Gå til innhold

Små pupper er turn-off.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Sorry, damer, men små pupper er veldig turn-off. Damer med store pupper er så vanvittig opphissende, og spesielt om en har noe større utrigning. Helst faste, og ikke de som henger noe sinnsykt. Jeg føler jeg snakker for 90% av menn nå.

Anonymkode: 2726c...29a

Jeg føler jeg snakker for 95% av menn når jeg påpeker at det du skriver om små pupper er feil. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Javel, hva vil du jeg skal gjøre med det? Du vet at vi naturlig ikke velger vår egen puppestørrelse? Jeg gidder ikke silikon for å tilfredsstille neandertalere som deg

Anonymkode: b7ecd...0c3

Ta silikon.

Skrevet

Damer formidler så langt utover det som menn har misforstått kvinner, slik ts

Skrevet
Bombasi skrev (1 minutt siden):

Jeg føler jeg snakker for 95% av menn når jeg påpeker at det du skriver om små pupper er feil. 

Nei, nå prøver du bare og godgjøre damene. Du vet selv at større pupper er noe de fleste menn tiltrekkes av.

Du liker kanskje flat rumpe og?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ta silikon.

Det gidder jeg som sagt ikke. Det er ikke jeg som har (er) problemet

Anonymkode: b7ecd...0c3

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
1 minutt siden, Bombasi said:

Jeg føler  vi kan jekke oss ned til 50% hele gjengen jeg. Jeg liker det i hvert fall.

Anonymkode: 6b745...be6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ta silikon.

Aldri hørt noen mann si at han foretrekker silikon.

Anonymkode: f1f0f...d3c

• Liker 6
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spørs hva du kommer ifra. Har du naturlige faste og store, så trenger du jo ikke. Men har du noen som henger veldig, så tyr du til det.

Skrevet

Jeg har små pupper, men har alltid hatt draget på menn. Vel, ikke deg da, men det tror jeg ikke kan være noe tap. 

Anonymkode: 620fc...53b

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Sorry, damer, men små pupper er veldig turn-off. Damer med store pupper er så vanvittig opphissende, og spesielt om en har noe større utrigning. Helst faste, og ikke de som henger noe sinnsykt. Jeg føler jeg snakker for 90% av menn nå.

Sorry  men du tar helt feil, det er mange menn som liker store bryster, men kan også like damer med små yndige bryster. Så nei du snakker ikke for de fleste menn, men bare for deg selv. Som oftest er det hele pakken som teller angående personlighet og for den del resten av kroppen. Små bryster kan være like sensuelt opphissende som store bryster for veldig mange menn. Jeg kan like begge deler alt etter som hvordan man klaffer sammen med damen ellers.

Anonymkode: dda7b...835

• Liker 6
Skrevet

Små pupper er stas. Kutt ut å tro at du snakker for menn, påsan

• Liker 5
  • Hjerte 6
Skrevet
7 minutter siden, Bombasi said:

95% er vel å ta i?

Finner det ikke igjen i farta men har lest statistikk på at 50%-ish ikke brydde seg så mye om puppestørrelsen. Av de som brydde seg fordelte det seg noenlunde likt på store/små.

For min egen del er tilgangen til pupp viktigst. 😛

• Liker 4
Skrevet

Som om vi bryr oss om hva du mener ts. Vi er uansett ikke interessert i deg. Snakker for 90 % av damene da. 

Anonymkode: 89e08...e72

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er slank , veltrent kropp, men ganske store pupper. Jeg merker at menn har veldig fokus på puppene mine da.

Vi er den vi er. Iblant hater jeg å ha halvstore pupper/m kløft. Ikke hengepupper men likevel. 

Anonymkode: 5baa3...5ae

Det skjønner jeg :) Bruker du store utrigninger?

Skrevet

Tror kvinner med små pupper lever greit med at bare 10% av menn tenner på dem. De trenger jo bare én mann i alle tilfeller. 

Anonymkode: 705c9...a2d

• Liker 8
Skrevet

Jeg har mer inntrykket av at menn foretrekker en fyldig, spenstig rumpe og små pupper, enn store pupper og ei flat rumpe

Anonymkode: 17797...ab4

• Liker 2
Skrevet

Jeg har store pupper og ei stor rumpe og kan bekrefte at menn er ville etter både puppene og rumpa. Får omtrent ikke gå i fred.

Anonymkode: c5a0b...c4e

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg har mer inntrykket av at menn foretrekker en fyldig, spenstig rumpe og små pupper, enn store pupper og ei flat rumpe

Virker som folks inntrykk flagrer med vinden her, gjerne i retningen man ønsker det. Bra! For det er den veien man skal styre etter!

Så mitt inntrykk er motsatt av ditt. Ikke for stor, men fast og rund rumpe. Timeglassform, fin midjen og store pupper. Ikke for store, men store.

Anonymkode: 6b745...be6

Skrevet

De fleste damer kan jo få store pupper, bare de legger på seg nok.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Kjæresten min hadde C-cup da vi ble sammen. Hun ønsket seg større, og det var ikke meg imot! 
I dag har hun flotte, faste, runde og deilige bryster, G-cup. Jeg har gladelig betalt for det, og vi er begge fornøyde. 🙂

Anonymkode: d906f...3ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...