Gå til innhold

V. Rudjord/S Skarbø/P Tjelta har startet beauty bedrift


Tough cookie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Missmischief skrev (36 minutter siden):

Når bleking av rumpehull er kvinnehelse....hun eldre dama på debatten i går som drev klinikk sammen med mannen sin virker jo helt blåst. Veldig skuffende at hverken Rudjord, Skarbø eller Tjelta turte å møte opp.. 

Bleking av kjønnslepper, faktisk. Som om ikke det er vanlig og naturlig at de kan være mørke. Jeg blir så oppgitt.

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/15/2022 at 2:02 PM, Gyllen said:

Litt overrasket jeg også.

Oslo kryr jo over av slike klinikker og mye priskrig på ymse behandlinger.

Kan tenke meg at denne klinikken ligger i det høyere prissjiktet og i disse tider så spørst det hvor mye kvinner er villige til å bruke på skjønnhet med den økonomiske nedgansgstiden vi er inne i. Men de er vel kanskje ikke ute etter kvinnen i gata heller, de rike har vel alltids råd😉

Litt økonomisk teori: noen bedrifter går opp i nedgangstider. F eks kinoer. Nesten uansett hvor dårlig det går vil mange bruke en viss andel av overskuddet til underholdning/escapisme/luksus. Når mange ikke lenger tar seg råd til f eks weekend- eller tusenfryd-turer blir kinobesøk, som dekker noe av det samme behovet for escapisme en kort stund, mer aktuelt for mange. Og så er det alltid skiftende trender rundt hvilke rare luksuser folk tar seg råd til. På 80-tallet ønsket "alle" seg vannseng og mange brukte over evne av tusenlapper på det. Hvis kjendisskjønnhetsklinikker er et voksende marked, og Jan Thomas har kanskje bevist det?, så kan dette gå bra for dem.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Inga-pinga said:

Hvor er norsk media? Er det så korrupt at de lar være å grave i denne saken? 

Hva er det å grave, all info er kjent allerede vel? Grafse er kanskje et bedre ord, og det skjer jo allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentekvinne skrev (2 timer siden):

Digger Liz Nor! 

Jeg og!

Viser seg ofte at de tingene hun skriver stemmer. Hun har et stort og bredt kontaktnett, og er ofte ute med avsløringer før mediene. 

Love it!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat av slettet innlegg er fjernet. Sol, admin.

Glufseguri skrev (17 timer siden):

Bra oppsummert av Mala Wang Naveen i Fredagspanelet i morges!

At damene aldri har vært eiere og ikke fått kritiske spørsmål men styrer all komunikasjon😏

https://radio.nrk.no/podkast/fredagspanelet/l_c60176f9-335f-4685-8176-f9335f66855e

Dette er et studie i hvordan kjendisene styrer media og ikke omvendt. Skremmende.

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LCFA skrev (1 time siden):

Litt økonomisk teori: noen bedrifter går opp i nedgangstider. F eks kinoer. Nesten uansett hvor dårlig det går vil mange bruke en viss andel av overskuddet til underholdning/escapisme/luksus. Når mange ikke lenger tar seg råd til f eks weekend- eller tusenfryd-turer blir kinobesøk, som dekker noe av det samme behovet for escapisme en kort stund, mer aktuelt for mange. Og så er det alltid skiftende trender rundt hvilke rare luksuser folk tar seg råd til. På 80-tallet ønsket "alle" seg vannseng og mange brukte over evne av tusenlapper på det. Hvis kjendisskjønnhetsklinikker er et voksende marked, og Jan Thomas har kanskje bevist det?, så kan dette gå bra for dem.

Veldig mye sant i dette. Ta bare å les seg opp på Lipstick effect

https://en.wikipedia.org/wiki/Lipstick_effect

Og min teori er at etter nedstengning, covid, ser oss selv mye på teams.. har gjort at vi har behov for å gjøre en endring. Ergo.. så tipper jeg økning av henvendelser til skjønnhetsklinikker har økt etter at Norge åpnet opp igjen. Inkludert meg selv som har unnet meg dyre ansiktsbehandlinger 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellasinmyheart skrev (13 timer siden):

Oppfatter Rudjord som ekstremt selvsentrert, overfladisk og lite moden. Leste om en episode om at hun og mannen hennes prøvde å bli kjent med en rockestjerne gjennom å kjøpe en flaske champagne til han da de var på Mauritius eller noe sånt. Hvem gjør noe sånt  bare for å bli kjent med en kjendis? Skulle tro hun var 20 ikke snart 50 ut fra oppførselen😆

Av alt du kan kritisere Rudjord for, så er det dette du trekker frem? Jeg kunne lett ha gjort dette selv, det er jo bare gøy og gir glede og moro i hverdagen - en historie man husker for alltid! Dette synes jeg var et dårlig eksempel å trekke frem. Live a little, og slutt å vær så surmaga!  

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskermenn skrev (19 timer siden):

Skikkelig sykt og ekkelt. Synes synd i henne. Hun har jo en diagnose og er åpen om det.

En av grunnene til at jeg ikke hører på podcasten er at 80% av alt de snakker om er forferdelig overdrevet. Mye av det de sier er nok pynta og fisket på (akkurat som ansiktene deres), og for min del blir det for mye fiksjon og for lite troverdighet. Tviler på at synnøve har bæsjet i en pose i kjelleren. Tipper det er noe hun har TENKT på, men som ikke stemmer. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan kan folk være såååå overrasket over vanessa og synnøve? Det er vel ingen bombe at de er overfladiske når det gjelder det ytre (noe de selvsagt må få lov til å være, bare så det er sagt). Et hvert oppegående øye kan jo se at de i alle fall bruker botox… synnøve er over 50 år, og ser ut som hun er 30. Vanessa har jo nesten ikke mimikk i ansiktet og en panne en hver med aldersangst må misunne…

Er folk så naive at de tror det er naturlig aldring? 
 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (36 minutter siden):

 

Dette er et studie i hvordan kjendisene styrer media og ikke omvendt. Skremmende.

Skremmende men ikke overraskende dessverre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, adele34 said:

Veldig mye sant i dette. Ta bare å les seg opp på Lipstick effect

https://en.wikipedia.org/wiki/Lipstick_effect

Og min teori er at etter nedstengning, covid, ser oss selv mye på teams.. har gjort at vi har behov for å gjøre en endring. Ergo.. så tipper jeg økning av henvendelser til skjønnhetsklinikker har økt etter at Norge åpnet opp igjen. Inkludert meg selv som har unnet meg dyre ansiktsbehandlinger 😁

Takk, visste at fenomenet hadde et navn jeg i farten ikke fant 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djerv2020 skrev (1 time siden):

Av alt du kan kritisere Rudjord for, så er det dette du trekker frem? Jeg kunne lett ha gjort dette selv, det er jo bare gøy og gir glede og moro i hverdagen - en historie man husker for alltid! Dette synes jeg var et dårlig eksempel å trekke frem. Live a little, og slutt å vær så surmaga!  

Jeg trakk frem denne episoden fordi jeg synes det var en helt vanvittig teit ting å gjøre. Synes hun er vanvittig umoden og overfladisk generelt og er ikke det minste overrasket over at hun var en del av dette håpløse opplegget. Hun har blitt felt i PFU flere ganger også da hun var redaktør såvidt jeg husker. Slutt å å vær surmaga over at andre mener noe annet enn deg😁

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellasinmyheart skrev (15 minutter siden):

Jeg trakk frem denne episoden fordi jeg synes det var en helt vanvittig teit ting å gjøre. Synes hun er vanvittig umoden og overfladisk generelt og er ikke det minste overrasket over at hun var en del av dette håpløse opplegget. Hun har blitt felt i PFU flere ganger også da hun var redaktør såvidt jeg husker. Slutt å å vær surmaga over at andre mener noe annet enn deg😁

Ja, du skal få lov til å synes at dette er en teit ting å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lilja82 skrev (5 minutter siden):

Hvor finner dere den episoden?

Episoden ligger på podcast appen. Iallefall hos meg. Men orker ikke høre gjennom engang til for å sjekke om kommentaren er redigert bort 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg tilgir Liz Nor litt nå altså🙌 Fantastisk👏 Tenkte på det  (i går) at de hadde redigert bort rent a wreck kommentaren… Det er jo mange som skrev de hadde hørt det… Så pinlig🙈 

Men Pia Tjelta sitt innlegg var bra, det skal hun ha, sånn skal en unnskyldning være. 

  • Liker 5
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...