Gå til innhold

Cymbidiums hengende hager


Cymbidium

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En smugleser! :danse:

Takk for lykkeønskning, vi krysser fingrene. Begynner med det på søndag, så det blir noen spennende uker framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med pergo! Sitter her med en pergospire i magen og er veldig glad for at pergo finnes! :) Mange som faar full klaff foerste maaneden, men hos oss klaffet det i tredje pp etter at vi startet, i en pausemaaned. Saa ikke gi opp dersom det ikke blir full pott foerste gang (men du vet sikkert statistikken).

God helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må og få ønske deg lykke til med pergo. *krysser fingrer og tær + det meste som kan krysses*

Blir noen spennende uker, og gjett hvem som skal inn å smuglese litt til ;) (men nå er det jo ikke smuglesing siden jeg har avslørt meg da.. :ler: )

Anyways, ha en strålende fredag, og riktig god helg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljen: Riktig god helg! Du må ikke snuble i kryssede bein, nå da ;)

Shatika: Takker og bukker for lykkeønskning -> :enig: Riktig god fredag til deg også!

Epica: Bebystøv, yes! :klem1:

Skal starte med pergo på søndag! Tar det i fem dager. Og så får jeg EL et par-tre dager etter det?? Hmm ... det må jeg sjekke opp. Pluss på ca 13 dager lutealfase. Det gir IKM ca 22 oktober :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykketil med Pergo! Her i huset er det mannen som bruker pergo,så vi kan jo håpe det funker på begge! (han bruker de ikke akkurat nå,men skal nok begynne igjen snart,venter på noen test svar først)

:klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Pergoen gir resultater! Her har vi knasket Pergo begge to til ingen nytte, så (Som du så i en annen tråd her inne...) på fredag er det klart for laparoskopi. Gruer meg litt, men håper det blir "inngangsbiletten" til IVF-sekskjonen på Rikshospitalet. Har mistet tellingen på antall pp, men vi har vel prøvd omtrent like lenge?

Ha en fortsatt fin uke!

:klem: fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilletrollet: :vinke: Håper det funker for både ham og meg!

Epona: Jej for pergobabyer! :klappe: Og du som har termin snart også! Gleder meg til min tur, enn så lenge. Muligens jeg ikke gleder meg så mye når det er like før fødsel... :ler:

Leo: God uke og lykke til på fredag! Uff, må ikke grue deg :troest: Håper dere får komme inn fort til IVF. Er det sånn at du mangler EL og tok Pergo for å få det igang? Husker ikke helt ... :sjenert: Jeg har i utgangspunktet EL, men får Pergo for å gjøre den bedre.

*krysse fingrene for oss*

Petra Prøvedokke: :ler: Takker for hopping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kose:

Gratulerer igjen med den nye lillegutten! Blir koselig å lese litt om dagene med lille babyen - når du har tid til å oppdatere dagboka. Regner med at det kommer til å være full action hjemme hos deg framover :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo: God uke og lykke til på fredag! Uff, må ikke grue deg  :troest: Håper dere får komme inn fort til IVF. Er det sånn at du mangler EL og tok Pergo for å få det igang? Husker ikke helt ...  :sjenert: Jeg har i utgangspunktet EL, men får Pergo for å gjøre den bedre.

*krysse fingrene for oss*

Ikke så rart du ikke husker det! Jeg har EL i hver syklus, men litt lange og uregelmessige sykluser. Blodprøver og UL tyder på PCOS. I tillegg har samboeren min litt dårlig sædkvalitet. Jeg har fått Pergo for å få mer "fart" på EL mens samboeren min har fått det for å bedre sædkvaliteten. Det blir altså litt som når den halte skal støtte den blinde og foreløpig har det altså ikke fungert.

Forhåpentligvis får vi en form for tilbakemelding på fredda'n ;)

Håper Pergo virker bedre på deg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo: Ah, sånn å forstå. Krysser fingrene for fredda'n!

-------------------------------------------------------------

Nå har jeg vært innom den diskusjonen om gamle kontra nye prøvere igjen. Uff, jeg er litt lei meg over hele greia. Én kommentar fra min side har utviklet seg til en kjempediskusjon der det virker som om nye prøvere ikke er velkomne i forumet. :tristbla: Det var jo ikke det jeg mente! :murvegg:

Ellers knasker jeg pergotabletter, har faktisk tatt den siste i dag. I følge de som vet det (ikke meg da, tydligvis :ler: ), vil EL komme mellom 5 og 10 dager etter siste tablett er tatt. Håper på en super EL :hoppe: Særlig siden jeg fikk en svaaaak positiv test forrige syklus. Når vi nesten klarte det uten pergo, må det da bli fart i sakene nå?? Vi sier det sånn :Nikke:

Må også skrive inn det snåle drømmen jeg hadde her en natt.... :sove:

Jeg var i et festlokale, typisk middelalderstil på hus og klær og folk. Det var et eller annet jeg mente folk burde reagere på, så jeg tok en fakkel i hånda og masjerte ut. Det var rene filmsekvensen der jeg gikk med fakkelen høyt hevet og alle som stoppet og stirret mens spent musikk lå under. Jeg gikk ut på en molo, og ropte noe så folk kom stormende ut på moloen. Det var visst det jeg ville, for av en eller annen grunn var det ille at det ikke var folk der når det var fest?? :klø: Men det gikk litt vilt for seg, og plutselig var en venn av meg knivstukket og lå i vannet. Vi var noen som strevde med å dra ham opp, og plutselig dro vi ham bortover isen. Jeg drar den ene armen, og det er ikke hvem som helst det er jeg drar på, det er Harry Potter!!! Og jeg er en blanding av meg selv om Hermione! Og mens vi går lener jeg meg over ham og sier "jeg elsker deg, Harry". Han smiler så fint og ber meg si det igjen. Det gjør jeg, og da reiser han seg opp og vi har vårt første kyss...

Guri meg, jeg blir flau her jeg sitter :flau: Harry Potter-fan, jeg??!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...