Gå til innhold

V. Rudjord/S Skarbø/P Tjelta har startet beauty bedrift


Tough cookie

Anbefalte innlegg

Anonym00000000 skrev (7 minutter siden):

Tillit er vel ikke den mest selvfølgelige assosiasjonen trioen vekker?

Enig. Og hvorfor slette podden, for så å legge den ut igjen?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym00000000 skrev (4 minutter siden):

Tillit er vel ikke den mest selvfølgelige assosiasjonen trioen vekker?

Jeg er en sånn person som har tillit til jeg får alle kort på bordet. Og jeg har i meg tilgivelse så lenge det er der noe som gir gjenklang i meg. Som ateist så er er tillit og tilgivelse pilarene mine. 

Og Jeg er lett å underholde og kanskje en enkel sjel? Men de podcastene til Synnøve og Vanessa har vært både til gjenkjennelse og masse fliring. Og så herlig med de stygge og meningene som de aller fleste av oss har. Ikke så PK.

 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (52 minutter siden):

Har noen klipp som kan bevise at Vanessa sa den Jaguar E-type/Rent a Wreck på podcasten? Det burde jo finnes selv om det er slettet. Inntil da så har jeg tillit til at det ikke ble sagt.

Så akkurat den episoden ble fjernet en stund bare .. fordi? Nå er den tilbake igjen i redigert versjon. Dette blir mer og mer komisk. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djerv2020 skrev (5 minutter siden):

Enig. Og hvorfor slette podden, for så å legge den ut igjen?

Fordi i podden så reklamerte de for en klinikk uten å oppgi det i podden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss spjåk skrev (Akkurat nå):

Så akkurat den episoden ble fjernet en stund bare .. fordi? Nå er den tilbake igjen i redigert versjon. Dette blir mer og mer komisk. 

Har du klipp som kan bevise at Vanessa sa det hun sa? Podden ble redigert pga at de ga reklame uten å oppgi det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djerv2020 skrev (12 minutter siden):

Enig. Og hvorfor slette podden, for så å legge den ut igjen?

Skjønner ikke hvor folk har det fra at den ligger ute igjen? Finner ikke den noen steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sweetheaven skrev (1 time siden):

Skjønner ikke hvor folk har det fra at den ligger ute igjen? Finner ikke den noen steder.

Ligger ikke på Spotify. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (1 time siden):

Har du klipp som kan bevise at Vanessa sa det hun sa? Podden ble redigert pga at de ga reklame uten å oppgi det.

Hun skylder på at en annen hadde sagt at hun burde si den rent a wreck kommentaren. Høres ut som at det kommer fra en mann. Men vet ikke jeg. 

Endret av himmeloghav
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skummet podcasten nå. Den episoden hvor kommentaren ble sagt. 

Jeg hører på podcast når jeg kjører til jobb og jeg hørte på denne podcasten da jeg kjørte til jobb! Som jeg gjør hver dag! 
Jeg bruker å zone ut avogtil, det gjorde jeg denne morgenen også og hørte plutselig de lo. Da måtte jeg spole tilbake å høre hva de lo av. Det var denne rent a wreck kommentaren til Vanessa. 
Den ble sagt i podcasten,jeg hørte det og det gjorde andre også. 
Det at de faktisk har redigert bort kommentaren i podcasten er jo bare helt totalt latterlig. 
Feige kjerringer all the way. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissWoodville skrev (14 timer siden):

Bare ut i fra alle innleggene som ble lagt ut her, så virker det som hun har skrevet side opp og side ned om saken. Greit at de får kritikk, men samtidig kan det ta litt av og. 
Hvor viktig er dette her egentlig liksom? 🙂

Kritisk journalistikk og media som ikke lar seg bruke til markedsføring av kommersielle interesser er faktisk ganske viktig 

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MissWoodville
O Rakel skrev (6 timer siden):

Kritisk journalistikk og media som ikke lar seg bruke til markedsføring av kommersielle interesser er faktisk ganske viktig 

Ja det et viktig. Men det finnes sikkert andre ting å skrive om etterhvert og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sa VR at hun aldri hadde sagt den kommentaren eller at hun ikke ville ha det med i pressemeldingen? Det er en forskjell tenker jeg å si det på kødd i en fjasepodcast mot å ha det i en pressemelding  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O Rakel skrev (9 timer siden):

Kritisk journalistikk og media som ikke lar seg bruke til markedsføring av kommersielle interesser er faktisk ganske viktig 

Derfor trist det er veldig lite igjen av det 🙁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oline12 skrev (1 time siden):

Men sa VR at hun aldri hadde sagt den kommentaren eller at hun ikke ville ha det med i pressemeldingen? Det er en forskjell tenker jeg å si det på kødd i en fjasepodcast mot å ha det i en pressemelding  

Hun sa det var en lavpanna kommentar som hun aldri ville funnet på å si. 
Men det var omtalt som i pressemeldingen.  
Men hun sa det i podcasten, og nevnte ingenting om at dette var noe hun måtte si pga PR ansvarlig said so. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (14 minutter siden):

Hun sa det var en lavpanna kommentar som hun aldri ville funnet på å si. 
Men det var omtalt som i pressemeldingen.  
Men hun sa det i podcasten, og nevnte ingenting om at dette var noe hun måtte si pga PR ansvarlig said so. 

Hun bekreftet bare det inntrykket man har fått av henne. Overfladisk og ikke så smart.

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissWoodville skrev (8 timer siden):

Ja det et viktig. Men det finnes sikkert andre ting å skrive om etterhvert og.

Det skrives om veldig mye forskjellig om du løfter blikket.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (18 timer siden):

Hun sa det var en lavpanna kommentar som hun aldri ville funnet på å si. 
Men det var omtalt som i pressemeldingen.  
Men hun sa det i podcasten, og nevnte ingenting om at dette var noe hun måtte si pga PR ansvarlig said so. 

Som Lisa Tønne sa i podcasten til hun og Sigrid, det er løgnen som er verst. Bedre å bare legge seg helt flat enn å ro seg lengre ut på sjøen. 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...