AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #81 Skrevet 16. september 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Aldri hørt noen mann si at han foretrekker silikon. Anonymkode: f1f0f...d3c Det er no omtrent halvparten av norske kvinner som fikser på puppene. Om det var mulig å fikse på kuken så hadde sikkert halvparten av nordmenn tatt ein forstørrelse. Omtrent alle menn eg snakker med digger silikon pupper. Eg og elsker silikon pupper men det går også heilt fint uten. Spesielt om dama er slank litt tynn så er det pirrende att hun har små. Anonymkode: c7795...95c 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #82 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg er en 75A og kjæresten synes jeg har veldig fine pupper og at de passer kroppen min(er ikke den største jenta så hadde sett helt teit ut med to alt for store ballons aka typisk silikon størrelse uansett😆) er det ikke mye deiligere for dere menn som er så utrolig tullete teit opptatt av pupper, at puppene faktisk får plass i hånden deres og at dere klarer å ta nesten hele puppen i munnen?🤷🏼♀️ Anonymkode: f3283...b71 Små pupper er kjempedeilige å ta på, og fine å se på. Det er helheten som betyr mest, dessuten, det aller viktigste by far er det kvinner har mellom benene 🤩 Anonymkode: 2daef...ef0
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #83 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er no omtrent halvparten av norske kvinner som fikser på puppene. Om det var mulig å fikse på kuken så hadde sikkert halvparten av nordmenn tatt ein forstørrelse. Omtrent alle menn eg snakker med digger silikon pupper. Eg og elsker silikon pupper men det går også heilt fint uten. Spesielt om dama er slank litt tynn så er det pirrende att hun har små. Anonymkode: c7795...95c Halvparten av norske kvinner fikser ikke på puppene nei Anonymkode: b7ecd...0c3 6
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #84 Skrevet 16. september 2022 6 hours ago, MacadamiaNut said: Hvorfor søker SÅ mange menn opp «teens» «stepdaughters» og annet skvip med bittesmå bryster og nesten uten former da..? Fortell meg..😏 Fordi de er pervoer som drømmer om altfor unge jenter Anonymkode: 6b745...be6
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #85 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tja…..tenk på dette ts; store pupper - svette mellom kløften - sur lukt - sopp - utslett - veskende sår - infeksjoner - rumpelukt. Selvfølgelig kamuflert med pudder og parfyme for at nettopp menn som deg skal meske seg med tungen rund om i herligheten. Anonymkode: aeceb...400 Skjerp deg og slutt å komme med usannheter! Anonymkode: 684ee...87e 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #86 Skrevet 16. september 2022 Jeg synes små pupper er flotte. Store kan og være fine, men små er min favoritt Anonymkode: adca4...8ed 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #87 Skrevet 16. september 2022 Tror mannen min gjerne skulle sett at jeg hadde større bryster (han hadde en periode han gjerne ville ha "puppesex"), men det er nå ting jeg gjerne skulle sett var annerledes hos ham også. Likevel elsker vi hverandre, og jeg tror ikke han hadde byttet meg ut bare for å få store bryster å legge penisen mellom. Anonymkode: ac3c0...844 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #88 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes små pupper er flotte. Store kan og være fine, men små er min favoritt Anonymkode: adca4...8ed Du synes kanskje liten penis er fint og? Anonymkode: 2726c...29a
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #89 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er no omtrent halvparten av norske kvinner som fikser på puppene. Om det var mulig å fikse på kuken så hadde sikkert halvparten av nordmenn tatt ein forstørrelse. Omtrent alle menn eg snakker med digger silikon pupper. Eg og elsker silikon pupper men det går også heilt fint uten. Spesielt om dama er slank litt tynn så er det pirrende att hun har små. Anonymkode: c7795...95c Spot on. Silikon > vanlig. Ikke rart menn betaler for dama. Anonymkode: 2726c...29a 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #90 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tja…..tenk på dette ts; store pupper - svette mellom kløften - sur lukt - sopp - utslett - veskende sår - infeksjoner - rumpelukt. Selvfølgelig kamuflert med pudder og parfyme for at nettopp menn som deg skal meske seg med tungen rund om i herligheten. Anonymkode: aeceb...400 Her har vi noen med små pupper 🤭 Anonymkode: 2726c...29a 4
Gjest Raffalayla Skrevet 16. september 2022 #91 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Sorry, damer, men små pupper er veldig turn-off. Damer med store pupper er så vanvittig opphissende, og spesielt om en har noe større utrigning. Helst faste, og ikke de som henger noe sinnsykt. Jeg føler jeg snakker for 90% av menn nå. Anonymkode: 2726c...29a Korreksjon: "Sorry, damer, men små pupper er veldig turn-off. Damer med store pupper er så vanvittig opphissende, og spesielt om en har noe større utrigning. Helst faste, og ikke de som henger noe sinnsykt. Jeg føler jeg snakker for 100% av troll nå."
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #92 Skrevet 16. september 2022 Men tranger ikke si at små pupper er turn off selv om 90 % foretrekker store faste pupper.. Anonymkode: e1d7e...7dd
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #93 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Sorry, damer, men små pupper er veldig turn-off. Damer med store pupper er så vanvittig opphissende, og spesielt om en har noe større utrigning. Helst faste, og ikke de som henger noe sinnsykt. Jeg føler jeg snakker for 90% av menn nå. Anonymkode: 2726c...29a Aldri tiltrekkende med smågutter heller. Anonymkode: b7bd3...1f4 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #94 Skrevet 16. september 2022 Det er helt jævli at sånne tråder som dette i det hele tatt får være oppe å gå. tenk så mange jenter med små pupper som faktisk blir kjempe såra. Finnes mange jenter som kanskje hadde tenkt å la være å operere seg ,men som nå ombestemmer seg P.g.a en BARNSLIG tråd. Har heller ingen tråd med virkeligheten😅 Den som starta tråden er vel simpelt ond ? Ikke noe annet. Eller så har han en ex med SMÅ bryster som han enda savner, men som han ikke kan si rett ut. Eller han har en mikro penis. Uansett grunn. Alle burde slutte å gi sånne her tråder oppmerksomhet (inkludert meg selv ) Anonymkode: 7e3d1...1f2 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #95 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Sorry, damer, men små pupper er veldig turn-off. Damer med store pupper er så vanvittig opphissende, og spesielt om en har noe større utrigning. Helst faste, og ikke de som henger noe sinnsykt. Jeg føler jeg snakker for 90% av menn nå. Anonymkode: 2726c...29a Ja, men ved å slenge litt penger på problemet så kan sånt fikses. Penisforstørrelser derimot er ikke vellykket. Anonymkode: 32518...7f7
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #96 Skrevet 16. september 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Sorry, damer, men små pupper er veldig turn-off. Damer med store pupper er så vanvittig opphissende, og spesielt om en har noe større utrigning. Helst faste, og ikke de som henger noe sinnsykt. Jeg føler jeg snakker for 90% av menn nå. Anonymkode: 2726c...29a De må være fake, ekte pupper er ikke bra uansett størrelse Anonymkode: b07b0...d8b 1
Littlekolibri Skrevet 16. september 2022 #97 Skrevet 16. september 2022 Det burde vært påbudt å legge til aldersopplysninger så man kunne skjønne hva det er slags aldersgruppe som prater her ? 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #98 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja, men ved å slenge litt penger på problemet så kan sånt fikses. Penisforstørrelser derimot er ikke vellykket. Anonymkode: 32518...7f7 Går for penis også, såklart. Peniser under 14 cm er lite tennende. Anonymkode: 2726c...29a
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #99 Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Sorry, damer, men små pupper er veldig turn-off. Damer med store pupper er så vanvittig opphissende, og spesielt om en har noe større utrigning. Helst faste, og ikke de som henger noe sinnsykt. Jeg føler jeg snakker for 90% av menn nå. Anonymkode: 2726c...29a Jeg kan forsikre om at du ikke snakker for 90 % av alle menn. Hilsen liten, veltrent, pen kvinne som knapt har pupper, men har hatt en hale av menn etter meg siden jeg var tenåring Anonymkode: 86319...a4f 2 2
Macro Skrevet 16. september 2022 #100 Skrevet 16. september 2022 norw skrev (11 timer siden): Nei, og heller små og naturlige enn store, falske ballonger. Digger når kvinner snakker ned andre kvinner for å booste egen selvtillit. Du høres ikke bitter ut i det hele tatt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå