Gå til innhold

V. Rudjord/S Skarbø/P Tjelta har startet beauty bedrift

Tough cookie

Anbefalte innlegg

Kollontaj skrev (På 23.9.2022 den 19.25):

Kommer ikke opp hos meg. ☺️

Tipper du er like blokkert som meg. Den dengang selverklærte dronninga fra Afrika tålte ikke verken motsigelser eller likes på motsigelser, som en av de første med denne typen modus operandi langt tilbake i tid.

Men, hvem skal drive Nomi nå, da, når merkevarene har trukket seg etter å ha skapt tidenes mediabaluba (på bestilling🤔) fra Magnus Rønningen og Jonas Forsang og deres innviklede bindinger?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MissWoodville
Revenge o'Cavatina skrev (25 minutter siden):

Tipper du er like blokkert som meg. Den dengang selverklærte dronninga fra Afrika tålte ikke verken motsigelser eller likes på motsigelser, som en av de første med denne typen modus operandi langt tilbake i tid.

Men, hvem skal drive Nomi nå, da, når merkevarene har trukket seg etter å ha skapt tidenes mediabaluba (på bestilling🤔) fra Magnus Rønningen og Jonas Forsang og deres innviklede bindinger?

Hvorfor er jeg ikke overrasket? 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står plutselig Vanessa Rudjord oppført som styrets leder i "Klinikk fv 36 as".

Endring av styre: 28. September.

Kun Pia Tjelta står som fratrådt, og Synnøve Skarbø er styremedlem sammen med Karim Sayed:

Screenshot_20220928_211344.jpg

Endret av Henikka
  • Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (15 timer siden):

Nå står plutselig Vanessa Rudjord oppført som styrets leder i "Klinikk fv 36 as".

Kun Pia Tjelta står som fratrådt, og Synnøve Skarbø er styremedlem sammen med Karim Sayed:

Endelig begynner media å pushe de på dette, godt de ikke slipper unna

https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/kjendistrioen-kom-inn-i-styret-til-klinikken-forst-etter-at-de-trakk-seg-ut/15136648/

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (15 timer siden):

Så sykt falskt å si at de har trukket seg fra det her, når de egentlig ikke har det. Fake fake fake. Latterlige damer. De har mistet all respekten jeg hadde for dem. Kommer ikke til å høre på podcasten deres ever again. #Unfollow 

Den eneste som har vært oppriktig her er Tjelta. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maydis8 skrev (4 minutter siden):

Så sykt falskt å si at de har trukket seg fra det her, når de egentlig ikke har det. Fake fake fake. Latterlige damer. De har mistet all respekten jeg hadde for dem. Kommer ikke til å høre på podcasten deres ever again. #Unfollow 

Tjelta er vel redd for at dette skal påvirke skuespillerkarrieren hennes.

Hun vil vel fremstå som seriøs

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (4 minutter siden):

Det tar en tid før riktige opplysninger blir oppdatert. Skarbø og Rudjord har også trukket seg, men det har ikke blitt oppdatert. I går så stod også Tjelta som styremedlem. 

Greit å være fair og lese hva som står/forholde seg til fakta og ikke blindt gjøre seg opp egne meninger,

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en suppe🙄🙄 takk og pris for at mange forbrukere faktisk sier ifra. Noen mener jo vi som sier ifra har for lite å gjøre. Men hva om ingen bruker sin stemme i alt dette røret som disse kjendiskvinnene og influencere bedriver?  Bare håper mye av dette blir så liten business til slutt at de faktisk må finne seg en real jobb som oss andre....

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (1 time siden):

Det tar en tid før riktige opplysninger blir oppdatert. Skarbø og Rudjord har også trukket seg, men det har ikke blitt oppdatert. I går så stod også Tjelta som styremedlem. 

Greit å være fair og lese hva som står/forholde seg til fakta og ikke blindt gjøre seg opp egne meninger,

Hva er ikke fair her? De registrerte seg som styremedlemmer dagen etter de hevdet at de hadde trukket seg.... 

God kveld Norge får opplyst at melding om endring av styret ble sendt til Brønnøysundregisteret 21. september, altså dagen etter at trioen trakk seg ut av selskapet.

https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/kjendistrioen-ble-registrert-i-styret-forst-etter-at-de-trakk-seg-ut/15136648/

Jeg vet ikke hva de tenkte her, men kanskje håpet de at media gikk videre til andre ting og glemte å følge opp denne saken. Det er tross alt både krig og nedgangstider. Men sannheten er at Pia nok har bedre rådgivere enn de to andre, for de kommer ingen vei ved å innta offerrollen, lyve og stikke hodet i sanden.

Jeg har forstått at de tre bor i samme nabolag og er venninner. Det må være et skikkelig ekkokammer. De virket fullstendig uforberedt på kritikken, og uforstående til at folk ellers reagerte på rent a wreck og botox som kvinnehelse. Det er kanskje på tide å ta en studietur utenfor nærområdet og se hva folk flest driver med?

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
Felis skrev (5 minutter siden):

Hva er ikke fair her? De registrerte seg som styremedlemmer dagen etter de hevdet at de hadde trukket seg.... 

God kveld Norge får opplyst at melding om endring av styret ble sendt til Brønnøysundregisteret 21. september, altså dagen etter at trioen trakk seg ut av selskapet.

https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/kjendistrioen-ble-registrert-i-styret-forst-etter-at-de-trakk-seg-ut/15136648/

Jeg vet ikke hva de tenkte her, men kanskje håpet de at media gikk videre til andre ting og glemte å følge opp denne saken. Det er tross alt både krig og nedgangstider. Men sannheten er at Pia nok har bedre rådgivere enn de to andre, for de kommer ingen vei ved å innta offerrollen, lyve og stikke hodet i sanden.

Jeg har forstått at de tre bor i samme nabolag og er venninner. Det må være et skikkelig ekkokammer. De virket fullstendig uforberedt på kritikken, og uforstående til at folk ellers reagerte på rent a wreck og botox som kvinnehelse. Det er kanskje på tide å ta en studietur utenfor nærområdet og se hva folk flest driver med?

Det står i den nye oppdateringen at Pia har trukket seg. Så tv2 skriver feil når de skriver at alle tre fortsatt er i styret.

Vanessa og Synnøve viser sitt sanne jeg. Har dessverre ikke noe til overs for noen av de to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke at de tør... alt dette ligger jo offentlig. De kom inn i styret etter at de "trakk seg". Utrolig.

Hørte siste pod idag tidlig. Ikke det samme som før. 🙈

Endret av Henikka
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (3 timer siden):

Lurer av og til på om enkelte journalister er her inne å leser litt😅

Endret av Henikka
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sonit skrev (2 timer siden):

Jeg har lest, og endringer ble registrert 24. og 28. september i foretaksregisteret.

24. September:

Screenshot_20220929_154541.thumb.jpg.38f003a9bd89fd895e00d9093d7a74d5.jpg

28. September:

Screenshot_20220929_154615.jpg

Endret av Henikka
  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (4 timer siden):

Men det er jo akkurat det man gjør; leser hva som står og da har Pia T trukket seg, men ikke de to andre. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (2 timer siden):

Er ikke en av disse " fantastiske"damene også gift med tidligere eier/styreleder av denne skjønnhetsklinikken?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
elskersommer skrev (54 minutter siden):

Er ikke en av disse " fantastiske"damene også gift med tidligere eier/styreleder av denne skjønnhetsklinikken?

Jo, det stemmer!

- Vanessa sin ektemann var styrets leder fra 12.05.22.

- Den 24.09.22 registreres det en endring i foretaksregisteret, og Vanessa tiltrer som styrets leder.

Det merkelige med denne tidslinjen er at Vanessa og co trakk seg fra prosjektet den 20. September, og allikevel registreres Vanessa som styrets leder den 24. September.

Forstå det den som kan... 🙈

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym00000000
elskersommer skrev (1 time siden):

Er ikke en av disse " fantastiske"damene også gift med tidligere eier/styreleder av 

Endret av Anonym00000000
Misforsto hvem du tenkte på som styreleder. Men legens partner er journalist i DN som trykket den første saken.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (5 timer siden):

Tjelta er vel redd for at dette skal påvirke skuespillerkarrieren hennes.

Hun vil vel fremstå som seriøs

Bare så synd man ikke tenker seg litt om før en starter med noe dersom karrieren er så viktig🙈 er lov og bruke hode og tenke seg godt om i 2022

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (3 timer siden):

Men det er jo akkurat det man gjør; leser hva som står og da har Pia T trukket seg, men ikke de to andre. 

De har trukket seg slik jeg leser det, men opplysningene i registrer har ikke tredt i kraft ennå. I går stod PT der som styremedlem, i dag som fratrådt.

Tror ikke jeg misforstår, men om så vil jeg beklage. Vi får vente å se. Saken er uansett en røre uten like og skulle tro slike profilerte folk hadde mer peiling på business og mediehåndtering.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...