Motelvibes Skrevet 2. september 2022 #21 Del Skrevet 2. september 2022 Kanskje fordi London er «hjemme» for henne. Kjæreste, jobb, venner osv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 2. september 2022 #22 Del Skrevet 2. september 2022 Vaffelhunden skrev (24 minutter siden): Jeg liker ikke hu dama der. Det virker som om hun står frem i media hele tiden, med forsett om å omdanne oppmerksomheten til et forhandlingskort mot kreditorene. Er det rart? Hun har ikke nok penger, bokstavelig talt. Men jeg synes ikke veldig synd på henne, litt synd definitivt. Du heier på kreditorene du a? Hehe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Myrthel Skrevet 2. september 2022 Populært innlegg #23 Del Skrevet 2. september 2022 Hvordan kan hun si at hun har blitt svindlet? Hun gikk jo rundt til alle banker i Norge og tok opp lån HELT frivillig. 70 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 2. september 2022 #24 Del Skrevet 2. september 2022 sjeleglad skrev (21 minutter siden): Hun ønsket å betale et engangsbeløp LAVERE enn det hun skyldte, slik jeg forsto det. Hørtes ut som de snakket om at familien hennes skulle ta opp lån for å hjelpe henne. Høres helt vilt ut i mine ører, aldri ta opp gjeld for å betale gjeld Hvis det skjer slettes jo gammel og dyr gjeld med en gang. Refinansiering kalles vel det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 2. september 2022 #25 Del Skrevet 2. september 2022 Myrthel skrev (Akkurat nå): Hvordan kan hun si at hun har blitt svindlet? Hun gikk jo rundt til alle banker i Norge og tok opp lån HELT frivillig. Hun ble svindlet av Europas beste kjærlighetssvindler. Var det en drøm? Som hun trodde var i livsfare. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjeleglad Skrevet 2. september 2022 #26 Del Skrevet 2. september 2022 totti_1 skrev (1 minutt siden): Hvis det skjer slettes jo gammel og dyr gjeld med en gang. Refinansiering kalles vel det. Er vel noe med at det er lettere å forhandle om gammel gjeld enn ny gjeld. Når det er sagt skjønner jeg godt at hun ikke betaler ned på gjelda, ser jo at det er umulig. Hvertfall hvis hun kan spare opp og tilby et engangsbeløp som de godtar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wwoman Skrevet 2. september 2022 #27 Del Skrevet 2. september 2022 (endret) Nobile skrev (22 minutter siden): Nå som hun jobber hjemmefra/ ig så behøver hun vel heller ikke en leilighet til 22 000 kr pr mnd 🤷🏼♀️ Endret 2. september 2022 av wwoman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wwoman Skrevet 2. september 2022 #28 Del Skrevet 2. september 2022 Sandie skrev (20 minutter siden): Jeg så episoden og synes hun i den situasjonen hun er i, burde vurdert andre alternativer enn kun det hun aller helst ville. Hun er jo ikke akkurat i en posisjon der hun kan velge fritt. Skjønner heller ikke helt hvorfor hun fortsetter å bo i London med 22000 kr.i husleie per måned. Ville det ikke vært bedre å flytte hjem til Norge for en periode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 2. september 2022 #29 Del Skrevet 2. september 2022 London er en dyr by å bo i, men hun har vel bodd for det meste sammen med ei venninne og da blir vel husleien 11 000,-? Hun er utdannet web designer i London, men jobber ikke som det nå fordi hun fant ut at hun tente like mye som influenser og foredragsholder som "Tindersvindler offer". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 2. september 2022 #30 Del Skrevet 2. september 2022 I følge denne artikkelen hadde de vært sammen en mnd når han ville låne penger første gangen, og hun linket Am ex kortet sitt til han. 1 mnd... 41 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 2. september 2022 #31 Del Skrevet 2. september 2022 (endret) A4. skrev (13 minutter siden): I følge denne artikkelen hadde de vært sammen en mnd når han ville låne penger første gangen, og hun linket Am ex kortet sitt til han. 1 mnd... De hadde allerede vært på visning osv, de skulle flytte sammen. Så for hun som var lyn-forelsket, er det ikke merkelig at man stoler på kjæresten sin. Ikke alle sitter med samme livserfaring og erfaring generelt. Mest sannsynlig er Cecilie en ung kvinne som har blitt skånet for det meste her i livet, av foreldrene sine. Og man tror gjerne det beste om mennesker, noen mer enn andre. Simon hadde sinnssykt mange følgere på sine SoMe, egen nettside og alt. Jeg forstår veldig godt at Cecilie ikke forsto at hun ble svindlet med en gang. Og det gikk selvfølgelig utrolig fort når han hadde fått det første beløpet fra henne. Når det kommer til kreditorene her i Norge, så er det ikke unormalt at man kan betale et engangsbeløp som er nærme hovedstolen eller selve hovedstol i seg selv. Jeg så ikke episoden av Luksusfellen, men utfra det jeg leser her - så syntes jeg det er synd at hun ikke har vært mer ydmyk mot kreditorene. Hun har mer eller mindre forventet at de skal gjøre det hun vil, og det skal man være forsiktig med i møte med kreditorer. F.eks meg, har aldri hatt gjeld - alltid vært veldig flink med regninger og økonomi, men for et par år siden havnet jeg i en livssituasjon som var mer eller mindre krise. Jeg pådro meg gjeld, men jeg har vært ydmyk i møte med mine kreditorer - og får betale hovedstolen i så og si alle kravene. Har svært lite gjeld nå, siden jeg har vært flink til å være ydmyk, kontaktet dem og pratet mye med dem. Ser jo ut som at det ordner seg for Cecilie ihvertfall, veldig heldig som har foreldre som betaler ned så mye av lånet. Syntes jo fortsatt det er litt pinlig å høre, at hun blir sjokkert og irritert når kreditorer ikke gjør som hun vil.. men men. Endret 2. september 2022 av kraftwerk 36 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 2. september 2022 #32 Del Skrevet 2. september 2022 wwoman skrev (57 minutter siden): Ok, det gir jo mening. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 2. september 2022 #33 Del Skrevet 2. september 2022 Myrthel skrev (1 time siden): Hvordan kan hun si at hun har blitt svindlet? Hun gikk jo rundt til alle banker i Norge og tok opp lån HELT frivillig. Frivillig? Hun ble manipulert av den mann hun trodde var ekte og i livsfare. Simon gjorde sitt ytterste for at både hun og andre kvinner skulle tro på løgnene hans. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 2. september 2022 #34 Del Skrevet 2. september 2022 Sandie skrev (1 time siden): Jeg så episoden og synes hun i den situasjonen hun er i, burde vurdert andre alternativer enn kun det hun aller helst ville. Hun er jo ikke akkurat i en posisjon der hun kan velge fritt. Skjønner heller ikke helt hvorfor hun fortsetter å bo i London med 22000 kr.i husleie per måned. Ville det ikke vært bedre å flytte hjem til Norge for en periode? En venninne skulle flytte inn til henne så hun skulle ikke fortsette å betale 22k i mnd. Men det er hva det koster å bo i London, det er en helt vanlig pris for e leilighet utenfor sentrum. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Celina holmkold Skrevet 2. september 2022 #35 Del Skrevet 2. september 2022 Glufseguri skrev (6 minutter siden): Frivillig? Hun ble manipulert av den mann hun trodde var ekte og i livsfare. Simon gjorde sitt ytterste for at både hun og andre kvinner skulle tro på løgnene hans. Vet du hva som skjer med innvandrere/flyktninger som lyver til staten om hvor de kommer fra? De blir kastet ut av landet, med ingen medlidenhet. Ja, det er synd at hun ble manipulert av en fyr som hun var forelsket i, men det var konkret hennes valg å forfalske dokumenter til bankene, og da er det klart at hun skal stå ansvarlig for det. Noen idiotiske handlinger koster folk hele livet, og det er en dyr lærepenge, men sånn er det. Så hvorfor skal hun få noe forskjellsbehandling? Er sykt mange der ute som havner i situasjoner som er helt hjelpesløse, og hun takker til og med nei til et forslag? Da får de ikke hjulpet henne fordi hun IKKE vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gossip1 Skrevet 2. september 2022 #36 Del Skrevet 2. september 2022 Celina holmkold skrev (26 minutter siden): Vet du hva som skjer med innvandrere/flyktninger som lyver til staten om hvor de kommer fra? De blir kastet ut av landet, med ingen medlidenhet. Ja, det er synd at hun ble manipulert av en fyr som hun var forelsket i, men det var konkret hennes valg å forfalske dokumenter til bankene, og da er det klart at hun skal stå ansvarlig for det. Noen idiotiske handlinger koster folk hele livet, og det er en dyr lærepenge, men sånn er det. Så hvorfor skal hun få noe forskjellsbehandling? Er sykt mange der ute som havner i situasjoner som er helt hjelpesløse, og hun takker til og med nei til et forslag? Da får de ikke hjulpet henne fordi hun IKKE vil Å dra innvandrere/ flyktningekortet er ikke greit. Greit nok jenta har vært naiv/manipulert og gjort forferdelige fadeser, men har vi ikke vært i ett manipulerende forhold så ikke-døm jenta nedenom og hjem. Stakkars jenter som har vært i kløvene på den drittsekken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Celina holmkold Skrevet 2. september 2022 #37 Del Skrevet 2. september 2022 Gossip1 skrev (3 minutter siden): Å dra innvandrere/ flyktningekortet er ikke greit. Greit nok jenta har vært naiv/manipulert og gjort forferdelige fadeser, men har vi ikke vært i ett manipulerende forhold så ikke-døm jenta nedenom og hjem. Stakkars jenter som har vært i kløvene på den drittsekken! Jeg drar ikke noe kort. Jeg sammenligner to situasjoner, for å illustrere konsekvensene av å lyve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gossip1 Skrevet 2. september 2022 #38 Del Skrevet 2. september 2022 Celina holmkold skrev (7 minutter siden): Jeg drar ikke noe kort. Jeg sammenligner to situasjoner, for å illustrere konsekvensene av å lyve. Jeg skjønte det nå og det er jo bare begredelig, men du om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 2. september 2022 #39 Del Skrevet 2. september 2022 Hun har takket nei til nedbetalingsplan over 2 år som Luksusfellen forhandlet frem, og kreditorene har sagt nei til engangsbeløpet hun kunne få hjelp fra familien til å betale. Fra story på torsdag: 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cássia Skrevet 2. september 2022 Populært innlegg #40 Del Skrevet 2. september 2022 Ref nederste avsnitt; https://www.nettavisen.no/okonomi/tindersvindler-offer-cecilie-fjellhoy-i-luksusfellen-rart-at-de-ikke-ville-ta-pengene/s/5-95-616770 Vil det si at hun samlet inn penger og sa hun skulle betale ned gjelden, men nå velger ikke å gjøre det fordi hun mener at hun ikke fikk avtalen hun ønsket? Beklager, men jeg klarer ikke å synes synd på henne. Egentlig skal hun være takknemlig for at hun ikke er anmeldt for dokumentforfalsking. Jeg skjønner at bankene ikke ønsker å hjelpe henne. 71 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå