AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #201 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): «Som man reder, så ligger man», er like fullt en passende kommentar til TS. Man kan ikke forvente å ikke få tilbake med samme mynt når man bodyshamer kvinner på det groveste, slik TS gjør. På hvilken måte får han tilbake med samme mynt? Han sier at han ikke liker damer med små pupper, og responsen er generell bodyshaming av menn. Anonymkode: ed08a...1c8 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #202 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du derimot, bidrar jo mer enn noen her til bodyshaming av både menn og kvinner gjennom ditt betingelsesløse forsvar for kosmetiske inngrep. Hvordan bodyshamer man med å forsvare kosmetiske inngrep? Anonymkode: ed08a...1c8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #203 Skrevet 17. september 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan bodyshamer man med å forsvare kosmetiske inngrep? Anonymkode: ed08a...1c8 Hvordan forstår du ikke dette? Anonymkode: 109db...7e5 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #204 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan forstår du ikke dette? Anonymkode: 109db...7e5 Forklar meg hvorfor du mener det er galt å fikse opp ting man har store komplekser for, når det foreligger en enkel og ukomplisert behandling? Anonymkode: ed08a...1c8
Bubo Skrevet 17. september 2022 #205 Skrevet 17. september 2022 Er mann og liker små og store pupper, så enkelt er det!!
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #206 Skrevet 17. september 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Forklar meg hvorfor du mener det er galt å fikse opp ting man har store komplekser for, når det foreligger en enkel og ukomplisert behandling? Anonymkode: ed08a...1c8 Jeg tar avstand fra holdningen som går på at alt som ikke er perfekt/"bra nok" kan/må fikses kirurgisk. Men jeg (mann) er mer kroppspositiv enn ganske mange kvinner (og menn), virker det som. Jeg syns det er naturlig å ønske å bli likt som den man er, inkludert kropp, og å kunne like andre som de er med den kroppen de har, uten å peke på hva som burde "fikses på". Samtidig forstår jeg litt det med komplekser, selv om jeg syns det er trist hvordan så mange legger så mye ved selvbildet sitt i kropp og utseende. Anonymkode: 109db...7e5 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #207 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tar avstand fra holdningen som går på at alt som ikke er perfekt/"bra nok" kan/må fikses kirurgisk. Men jeg (mann) er mer kroppspositiv enn ganske mange kvinner (og menn), virker det som. Jeg syns det er naturlig å ønske å bli likt som den man er, inkludert kropp, og å kunne like andre som de er med den kroppen de har, uten å peke på hva som burde "fikses på". Samtidig forstår jeg litt det med komplekser, selv om jeg syns det er trist hvordan så mange legger så mye ved selvbildet sitt i kropp og utseende. Anonymkode: 109db...7e5 Ja, det hadde jo vært fint om utseendet ikke hadde noen betydning. og verden var rettferdig og det ikke fantes krig og sult og alt slik. Anonymkode: ed08a...1c8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #208 Skrevet 17. september 2022 40 minutter siden, AnonymBruker said: På hvilken måte får han tilbake med samme mynt? Han sier at han ikke liker damer med små pupper, og responsen er generell bodyshaming av menn. Anonymkode: ed08a...1c8 Han henvender seg til et helt kvinneforum med en post som bodyshamer kvinner. Hva annet er det da å forvente? 40 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan bodyshamer man med å forsvare kosmetiske inngrep? Anonymkode: ed08a...1c8 Teskje: det er jo en kjennsgjerning at misunnelsen er en fundamental menneskelig følelse og at presset på en gruppe som «utenfor» øker med sviktende antall. Når du fikser på ditt eget utseende for å få bukt med dine komplekser, legitimerer du samtidig andres komplekser, bidrar til økt misunnelse og legger dermed økt press på at andre bør fikse på sitt eget utseende. Nå er det en gang sånn at ikke alle har råd til å fikse på eget utseende, og selv om det er aldri så ukomplisert og risikofritt, er det en reell risiko for komplikasjoner hver gang man legger seg under kniven, samme hvor ubetydelig inngrep det er snakk om. Anonymkode: d2ffd...593 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #209 Skrevet 17. september 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det hadde jo vært fint om utseendet ikke hadde noen betydning. og verden var rettferdig og det ikke fantes krig og sult og alt slik. Anonymkode: ed08a...1c8 Forskjellige personer ser dette ulikt og ser skjønnhet i forskjellige personer med forskjellige kropper og utseende. Sier ikke med dette at utseende er uten betydning, men det er ikke sånn at alle ser deg eller meg med akkurat samme øyne. Det er også en realitet. Og det er problemet med skjønnhetsidealene, som prøver å fortelle oss at det er visse trekk ved kropp og utseende som "alle" må like bedre enn alt annet. Det er ikke alle som kjøper dette budskapet. Heldigvis, mener jeg. Anonymkode: 109db...7e5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #210 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han henvender seg til et helt kvinneforum med en post som bodyshamer kvinner. Hva annet er det da å forvente? Det er haugevis av menn her i tråden som latterliggjør vedkommende. Men dere kvinner synes altså det er en god idé å bodyshame menn generelt? Fin måte å få menn på sin side. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Teskje: det er jo en kjennsgjerning at misunnelsen er en fundamental menneskelig følelse og at presset på en gruppe som «utenfor» øker med sviktende antall. Når du fikser på ditt eget utseende for å få bukt med dine komplekser, legitimerer du samtidig andres komplekser, bidrar til økt misunnelse og legger dermed økt press på at andre bør fikse på sitt eget utseende. OMG. Så om det er noe man er misfornøyd med så skal man ikke gjøre noe i "solidaritet" med andre. Hvis man ønsker å slanke seg så skal man ikke gjøre det i solidaritet med andre som er tjukke. Hvis man ønsker å bli veltrent så skal man ikke det i solidaritet med andre som er i dårlig form. Hvis man har tenner som står i alle retninger så skal man ikke gjøre noe med det i solidaritet med andre som har skeive tenner. Har jeg forstått deg rett? Anonymkode: ed08a...1c8 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #211 Skrevet 17. september 2022 Aldri brydd meg særlig om pupper. Misforstå meg ikke, jeg tar gjerne en håndfull, men det betyr pent lite så lenge alt ellers er bra. Anonymkode: d911f...9ca 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #212 Skrevet 17. september 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det er haugevis av menn her i tråden som latterliggjør vedkommende. Men dere kvinner synes altså det er en god idé å bodyshame menn generelt? Fin måte å få menn på sin side. Tenker vi lar denne ligge, jeg. 4 minutter siden, AnonymBruker said: OMG. Så om det er noe man er misfornøyd med så skal man ikke gjøre noe i "solidaritet" med andre. Hvis man ønsker å slanke seg så skal man ikke gjøre det i solidaritet med andre som er tjukke. Hvis man ønsker å bli veltrent så skal man ikke det i solidaritet med andre som er i dårlig form. Hvis man har tenner som står i alle retninger så skal man ikke gjøre noe med det i solidaritet med andre som har skeive tenner. Har jeg forstått deg rett? Trening og slanking og asymetrisk tanngard dreier seg først og fremst om helse, ikke estetikk, og det kan dermed ikke sammenlignes. Men selvsagt, hvis man bare gjør disse tingene for estetikkens del, så er det like skadelig, ja. Anonymkode: d2ffd...593
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #213 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trening og slanking og asymetrisk tanngard dreier seg først og fremst om helse, ikke estetikk, og det kan dermed ikke sammenlignes. Men selvsagt, hvis man bare gjør disse tingene for estetikkens del, så er det like skadelig, ja. Anonymkode: d2ffd...593 LOL er det mulig å være så livsfjern. Men ta det helt med ro. Ingen skal tvinge deg til å ta tak i deg selv. Anonymkode: ed08a...1c8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #214 Skrevet 17. september 2022 Just now, AnonymBruker said: LOL er det mulig å være så livsfjern. Men ta det helt med ro. Ingen skal tvinge deg til å ta tak i deg selv. Anonymkode: ed08a...1c8 Det er jo du som forfekter Utopia her, ikke jeg. Å gi etter for kroppspresset er ikke å ta seg selv i nakken; å jobbe med seg selv og sitt eget sinn for å akseptere den man er på tross av det, krever derimot et stykke hardt arbeid. Anonymkode: d2ffd...593
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #215 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å gi etter for kroppspresset er ikke å ta seg selv i nakken; å jobbe med seg selv og sitt eget sinn for å akseptere den man er på tross av det, krever derimot et stykke hardt arbeid. Ja, man er en helt om man aksepterer at man er en en utrent, feit slask for eksempel. I stedet for å ta seg selv i nakken. Woke-folk er noe for seg selv. Anonymkode: ed08a...1c8
I Grosny Skrevet 17. september 2022 #216 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (På 15.9.2022 den 22.34): Sorry, damer, men små pupper er veldig turn-off. Damer med store pupper er så vanvittig opphissende, og spesielt om en har noe større utrigning. Helst faste, og ikke de som henger noe sinnsykt. Jeg føler jeg snakker for 90% av menn nå. Anonymkode: 2726c...29a Du snakker for deg selv.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #217 Skrevet 17. september 2022 Just now, AnonymBruker said: Ja, man er en helt om man aksepterer at man er en en utrent, feit slask for eksempel. I stedet for å ta seg selv i nakken. Woke-folk er noe for seg selv. Anonymkode: ed08a...1c8 Haha, woke?! Javel, ja … Nei, les det jeg skriver, du, i stedet for å leke med fugleskremsler. God kveld! Anonymkode: d2ffd...593
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #218 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha, woke?! Javel, ja … Nei, les det jeg skriver, du, i stedet for å leke med fugleskremsler. God kveld! Anonymkode: d2ffd...593 Jeg leser det du skriver. Og du oppfordrer folk til å for eksempel akseptere at de er feite fremfor å prøve å slanke seg. Vel, vel. Du skader bare deg selv. Anonymkode: ed08a...1c8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #219 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så derfor er det greit å bodyshame menn? Og pupper kan kvinner faktisk gjøre noe med, dersom man virkelig vil. Anonymkode: ed08a...1c8 Det går faktisk an å operere pikken også, om dere virkelig vil. Stopp med det tullet! Anonymkode: 12ff4...55c
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #220 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det går faktisk an å operere pikken også, om dere virkelig vil. Stopp med det tullet! Ikke sammenlignbare inngrep overhodet. Hadde det vært like enkelt å operere penis som å operere pupper, kan jeg garantere at omtrent alle menn med små peniser hadde gjort det. Anonymkode: ed08a...1c8 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå