helse for utseendet, og det er helt greit, men da synes jeg de burde gjøre det fordi de selv har lyst og ikke fordi noen andre ba dem om det! Alle jeg kjenner som har gjort kirurgiske inngrep (inkludert meg selv) har gjort det fordi man ville det selv. Og ingen har angret et sekund. Anonymkode: ed08a...1c8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #198 Skrevet 17. september 2022 Rart...min mann tenner på mine håndfuller fortsatt etter 15 år. Kan knapt se nippelen før han blir klåete Anonymkode: c487c...0ef
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #199 Skrevet 17. september 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Du forsvarer bodyshamingen. Prøv å gjenta dette: "Bodyshaming av kvinner og menn er uakseptabelt" Bare det. Uten noen forbehold og unnskyldninger for dem som bodyshamer. Anonymkode: ed08a...1c8 Bodyshaming av kvinner og menn er uakseptabelt. «Som man reder, så ligger man», er like fullt en passende kommentar til TS. Man kan ikke forvente å ikke få tilbake med samme mynt når man bodyshamer kvinner på det groveste, slik TS gjør. Du derimot, bidrar jo mer enn noen her til bodyshaming av både menn og kvinner gjennom ditt betingelsesløse forsvar for kosmetiske inngrep. Anonymkode: d2ffd...593
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #200 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det er en helt rutinemessig operasjon som tusenvis av kvinner tar hvert år. Som sagt noe man enkelt kan gjøre om man føler for det. Hvis ikke så kan man la være. Kjenner personlig flere kvinner som har operert brystene og er superfornøyd. Anonymkode: ed08a...1c8 Enkelt å gjennomføre, men ikke nødvendigvis enkelt å leve med. Dersom du tror at selve operasjonen er det eneste som kan medføre komplikasjoner, så bør du kanskje lese deg litt opp på temaet. Mange er fornøyde med inngrepet og unngår komplikasjoner, ja, men langt fra alle. Anonymkode: b9a82...825
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå