Gå til innhold

Små pupper er turn-off.

Fremhevede innlegg

Gjest Agent smith
Skrevet
Frøkenfryden skrev (32 minutter siden):

Det går greit, foretrekker uansett menn som klarer å stave ordet «penere».

Det var ike pennt sakt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe så patetisk å lage en spalte om. Hva med de kvinnene som har små pupper og eller ikke har råd til silikon? Du bidrar til økt press blant unge vakre kvinner, små eller store pupper. Meningen kan du jo få lov å ha men ha det for deg selv. Vet du forresten hva indre verdier er? Du burde Google det

Anonymkode: 2acd2...8eb

Skrevet
On 9/15/2022 at 10:34 PM, AnonymBruker said:

Sorry, damer, men små pupper er veldig turn-off. Damer med store pupper er så vanvittig opphissende, og spesielt om en har noe større utrigning. Helst faste, og ikke de som henger noe sinnsykt. Jeg føler jeg snakker for 90% av menn nå.

Anonymkode: 2726c...29a

Idiot.

• Liker 1
Skrevet

Personlighet og selvtillit går alltid foran.

Anonymkode: 1c00b...476

• Nyttig 1
Skrevet

Sover fantastisk godt på mage med mine små puppelupper🥰

Anonymkode: a1775...04b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
On 9/17/2022 at 6:24 PM, AnonymBruker said:

Du er klar over at når du bruker "du har liten penis" som en fornærmelse, så gir du svært mange menn dype og livsødeleggende komplekser? 

Tenk litt på det. 

Anonymkode: ed08a...1c8

Pfffft, ikke noe vits i å lyve. En hvit løgn hjelper ikke når en rører rundt i et oljefat med tannpirker.

Anonymkode: f2ca6...a53

Gjest Smeltemann
Skrevet

Det handler mere om hvem puppene sitter på . Om de er småe eller store er et fett.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.9.2022 den 22.34):

Jeg føler jeg snakker for 90% av menn nå.

Anonymkode: 2726c...29a

😂 Noe av det dummeste jeg har lest

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.9.2022 den 18.44):

Hvordan vite du har faktisk store pupper og at det ikke blir ord. 

Det vet jeg da. Men du kan jo aldri vite det sikkert, du kan jo tro jeg lyver og bare dikter det opp. Det kan du aldri egentlig vite helt sikkert 😂

AnonymBruker skrev (På 16.9.2022 den 21.11):

Hva med kløften?

Ja , kløfen er bra den 😂

Skrevet

Med fare for å gjenta meg selv, dama jeg er sammen med har de fineste puppene fordi hun er den fineste dama

• Liker 1
Skrevet

Små hjerner på slike som deg er like turn off!

Du snakker ikke for 90% av menn!!

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke størrelsen det kommer an på, men hvordan man bruker de... ☺️

hilsen mann. 

• Liker 1
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre om puppestørrelse. Pupper er flotte, små som store. 

• Liker 1
Skrevet
Frank Franke skrev (18 timer siden):

Små hjerner på slike som deg er like turn off!

Du snakker ikke for 90% av menn!!

There is a sucker born every day

Skrevet

Jeg elsker pupper store og små, men det er kvinnen som helhet jeg blir tiltrukket av. Ja en mann blir lett kåt av å se nakne kvinner, men størrelse på kroppsdelene på en kvinne har nesten like mye å si som penisstørrelse har på en mann etter min mening.

Puppestørrelse er kvinners svar på menns penisstørrelse, altså viktig for noen og ikke viktig for andre....

• Liker 1
Skrevet (endret)
On 9/18/2022 at 12:07 PM, Blomsterbie said:

Jeg har faktisk lest at det er en sammenhengende psykologi med menns preferanse for bryststørrelsen hos kvinner. Det er slik ofte at men som er ressursterke, altså har god råd, er ikke så opptatt av at kvinner har store bryster, hence hvorfor så mange rike menn dater tynne supermodeller med nærmest ikke-eksisterende bryster. Mens menn med lite ressurser, aka dårlig råd, har en tendens til å foretrekke kvinner med store bryster. Tror det blir sett på som et statussymbol for menn å vise andre menn at de har en kvinne med store bryster. Mens menn som allerede er «rike», har ikke dette behovet for å vise status, siden de allerede har det. 

En annen mulighet er jo at det handler om ulike idealer som lever side om side og dyrkes av ulike klasser. Supermodeller har ofte vært høye og sylslanke og med små pupper, og kvinner med slikt utseende kan være "trophy wives" for rike menn. Mens gutta på puben ikke kan få dem store nok. 

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Skrevet
Cuckold skrev (1 minutt siden):

En annen mulighet er jo at det handler om ulike idealer som lever side om side og dyrkes av ulike klasser. Supermodeller har ofte vært høye og sylslanke og med små pupper, og kvinner med slikt utseende kan være "trophy wifes" for rike menn. Mens gutta på puben ikke kan få dem store nok. 

Rike menn sitter på puber de også. Ja, øl er dyrere og ikke alle som kommer inn. Men rike menn har mannlige lyster de også, og de baseres på personlige preferanser. Trophy wifes, som du kaller dem, kommer i alle størrelser 

Skrevet

Det er ikke slik at små pupper er helt greit så lenge dama er flott, jeg synes faktisk små pupper kan være ufattelig sexy. Nå kaller jeg meg ikke naturist, men liker å sole meg og bade naken så jeg er ofte på naturiststrender og andre steder der folk omgås nakne, og jeg har alltid hatt sans for det som skiller seg litt ut, og pupper som er akkurat så mye mindre enn gjennomsnittet at blikket dras mot dem fascinerer meg. I utgangspunktet er jeg kanskje mer av en rumpemann enn en puppemann, men små pupper har alltid fascinert meg. Selv om jeg også liker pupper i større størrelser. Poenget er at små pupper har en verdi i seg selv nettopp fordi de er små, de er ikke en svakhet jeg kan leve med, men noe jeg faktisk kan sette pris på.

• Liker 1
Skrevet (endret)
17 minutter siden, TheHairyToothfairy said:

Rike menn sitter på puber de også. Ja, øl er dyrere og ikke alle som kommer inn. Men rike menn har mannlige lyster de også, og de baseres på personlige preferanser. Trophy wifes, som du kaller dem, kommer i alle størrelser 

Jo, men da tok du ikke poenget. Poenget er at det kan være litt ulike idealer hos menn med ulik sosioøkonomisk status. Jeg har liten tro på at menn som er eller blir rike bryr seg mindre om kvinners fysiske fremtoning, om det er påvist forskjeller i preferanser mistenker jeg at det heller handler om ulike idealer i ulike lag av befolkningen.  

Endret av Cuckold
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...