Gå til innhold

Små pupper er turn-off.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.9.2022 den 22.34):

Sorry, damer, men små pupper er veldig turn-off. Damer med store pupper er så vanvittig opphissende, og spesielt om en har noe større utrigning. Helst faste, og ikke de som henger noe sinnsykt. Jeg føler jeg snakker for 90% av menn nå.

Anonymkode: 2726c...29a

Menn som føler behov for å proklamere hva de tenner på uten å ha blitt spurt og i tillegg mener de representerer de fleste menn er også turn off. Hilsen en med større bryster som fikk litt avsmak her jeg sitter 😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet
MacadamiaNut skrev (På 16.9.2022 den 1.17):

Hvorfor søker SÅ mange menn opp «teens» «stepdaughters» og annet skvip med bittesmå bryster og nesten uten former da..? Fortell meg..😏

Pedofili

Anonymkode: 7be70...10b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.9.2022 den 1.44):

Menn som har en greie for store pupper har lav sosioøkonomisk status. Dette er forsket på. 

Anonymkode: 54947...9dc

Samme med de som liker stor rumpe. 

Gjest Glad mann
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Pedofili

Eg har vert stefar til 2 jenter. i dag 18 å 19 år.

Eg klare ikke å se på slikt,da får eg noen veldig feil bilder i hode!

Skrevet

Dette gjorde meg mer deprimert. Jeg har store stygge hengebryst og er tynn med flat rumpe og brede hofter. Det er det verste av alle kombinasjoner

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dette gjorde meg mer deprimert. Jeg har store stygge hengebryst og er tynn med flat rumpe og brede hofter. Det er det verste av alle kombinasjoner

Begynn med squats?

Skrevet
jabx skrev (6 minutter siden):

Begynn med squats?

det har jeg gjort i mange år. trener styrke med vekt samt går tunge turer

Skrevet

Små pupper er fint. De holder seg som regel faste lengre enn store, og har ofte finere form (en del store pupper blir veldig lange på grunn av tyngdekrafta). Dessuten sitter de oftere på slanke damer. De fleste slanke damer har små til middels store pupper. Liker man store pupper, er en del av pakka det at dama ofte er lubben eller tjukk. 

Anonymkode: abcf9...557

• Nyttig 1
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Små pupper er fint. De holder seg som regel faste lengre enn store, og har ofte finere form (en del store pupper blir veldig lange på grunn av tyngdekrafta). Dessuten sitter de oftere på slanke damer. De fleste slanke damer har små til middels store pupper. Liker man store pupper, er en del av pakka det at dama ofte er lubben eller tjukk. 

Anonymkode: abcf9...557

Og for min del...ja takk, begge deler. Mye mykt og deilig å kose med er kvinnekropp for meg. 

Anonymkode: 109db...7e5

Skrevet

Har alltid hatt små pupper, og har hatt null problemer med å få meg alt fra et ligg til en samboer ila. mine 29 år.

Jeg må være helt ufattelig digg ellers hvis 90% av menn synes de små puppene mine er SÅ turn-off, men at det likevel er så mange som har valgt meg. Eller er det personligheten min? Synes selv jeg er ganske kul, men visste ikke at jeg var SÅ kul.

Takk uansett for den selvtillitsboosten, jeg var ikke klar over dette, og skal ta det med meg videre.

Anonymkode: aca78...f08

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er bare hat på naturlige store bryster og brede hofter her

Skrevet
On 9/18/2022 at 11:42 AM, AnonymBruker said:

Du lever i en fantasiverden. Er du klar over hvor sjeldent det er for en dame å ha kroppen du beskriver. Hvor mange damer har den såkalte timeglass figuren? for du ser den på Instagram og TikTok? De fleste bildene på Instagram er hardt redigert. Og på TikTok er det en dame fra vert kontinent og når du skroller så ser det ut som mange. Mindre en 8% i verden har timeglass figur. I hele mitt liv har jeg bare sett 1 dame med denne figuren i real life. TikTok og Instagram er ikke virkeligheten. 

Anonymkode: 77d56...577

Du "snakker" til meg som om jeg er en singel kjellerrunker i puberteten. Men det er jeg ikke. Jeg er en godt voksen mann i forhold med en av de 8% du viser til. Jeg har datet/vært sammen med fire kvinner fra denne 8%. To var ikke etnisk norske. Ingen av dem brukte silikon heldigvis. Kan ikke fordra det og forstår ikke at andre gjør det heller. Kvinner må naturligvis gjøre som de vil. Det er bare ikke mitt tenningsmønster.
Selv om store naturlige pupper tenner meg, har jeg aldri basert forholdene mine på BH-størrelsen! Var en stund med en nydelig dame uten pupper som var fantastisk i senga! Men sex er ikke alt og resten fungerte ikke for oss.
TikTok? Instagram? Har aldri brukt det. Ga opp Facebook for flere år siden. Det er virkeligheten jeg også snakker om. Kjæresten og eksene mine finnes. Jeg kommer ikke til å legge ut bilder av dem! Så respektløs er jeg ikke.
Men...
Jeg innrømmer at jeg var det. De første kommentarene mine i tråden var sleivete og utaktiske. Ble litt revet med,  men ser nå hvor følsomt temaet dessverre ble for mange. Jeg mente ikke tråkke ned noen og beklager hvis jeg gjorde det.
Peace out!

Anonymkode: 6b745...be6

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du "snakker" til meg som om jeg er en singel kjellerrunker i puberteten. Men det er jeg ikke. Jeg er en godt voksen mann i forhold med en av de 8% du viser til. Jeg har datet/vært sammen med fire kvinner fra denne 8%. To var ikke etnisk norske. Ingen av dem brukte silikon heldigvis. Kan ikke fordra det og forstår ikke at andre gjør det heller. Kvinner må naturligvis gjøre som de vil. Det er bare ikke mitt tenningsmønster.
Selv om store naturlige pupper tenner meg, har jeg aldri basert forholdene mine på BH-størrelsen! Var en stund med en nydelig dame uten pupper som var fantastisk i senga! Men sex er ikke alt og resten fungerte ikke for oss.
TikTok? Instagram? Har aldri brukt det. Ga opp Facebook for flere år siden. Det er virkeligheten jeg også snakker om. Kjæresten og eksene mine finnes. Jeg kommer ikke til å legge ut bilder av dem! Så respektløs er jeg ikke.
Men...
Jeg innrømmer at jeg var det. De første kommentarene mine i tråden var sleivete og utaktiske. Ble litt revet med,  men ser nå hvor følsomt temaet dessverre ble for mange. Jeg mente ikke tråkke ned noen og beklager hvis jeg gjorde det.
Peace out!

Med tanke på hvordan kvinner prater om menn med liten pikk, eller som på andre måter ikke når opp er det på en måte bra at de får sin egen egoisme rett i fleisen bare med ulikt fortegn. Er ikke like greit når kjønnene/rollene er snudd på kan man tydelig se i denne tråden der nermest alle føler seg tråkket på av din preferanse som er for direkte etter mitt syn.

Jeg mener at andres preferanser ikke bør gi andre dårlig selvbilde/ selvtillitt og siden alle liker forskjellig bør man ikke shame andre for å fremheve sin egen preferanse.

Anonymkode: e1d7e...7dd

• Liker 1
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hva du liker. Er pupper så viktig for deg, kan du jo skaffe dine egne. Jeg trives med mine små. Vi liker forskjellig, og vi er forskjellig. Heldigvis, ellers hadde verden vært utrolig kjedlig 

Anonymkode: 2c3d6...1a3

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Med tanke på hvordan kvinner prater om menn med liten pikk, eller som på andre måter ikke når opp er det på en måte bra at de får sin egen egoisme rett i fleisen bare med ulikt fortegn. Er ikke like greit når kjønnene/rollene er snudd på kan man tydelig se i denne tråden der nermest alle føler seg tråkket på av din preferanse som er for direkte etter mitt syn.

Jeg mener at andres preferanser ikke bør gi andre dårlig selvbilde/ selvtillitt og siden alle liker forskjellig bør man ikke shame andre for å fremheve sin egen preferanse.

Anonymkode: e1d7e...7dd

Jeg er ikke ts sånn i tilfellet det var uklart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...