GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

SĂ„ nettopp en reklame pĂ„ denne reality serien og fikk skikkelig lyst til Ă„ se den faktisk. Ikke sĂ„ ofte jeg tenker det lenger med reality serier, men dette minte meg litt om Tufte IL. Samtidig tenker jeg at det kan bli litt kleint om jeg kjenner meg for mye igjen i deltakerene, sĂ„ jeg gruer meg litt. 😅

https://www.discoveryplus.com/no/video/love-irl/trailer

Hva tenker dere? Skal dere se den? 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva handler det om?

Ligner pÄ The Undateables? 

Burde i sÄ fall vÊre med

Skrevet

Synes 1. episode og konseptet er fint og koselig. Er vel mange som kan kjenne seg igjen i deler av deltagerne. De to programlederne er jo fine og hjertevarme, tenker de vil lede deltagerne pÄ en god mÄte. HÄper det blir varige vennskap og noen par. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Ah, jeg trodde dette skulle vÊre bare kleint og teit og mobbing av raringer, men der tok jeg feil. Feelgood-tv! 

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Enig dette var skikkelig feel good 😄

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Sett de to fÞrste episodene og synes det var koselig og feelgood som tidligere nevnt :) Jeg synes ofte sÄnne type programmer virker sÄ pÄtatt og «overdramatisert», men dette virka mye mer «down to earth» og hÄper det fortsetter sÄnn. 2 flotte programledere ogsÄ. 

• Liker 6
Skrevet

Da har jeg sett fĂžrste episode og synes det var en fin og morsom serie ja. Det normaliserer det Ă„ vĂŠre litt uerfaren og det synes jeg er bra. Synes ogsĂ„ det er veldig kult at de tok med en fyr som sa at han ikke visste om han var aseksuelt, og spesielt at en mann er Ă„pen om dette! 👏

OgsÄ er det kult at hun serieskaperen er med. Har sett bÞkene i bokhandelen og de ser faktisk veldig spennende ut selv om de er for barn! 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Morsomt og koselig program med masse herlige folk đŸ„°

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor tror han ene at han er Eddie fra Stranger Things? 😀

• Liker 3
Skrevet
mingus skrev (10 timer siden):

Hvorfor tror han ene at han er Eddie fra Stranger Things? 😀

I og med at han spiller trommer i band sÄ vil jeg tro at han hadde den looken lenge fÞr Stranger Things kom med sesong 4 og lanserte Eddie karakteren. 

• Liker 17
Skrevet
Nicky B skrev (48 minutter siden):

I og med at han spiller trommer i band sÄ vil jeg tro at han hadde den looken lenge fÞr Stranger Things kom med sesong 4 og lanserte Eddie karakteren. 

Var en spĂžk da men, ingen andre som sĂ„ hĂ„ret og den hellfire-lignende genseren pĂ„ reklamen? đŸ€Ș

• Liker 2
Skrevet
mingus skrev (1 time siden):

Var en spĂžk da men, ingen andre som sĂ„ hĂ„ret og den hellfire-lignende genseren pĂ„ reklamen? đŸ€Ș

Jeg syntes han minnet om Brian May pĂ„ hĂ„ret😊

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Har kun sett det ene og det var koselig. Stinius minner meg litt om Sheldon og mÄ si han vinner seg. Artig kar. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

*Slettet forhÄndsdÞmmende synsing jeg trekker tilbake etter Ä ha sett fler epiosder!* 

Enig i at serien virker feelgood! 

Endret av Silkedyne
  • Liker 3
Skrevet
Silkedyne skrev (1 time siden):

Hun pene streameren da? Skulle ikke tro hun hadde problemer sÄ jeg blir litt i tvil pÄ om hun er med for Ä fÄ flere fÞlgere siden det er det hun lever av eller om hun virkelig sliter sÄ mye med dating. Har kun sett fÞrste episode sÄ godt mulig jeg endrer stÄsted pÄ det nÄr man blir mere kjent med henne. 

Tror faktisk hun har oppriktig dĂ„rlig selvtillit, fĂžlte hvertfall det var sant i episode 2. Men hun er jo helt nydelig, og virker veldig koselig 😊

Enig i at Stinius ligner pÄ Sheldon, men han er utrolig vittig! Lo godt av ham i episode 2, han vokser skikkelig pÄ meg!

Og ja, «Eddie» er jo med, hehe, men han har nok hatt den stilen lenger enn ST ja. Synes han ogsĂ„ virker som en veldig herlig person. Tror jeg lett kunne falt for ham i mine yngre dager 😊

• Liker 7
Skrevet

Ryddet for spoiler/spekulasjoner. 

Christina82, mod

Skrevet
Silkedyne skrev (9 timer siden):

Hun pene streameren da? Skulle ikke tro hun hadde problemer sÄ jeg blir litt i tvil pÄ om hun er med for Ä fÄ flere fÞlgere siden det er det hun lever av eller om hun virkelig sliter sÄ mye med dating. Har kun sett fÞrste episode sÄ godt mulig jeg endrer stÄsted pÄ det nÄr man blir mere kjent med henne. 

Hun sier jo at hun selv er problemt. Det er ikke det at ingen liker henne, men at hun har problemer med Ä date andre. Det er et faktisk problem det ogsÄ. Introverte har det ikke alltid sÄ lett med relasjoner. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Syns det var et koselig realityprogram sÄ jeg skal fÞlge med pÄ det. Virker mer ekte ut enn en del andre realityprogrammer! 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

de skulle hatt stygge og uskikkelige folk som faktisk sliter. bare for man er stygg betyr ikke at man ikke kan ha dÄrlig selvbilde eller bdd. skulle vÊrt et diagnoseshow/freakshow. synes det var kjedelig for ingen virker gal eller ble rusa og full. savner slik tv. norge har alltid vÊrt pysete med reality sjangeren. til og med paradise er for tamt for meg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...