Gå til innhold

Små pupper er turn-off.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ikke sammenlignbare inngrep overhodet. 

Hadde det vært like enkelt å operere penis som å operere pupper, kan jeg garantere at omtrent alle menn med små peniser hadde gjort det. 

Anonymkode: ed08a...1c8

Jeg skjønner poenget gikk rett over hodet på deg.... Det er IKKE greit å oppfordre jenter/damer til å ta silikon. Nå får der f... meg skjerpe dere!

Anonymkode: 12ff4...55c

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv fortetrekker jeg at damene har fra mindre til medium pupper. Men først og fremst så er det vel andre ting som betyr så mye mer før en kommer til utseende. Smilet, øynene og personlighet er lengre oppe på listen synes jeg.

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg leser det du skriver. Og du oppfordrer folk til å for eksempel akseptere at de er feite fremfor å prøve å slanke seg. 

Siter gjerne hvor jeg gjør dette.

10 hours ago, AnonymBruker said:

Vel, vel. Du skader bare deg selv. 

På hvilken måte?

Anonymkode: d2ffd...593

Skrevet

Elsker små pupper på kvinner. Får en dame til å se nett og sporty ut å små pupper henger sjeldent. Men Store du snakker om henger ofte. Sjeldent at «store» pupper er faste med mindre det er selikon å det er jeg heller ikke noe fan av. Små/medium faste for the win hilsen M.

Anonymkode: 77d56...577

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.9.2022 den 23.23):

Virker som folks inntrykk flagrer med vinden her, gjerne i retningen man ønsker det. Bra! For det er den veien man skal styre etter!

Så mitt inntrykk er motsatt av ditt. Ikke for stor, men fast og rund rumpe. Timeglassform, fin midjen og store pupper. Ikke for store, men store.

Anonymkode: 6b745...be6

Du lever i en fantasiverden. Er du klar over hvor sjeldent det er for en dame å ha kroppen du beskriver. Hvor mange damer har den såkalte timeglass figuren? for du ser den på Instagram og TikTok? De fleste bildene på Instagram er hardt redigert. Og på TikTok er det en dame fra vert kontinent og når du skroller så ser det ut som mange. Mindre en 8% i verden har timeglass figur. I hele mitt liv har jeg bare sett 1 dame med denne figuren i real life. TikTok og Instagram er ikke virkeligheten. 

Anonymkode: 77d56...577

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Siter gjerne hvor jeg gjør dette.

Du sier at folk ikke bør slanke seg hvis de vil se bedre ut. De bør heller jobbe med å akseptere at de er feite. Eller å ta tannregulering av samme grunn. De bør heller jobbe med å akseptere at de har skeive tenner. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg skjønner poenget gikk rett over hodet på deg.... Det er IKKE greit å oppfordre jenter/damer til å ta silikon. Nå får der f... meg skjerpe dere!

Anonymkode: 12ff4...55c

Har ikke sett noen som gjør det, kun at noen har sagt hvilke preferanser de selv har når det kommer til pupper. 

Mange her som sier at de liker best små og faste pupper. Oppfordrer de til at kvinner skal ta en brystreduksjon? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du sier at folk ikke bør slanke seg hvis de vil se bedre ut. De bør heller jobbe med å akseptere at de er feite. Eller å ta tannregulering av samme grunn. De bør heller jobbe med å akseptere at de har skeive tenner. 

Du hopper bukk over det helsemessige aspektet som jeg helt eksplisitt påpekte. Du diskuterer åpenbart ikke i god tro, slik det sikkert sømmer seg for en som uforbeholdent pynter på sannheten.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du hopper bukk over det helsemessige aspektet som jeg helt eksplisitt påpekte. Du diskuterer åpenbart ikke i god tro, slik det sikkert sømmer seg for en som uforbeholdent pynter på sannheten.

Du skriver at det er greit å slanke seg dersom det er helsemessige årsaker, men ikke greit å slanke seg dersom man ønsker å se bedre ut. 

Var det korrekt utledet? 

Er det greit å sminke seg for å se bedre ut? Eller klippe håret for å se bedre ut? Eller pynte seg? 

Skrevet

Jeg har det samme med under snitter størrelse på penis  

Anonymkode: 0b4f7...de7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har det samme med under snitter størrelse på penis  

Anonymkode: 0b4f7...de7

Nå forventer jeg at det kommer en haug med kvinner og sier at de foretrekker små peniser under snittet. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du skriver at det er greit å slanke seg dersom det er helsemessige årsaker, men ikke greit å slanke seg dersom man ønsker å se bedre ut. 

Var det korrekt utledet? 

Er det greit å sminke seg for å se bedre ut? Eller klippe håret for å se bedre ut? Eller pynte seg? 

Korrekt! Gratulerer, det satt langt inne gitt!

Jeg er ikke spesielt glad i sminke heller, nei, men er blitt så vant med å se det at det ikke plager meg nevneverdig. Men at du trekker inn dette og det å pynte seg i forlengelsen av en diskusjon om kosmetiske inngrep viser jo hvor ute på viddene argumentasjonen din er.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Korrekt! Gratulerer, det satt langt inne gitt!

Jeg er ikke spesielt glad i sminke heller, nei, men er blitt så vant med å se det at det ikke plager meg nevneverdig. Men at du trekker inn dette og det å pynte seg i forlengelsen av en diskusjon om kosmetiske inngrep viser jo hvor ute på viddene argumentasjonen din er.

Det viser hvor langt på viddene dine synspunkter er ja. Ingen skal gjøre noe som helst for å bedre sitt eget utseende, i følge din argumentasjon. 

Alle skal se ut som den aller verste utgaven av seg selv. Det er du velkommen til å gjøre altså. Lykke til! 

Skrevet

Mega mugger er lite sexy. Hilsen mann.

Anonymkode: fb2a6...cc1

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Det viser hvor langt på viddene dine synspunkter er ja. Ingen skal gjøre noe som helst for å bedre sitt eget utseende, i følge din argumentasjon. 

Alle skal se ut som den aller verste utgaven av seg selv. Det er du velkommen til å gjøre altså. Lykke til! 

Fullt klar over at jeg kjører en veldig hard linje her, men jeg er så luta lei av folk som deg, som er med å ødelegge selvbildet til den oppvoksne generasjon. 

Jeg trener, spiser sunt og er gjennomgående fornøyd med livet. På den måten ser jeg stort sett ut som den beste utgaven av meg selv. Inngrepene dine har derimot ingenting med deg selv å gjøre.

Tusen takk, det samme!❤️

• Hjerte 1
Skrevet

På ingen måte. Det viktigste er eieren, liker jeg henne liker jeg puppene enten de er store eller små. Ikke at jeg faktisk har opplevd store, da kvinnene i mitt liv har vært veldig slanke.

Anonymkode: 5e684...eb9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Fullt klar over at jeg kjører en veldig hard linje her, men jeg er så luta lei av folk som deg, som er med å ødelegge selvbildet til den oppvoksne generasjon. 

Jeg trener, spiser sunt og er gjennomgående fornøyd med livet. På den måten ser jeg stort sett ut som den beste utgaven av meg selv. Inngrepene dine har derimot ingenting med deg selv å gjøre.

Tusen takk, det samme!❤️

Tror du at det hjelper noen å late som at verden ikke er som den er? 

Eksempel: Jeg har en bekjent som ble mobbet i barndommen på grunn av at han hadde ører som stod rett ut. Dette ble dermed et sterkt kompleks for ham som ødela selvbildet hans. 

Din løsning hadde vel vært å gå i årevis med terapi hos en psykolog. 

Men han gjorde som mange andre, tok et bittelite inngrep med lokalbedøvelse og fikk løst et problem han hadde slitt med hele sitt liv. 

Men det mener du altså er galt. 

Skrevet

Så lenge de ikke har silikon så er jeg happy😊

Anonymkode: 9be3e...876

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 15.9.2022 den 22.47):

Joda. 

Men poenget står jo, store pupper er utrolig penre og mer tiltrekkende. Ikke rart så mange tyr til silikon.

Anonymkode: 2726c...29a

Det går greit, foretrekker uansett menn som klarer å stave ordet «penere».

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Blomsterbie
Skrevet

Jeg har faktisk lest at det er en sammenhengende psykologi med menns preferanse for bryststørrelsen hos kvinner. Det er slik ofte at men som er ressursterke, altså har god råd, er ikke så opptatt av at kvinner har store bryster, hence hvorfor så mange rike menn dater tynne supermodeller med nærmest ikke-eksisterende bryster. Mens menn med lite ressurser, aka dårlig råd, har en tendens til å foretrekke kvinner med store bryster. Tror det blir sett på som et statussymbol for menn å vise andre menn at de har en kvinne med store bryster. Mens menn som allerede er «rike», har ikke dette behovet for å vise status, siden de allerede har det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...