Cymbidium Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #361 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Ja, nå kommer O. til oss i kveld! Vi skal ha han over helga og se hvordan det går og snakkes mer med omplasseringsfolkene da. Koselig! *edit: endret navnet hans* Endret 30. juli 2006 av Cymbidium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #362 Del Skrevet 31. juli 2006 Koselig med hund i huset! O er veldig søt og grei, og har funnet seg godt tilrette. I dag er han alene hjemme, stakkar liten Men har er visst vant til det, så vi håper det går greit. Vi hadde en liten prøverunde i går, og da var han veldig rolig når han var alene. Det eneste plagsomme med han, er at når han blir veldig gira, så slikker han oss på bena og armene eller der hvor han kommer til Ganske ekkelt i grunn, med hundeslev nedover bena. Vi skjønner ikke helt hva det betyr, om han vil innynde seg hos den nye flokken sin, om det er mas etter oppmerksomhet, en dominansting eller noe helt annet... :klø: Vi sier klart "nei" og dytter han vekk, men han er veldig iherdig! Ja, ja... Ellers veldig søt! Og tror jeg har hatt EL i går! Tempen gjorde et stort hopp opp i dag, men jeg kan jo ikke vite sikkert etter bare en temp om jeg har hatt EL. Var på dag 9 i syklusen i går, vanligvis har jeg EL på dag 10 - 12, så helt umulig er det jo ikke. Uff, litt vanskelig å vite. Egentlig skal jeg ikke ta progesteron før dag 11, fordi det er omtrent da jeg har EL. Men hvis jeg hadde EL på dag 9 og ikke tar progesteron før dag 11, er jeg jo litt på etterskudd. Man skal ta det fra den dagen man har EL egentlig. Etter litt snakking fram og tilbake med mannen, bestemte vi oss for at jeg begynner med progesteron i dag! Joho! Dag 1 med Crinone: Merker ingen forsjell så lang. Kan ha noe med saken å gjøre at det kun er 2 1/2 time siden jeg tok det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 31. juli 2006 #363 Del Skrevet 31. juli 2006 spennende!!! Gleder meg til fortsettelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #364 Del Skrevet 31. juli 2006 He,he, ja litt tidlig med symptomer ennå kanskje, iss! -------------------------------------------------------------------------- Blir litt deprimert av denne statestikken inne på graviditet, jeg Hvor mange pp tok det å bli gravid? Antall pp / Prosent prøvere 1-2 / 33.33% = 10 personer 3-5 / 26.67% = 8 personer 6-8 / 20.00% = 6 personer 9-12 / 13.33% = 4 personer 13+ / 6.67% = 2 personer Vi er på 15 pp nå Ikke en helt vitenskapelig statistikk akkurat, men... *ikke se mer på den* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 31. juli 2006 #365 Del Skrevet 31. juli 2006 Brukt litt tid vi og nå, pga SA'en.... Men snart er det vår tur! Vi kan jo gjøre en avtale om klaff denne mnd?? Kanskje det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #366 Del Skrevet 31. juli 2006 Ja, vi har en avtale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. juli 2006 #367 Del Skrevet 31. juli 2006 Satser på full klaff for deg og iss nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 31. juli 2006 #368 Del Skrevet 31. juli 2006 Som du er av signaturen min så er el rundt hjørnet, lurer om jeg har tidlig el se... Så jeg er i rute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. juli 2006 #369 Del Skrevet 31. juli 2006 for full klaff denne pp'n, C! Ang den statistikken... Jeg stemte på 3-5 pp fordi vi brukte 4 pp denne gangen... Til trøst brukte vi 14 pp med førstemann (men så er det bare lov å stemme en gang i poll'en)... til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 2. august 2006 Forfatter #370 Del Skrevet 2. august 2006 Satser på full klaff for deg og iss nå! ← Ja, vi går for intet mindre! Som du er av signaturen min så er el rundt hjørnet, lurer om jeg har tidlig el se... Så jeg er i rute ← *løper til dagboka til iss* for full klaff denne pp'n, C! Ang den statistikken... Jeg stemte på 3-5 pp fordi vi brukte 4 pp denne gangen... Til trøst brukte vi 14 pp med førstemann (men så er det bare lov å stemme en gang i poll'en)... til deg... ← Hmm, det er vel kanskje flere sånne tilfeller i den statistikken. Og det var jo ikke så mange heller som har stemt. Nei, nå skal jeg ikke tenkte mer på den! En tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 2. august 2006 Forfatter #371 Del Skrevet 2. august 2006 Dag 3 med Crinone: Har ingen spesielle symptomer eller bivirkninger, bortsett fra større pupper Juhu, mine moderate b-cup sprenger seg ut av cuppen nå. Hvis puppestørrelse er et sikkert tegn på progesteronnivå i kroppen, så har jeg definitivt hatt mindre progesteron i de tidligere syklusene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. august 2006 #372 Del Skrevet 2. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. august 2006 #373 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Ingenting å klage på ser jeg! Mine gikk fra B til C-cup! Ja nå blir det sååå spennende fremover! Endret 2. august 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 2. august 2006 Forfatter #374 Del Skrevet 2. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 2. august 2006 #375 Del Skrevet 2. august 2006 Har ingen spesielle symptomer eller bivirkninger, bortsett fra større pupper Juhu, mine moderate b-cup sprenger seg ut av cuppen nå. ← Artig med noen alternative bivirkninger innimellom også! Kvalme og tretthet er liksom litt oppbrukt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 3. august 2006 Forfatter #376 Del Skrevet 3. august 2006 He, he, ja ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. august 2006 #377 Del Skrevet 3. august 2006 Spennende tider hos deg nå... Litt ekstra i cup'en er ikke å forakte... Tenker på deg og krysser fingre for klaff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 3. august 2006 Forfatter #378 Del Skrevet 3. august 2006 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. august 2006 #379 Del Skrevet 4. august 2006 Innom for å ønske deg en supergod helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 5. august 2006 Forfatter #380 Del Skrevet 5. august 2006 Tænk ju! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg