Gå til innhold

Torpet 2022

Irja

Anbefalte innlegg

tonebelinda skrev (På 10.10.2022 den 9.16):

Vilde på Torpet må jeg si jeg ikke liker. Hadde håper hun skulle i kamp i dag, men neida, hun hadde klart å få med seg Tore til at de valgte Cecilie. 

Hadde vært fint med en uke på Torpet for Benjamin sammen Cecilie, men nå er det dessverre de to som skal i kamp  :(

Helt enig og enig med andre her i at Vilde virker litt manipulativ og kynisk. Hun spiller spillet og det har hun gjort fra første sekund. Jeg kan absolutt forstå Cecilie og hennes behov for å bli sett, selv om hun kan fremstå som litt sutrete og overfølsom. Men hun er nok redd de andre skal tro hun ikke gjør noe og hun følte seg nok ganske utenfor frem til Benjamin kom når de to andre hang sammen hele tiden. Å føle seg utenfor er ingen god følelse. Liker Cecilie mye bedre enn Vilde.

Var så koselig å se hvordan Cecilie og Benjamin klikket med en gang og koselig å se Benjamin blomstre på Torpet 💜 Synd at det er de to som skal i kamp. Tore liker jeg og dialekten hans er utrolig kul. Men dårlig gjort av han og Vilde å bare bestemme seg på forhånd at det er Cecilie som skal ut i kamp. De burde jo trukket lodd om det. Er vel Vildes idé, men likevel. Håper Benjamin vinner kampen, ihvertfall, selv om jeg gjerne skulle sett Cecilie videre også.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til info så avslører de hvordan kampen på Torpet går ved å vise reklame for fredagens episode etter dagens farmen episode…

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (1 minutt siden):

Til info så avslører de hvordan kampen på Torpet går ved å vise reklame for fredagens episode etter dagens farmen episode…

Det la jeg også merke til. Så dere som ikke vil vite hvem som vinner kampen, bør skru av så fort dagens farmenepisode er over. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (20 minutter siden):

Takk for at du sier i fra. Tv2 er verdensmestere i å spoile! Sykt irriterende. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (35 minutter siden):

TV2 i et nøtteskall....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såå teit at de innad skal bestemme hvem som skal i kamp! 😠 Burde helt klart vært loddtrekning. Irriterer meg like mye over dette denne gangen, som da Dagny måtte kjempe. Skikkelig synd at Benjamin og Cecilie ikke får vært der mer sammen. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Amatariel skrev (På 11.10.2022 den 19.04):

Såå teit at de innad skal bestemme hvem som skal i kamp! 😠 Burde helt klart vært loddtrekning. Irriterer meg like mye over dette denne gangen, som da Dagny måtte kjempe. Skikkelig synd at Benjamin og Cecilie ikke får vært der mer sammen. 

Å ja, det hadde vært bedre med loddtrekning 👍

Spent på hvem som vinner kampen i morgen, og tenk når de kanskje får inn Dan der til søndag 🤣 da blir det vel bare politikk på Torpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (5 minutter siden):

Å ja, det hadde vært bedre med loddtrekning 👍

Spent på hvem som vinner kampen i morgen, og tenk når de kanskje får inn Dan der til søndag 🤣 da blir det vel bare politikk på Torpet.

Det blir vel Trump vs Biden opplegg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Cid skrev (2 minutter siden):

Det blir vel Trump vs Biden opplegg 

Hehe, Dan er vel SP og Tore representerer vel en slags bygdeliste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (10 timer siden):

Tore virker greiere da

Mer sans for Dan enn Tore

Dan hadde ikke sendt en jente ut i kamp som Tore gjorde

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tonebelinda skrev (53 minutter siden):

Mer sans for Dan enn Tore

Dan hadde ikke sendt en jente ut i kamp som Tore gjorde

Det er to damer og en mann der så da var det alltid mer sannsynlig at en dame ville dra ut i kamp først, jeg synes Tore har oppført seg mye greiere enn Dan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Det er to damer og en mann der så da var det alltid mer sannsynlig at en dame ville dra ut i kamp først, jeg synes Tore har oppført seg mye greiere enn Dan

I stedet for å avtale med hun andre at de skulle sende ut Cecilie i kamp, så kunne han ha foreslått at de skulle ha trukket om hvem som skal i kamp. 

Men av de som er igjen der nå, så håper jeg Vilde er neste kvinne ut - hun har jeg ikke helt sansen for

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (3 minutter siden):

I stedet for å avtale med hun andre at de skulle sende ut Cecilie i kamp, så kunne han ha foreslått at de skulle ha trukket om hvem som skal i kamp. 

Men av de som er igjen der nå, så håper jeg Vilde er neste kvinne ut - hun har jeg ikke helt sansen for

Enig, mest rettferdig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Adobyen
tonebelinda skrev (11 timer siden):

Men hva hvis Dan er nestemann til Torpet? 😂😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (12 timer siden):

Men hva hvis Dan er nestemann til Torpet? 😂😅

Da blir det ordførerkamp 🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...