Gå til innhold

V. Rudjord/S Skarbø/P Tjelta har startet beauty bedrift

Tough cookie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

MissWoodville skrev (10 minutter siden):

Hvem er  Liz Nor? Hun virker litt vel besatt av denne saken her.

Elisabeth Norheim(Liz Nor) er samfunnsdebattant og tidligere journalist.

Hvorfor syns du hun virker besatt av saken? 

:)

Endret av Henikka
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djerv2020 skrev (5 timer siden):

synnøve er over 50 år, og ser ut som hun er 30. Vanessa har jo nesten ikke mimikk i ansiktet og en panne en hver med aldersangst må misunne…

Er folk så naive at de tror det er naturlig aldring? 

Det gjør hun virkelig ikke. 

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville
Henikka skrev (16 minutter siden):

Elisabeth Norheim(Liz Nor) er samfunnsdebattant og tidligere journalist.

Hvorfor syns du hun virker besatt av saken? 

:)

Bare ut i fra alle innleggene som ble lagt ut her, så virker det som hun har skrevet side opp og side ned om saken. Greit at de får kritikk, men samtidig kan det ta litt av og. 
Hvor viktig er dette her egentlig liksom? 🙂

Endret av MissWoodville
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville
Hannah80 skrev (10 minutter siden):

Hehe, nei hun ser ut som hun er i slutten av 40-årene, nærmer seg 50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissWoodville skrev (5 minutter siden):

Bare ut i fra alle innleggene som ble lagt ut her, så virker det som hun har skrevet side opp og side ned om saken. Greit at de får kritikk, men samtidig kan det ta litt av og.🙂

Aha, skjønner. :)

Det er litt skrivemåten hennes, hun er direkte og krass. Frisk dame!

Men det viktigste: hun avslører saker(gjerne før media). Bare å kose seg med facebook-siden hennes. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissWoodville skrev (43 minutter siden):

Hvem er  Liz Nor? Hun virker litt vel besatt av denne saken her.

Innleggene hennes handler i hovedsak om denne togcrashen av en PR-håndtering, noe som hun absolutt er kompetent til å uttale seg om.

Særlig når MM ikke konfronterer Jaguarene med detaljer som har dukket opp etterpå som ikke helt øker troverdigheten til de innblandende.

Endret av Glufseguri
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (1 time siden):

Haha nei, det var kanskje overdrevet. Men hun ser i alle fall 10-15 år yngre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djerv2020 skrev (6 minutter siden):

Haha nei, det var kanskje overdrevet. Men hun ser i alle fall 10-15 år yngre ut.

Synes egentlig ikke hun ser så ung ut. For meg ser hun ut som en i førtiårene som har gjort en del inngrep for å se yngre ut. Det er ikke så vanskelig å skille de som ser unge ut og de som prøver å se yngre ut etterhvert☺️

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellasinmyheart skrev (3 minutter siden):

Synes egentlig ikke hun ser så ung ut. For meg ser hun ut som en i førtiårene som har gjort en del inngrep for å se yngre ut. Det er ikke så vanskelig å skille de som ser unge ut og de som prøver å se yngre ut etterhvert☺️

Disse botox-damene ser som regel ikke yngre ut. De ser ut som eldre damer som har brukt botox. Hverken mer eller mindre. De tror det ikke er synlig for andre. Men det er det.

• Liker 17
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordis skrev (Akkurat nå):

Disse botox-damene ser som regel ikke yngre ut. De ser ut som eldre damer som har brukt botox. Hverken mer eller mindre. De tror det ikke er synlig for andre. Men det er det.

Hellasinmyheart skrev (6 minutter siden):

Nettopp 👍

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sprite skrev (16 minutter siden):

Synnøve ser på ingen måte yngre ut. 

Hun ser ut som alderen sin og det er helt greit. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellasinmyheart skrev (26 minutter siden):

Tja, da må vi agree to disagree. Poenget er i alle fall at disse damene åpenbart benytter botox osv, så synes det er rart når folk nå blir sååååå overrasket over «podcast-venninnene» sine…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen klipp som kan bevise at Vanessa sa den Jaguar E-type/Rent a Wreck på podcasten? Det burde jo finnes selv om det er slettet. Inntil da så har jeg tillit til at det ikke ble sagt.

Jeg har vært trofast lytter av podden til Synnøve og Vanessa, men akkurat denne fikk jeg ikke hørt.

Ellers virker dette Nomi-opplegget som en smørje. Med menn som har pengene og kvinnene som skulle promotere dette. 

Magnus Rønningen og Jonas Forsang er slike businessmenn som lurer der i bakgrunnen og skyver andre foran seg. Og jeg håper media kan ta DE og ikke trioen. Men det blir også vanskelig, for Vanessa, Pia og Synnøve har etablert seg som kredible figurer i media, Synnøve er bl.a en del av VG Max media. Og alle de tre har nært vennskap med Mette Marit, vår kommende Dronning. Særlig Vanessa slik jeg har forstått det, siden hun var på MM sin private gudstjeneste osv. 

Jeg håper en seriøs media-instutisjon tar tak i dette, for Vanessa, Pia og Synnøve kan virke som marionetter i dette kapitalistiske spillet.

Ingen forsvarstale for de, men kun en undring, så håper denne posten kan diskuteres på det nivå. Er så lei av polarisering både her og generelt. Må gå an å diskutere å finne kilder sammen uten å bli meiet ned. Det er lite i livet som er sort/hvitt.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym00000000
Sonit skrev (40 minutter siden):

Har noen klipp som kan bevise at Vanessa sa den Jaguar E-type/Rent a Wreck på podcasten? Det burde jo finnes selv om det er slettet. Inntil da så har jeg tillit til at det ikke ble sagt.

Jeg har vært trofast lytter av podden til Synnøve og Vanessa, men akkurat denne fikk jeg ikke hørt.

Ellers virker dette Nomi-opplegget som en smørje. Med menn som har pengene og kvinnene som skulle promotere dette. 

Magnus Rønningen og Jonas Forsang er slike businessmenn som lurer der i bakgrunnen og skyver andre foran seg. Og jeg håper media kan ta DE og ikke trioen. Men det blir også vanskelig, for Vanessa, Pia og Synnøve har etablert seg som kredible figurer i media, Synnøve er bl.a en del av VG Max media. Og alle de tre har nært vennskap med Mette Marit, vår kommende Dronning. Særlig Vanessa slik jeg har forstått det, siden hun var på MM sin private gudstjeneste osv. 

Jeg håper en seriøs media-instutisjon tar tak i dette, for Vanessa, Pia og Synnøve kan virke som marionetter i dette kapitalistiske spillet.

Ingen forsvarstale for de, men kun en undring, så håper denne posten kan diskuteres på det nivå. Er så lei av polarisering både her og generelt. Må gå an å diskutere å finne kilder sammen uten å bli meiet ned. Det er lite i livet som er sort/hvitt.

Tillit er vel ikke den mest selvfølgelige assosiasjonen trioen vekker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...