Gå til innhold

Små pupper er turn-off.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det en gang sånn at puppene tilhører dama. Jeg er glad i, så da er de finest uansett.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Det gidder jeg som sagt ikke. Det er ikke jeg som har (er) problemet

Anonymkode: b7ecd...0c3

Støttes. Ta aldri silikon 🤢 .
Men hvilket problem snakker du om? Er det sjåvinistisk å tiltrekkes store pupper? KG har lært oss at det ikke er noe galt i å styre etter utseende. Ingenting er overfladisk, sjåvinistisk eller diskriminerende. Det heter preferanser! Og preferanser er en bra ting!

Anonymkode: 6b745...be6

Skrevet

Ingenting galt med preferanse.

Er kvinne, men synes de fleste puppene er stygge. Hengepupper og salami brystvorter er ekstremt stygt.

selv syns jeg menn under 180 er uattraktivt, og peniser under 16 cm er lite givende.

Anonymkode: 6eff0...a08

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har store pupper og ei stor rumpe og kan bekrefte at menn er ville etter både puppene og rumpa. Får omtrent ikke gå i fred.

Anonymkode: c5a0b...c4e

Er du naturlig sånn? Eller trent?

Anonymkode: 2726c...29a

Skrevet

Menn som deg blir nok litt for enkle for oss med store og for våre medsøstre med små. Tror ikke du har mye å tilby noen damer.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei. Liker ikke at det blir en stripeimellom, så jeg må ha bh som dekker puppene. Det går faktisk an å være slank å ha store pupper uten at det er silikon. Men ikke alltid gøy når man går med singlet. 🙄 jeg tror vi misliker det vi har selv mange ganger. 

Anonymkode: 5baa3...5ae

Litt off-topic, men foretrekker du stor penis? Har en mistanke om at alle damer med store pupper elsker stor penis.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

selv syns jeg menn under 180 er uattraktivt, og peniser under 16 cm er lite givende.

Høyde skjønner jeg godt.

Penis tror jeg er tull. Min er selv relativt stor, og det fører ofte til problemer, mange får vondt. Visuelt er større penis finere, men en på 14-15 cm holdr i massevis.

Skrevet

Tja har vel i grunn ikke noe å si  om de sitter på en fin kropp :) 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nei, og heller små og naturlige enn store, falske ballonger. 

Endret av norw
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Om noen får dårlig/ dårligere selvtillit av dette, kanskje det hjelper å høre at mine er ikke bare er små, de er rare også. Allikevel har jeg en snill og god mann, som er glad i meg 🥰 Han liker dem til å med, i over 11 år har han holdt ut med dem og resten av meg 😅🤪 

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sorry, damer, men små pupper er veldig turn-off. Damer med store pupper er så vanvittig opphissende, og spesielt om en har noe større utrigning. Helst faste, og ikke de som henger noe sinnsykt. Jeg føler jeg snakker for 90% av menn nå.

Ja, det tviler jeg ikke på at du føler.

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

men det har ingenting å si for personligheten uansett (som man selvfølgelig ikke styrer etter når det kommer etter seksuell attraksjon og naturlig utvelgelse)

Her kom nok det egentlige poenget i tråden: Å tvinge folk til å innrømme at menn bare ser på kroppen pga evolusjon.

Det gjenstår å forklare hvordan evolusjonen skulle fått menn prioritere store pupper fremfor for eksempel IQ og fysisk styrke hos kvinnen. Naturlig utvalg burde favorisere ting som gjør at man overlever.

Jeg tror på evolusjon så klart, men det følger ikke logisk at kvinner velger store bøller og at menn velger bimboer.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tja…..tenk på dette ts;

store pupper - svette mellom kløften - sur lukt - sopp - utslett - veskende sår - infeksjoner - rumpelukt. Selvfølgelig kamuflert med pudder og parfyme for at nettopp menn som deg skal meske seg med tungen rund om i herligheten. 

Anonymkode: aeceb...400

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Sorry, damer, men små pupper er veldig turn-off. Damer med store pupper er så vanvittig opphissende, og spesielt om en har noe større utrigning. Helst faste, og ikke de som henger noe sinnsykt. Jeg føler jeg snakker for 90% av menn nå.

Ok...good to know 😂

Endret av Mardina
  • Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Isambard said:

Naturlig utvalg burde favorisere ting som gjør at man overlever.

Det er to seleksjonsprosesser, den seksuelle handler om hva det andre kjønn finner mest attraktiv, som ikke nødvendigvis gir den beste overlevelsen - men større sannsynlighet for reproduksjon. 

Anonymkode: 17797...ab4

Skrevet

Stakkar, kom du rett fra en av trådene der minipikker blir diskutert du da?

Alle vet du ikke har fasiten for så mange menn.

Hilsen dame med store bryster.

Anonymkode: c6896...153

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er to seleksjonsprosesser, den seksuelle handler om hva det andre kjønn finner mest attraktiv, som ikke nødvendigvis gir den beste overlevelsen - men større sannsynlighet for reproduksjon. 

Anonymkode: 17797...ab4

Ja, det er to prosesser og ikke en. Derfor kan man ikke bruke teorien til å si at menn bare ser på kropp og ikke personlighet. 

Skrevet
53 minutter siden, TheHairyToothfairy said:

Små pupper er stas. Kutt ut å tro at du snakker for menn, påsan

Han snakker da for menn og`? Du mente kanskje `alle menn`.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han snakker da for menn og`? Du mente kanskje `alle menn`.

Nei, jeg mente menn. Tenk litt på det.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Isambard said:

Ja, det er to prosesser og ikke en. Derfor kan man ikke bruke teorien til å si at menn bare ser på kropp og ikke personlighet. 

Man ser ikke personligheten. Man ser og gjør seg et bilde av væremåte, oppførsel, aura, tilstedeværelse, nærvær og utfoldelse. Fordi man bruker øynene sine. Selve personligheten blir man kjent med. Seksuell tiltrekning kan utelate alle de andre faktorene dersom man kun handler i forplantningsøyemed.

Skrevet
3 minutter siden, TheHairyToothfairy said:

Nei, jeg mente menn. Tenk litt på det.

Utført. Menn liker det meste. Han snakker ikke for alle menn. Men for menn også. Og sikkert mange damer også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...