Gå til innhold

Cymbidiums hengende hager


Cymbidium

Anbefalte innlegg

I går ble det en tidlig kveld, for jeg begynte tidlig på jobb i dag. En liten tur med O, middag og slappe av litt og så en lang tur med O. Så kjempa jeg litt med tunge øyelokk på sofaen, før jeg gikk og la meg. O ble med inn på soverommet og maste seg til å leke litt. Han slipper leken sin i fanget ditt og stirrer på deg med store øyne - "du vil vel ikke skuffe søte, snille, gode meg og ikke leke?!!"-blikket! :ler: Og jeg kapitulerer hver gang. Men vi skal jo bare ha ham til onsdag og han er så søøøt!

Og så klarte han et superbra triks! Han har fått et tyggebein som han synes det er moro at vi kaster, og så skal han fange det. Men så la mannen det på hodet hans, i perfekt balanse. O fikk kommandoen "bli" og rørte ikke på så mye som et værhår. Og på kommandoen "værsågod" kastet han på hodet og fanget beinet perfekt i munnen! :klappe: Vi holdt på å dette av senga av latter, det var perfekt fanget! Men vi turte ikke prøve det igjen i fall det var nybegynnerflaks :ler:

Søte O! Det blir litt trist å sende ham tilbake til eierene, det har vært fint å passe ham en liten stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom for å ønske deg ei riktig god helg :klem:

Morsomt med hundetrikset da :ler: Husker en av hundene vi hadde hjemme da jeg var liten også kunne akkurat et sånt triks og jeg syntes det var like morsomt hver gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Ja, veldig koselig med en hund i huset! Vi har funnet ut at det blir for mye for oss å ha en egen hund, både med tanke på arbeidsdagene våre og innsatsen som må til med turgåing og stimulering. Og så er det jo ikke sikkert at en ung hund vil være så grei å ha rundt en baby. Så vi venter med å kjøpe. Derfor er vi omsorgshjem nå, for hunder som er i omplassering. De kan være hos oss alt fra et par dager til et par-tre uker, til de får et nytt hjem. O er egentlig et unntak, for han er omplassert nettopp. Men eierene hadde bestilt en ferie før de fikk ham som de ikke kunne ta ham med på. Så da bor han hos oss! :hjerte:

Et :klem: right back at ya!

Babystøv passer veldig bra også, er på 7 dpo i dag....!

*vente vente vente på testing*

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 7 med Crinone = 7dpo

Fortsatt :sexy:

Begynte å verke litt i livmor/lysk i går, og har kjent det litt i dag også. Men det har jeg gjort før også uten å være gravid....

Ellers synes jeg det er vanskelig å tippe noe. Jeg vet ikke hva som skyldes progesteron og hva evt ville være pga en graviditet. At tempen hoppet et hakk opp i dag feks, hva er grunnen til det?

Brrrrrrrrrrrrrr! :herremann: (<- Herr Utolmodig i hodet mitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg nå er på "hele" 7dpo, er det vel på tide å samle opp graviditetstegn!

ømme bryster – ja, har hatt det siden før forrige mens

større pupper – ja, Crinone-store!

kløe "inni" brystene - ja, vanlig ved PMS

tretthet - ja, vanlig ved PMS

humørsvingninger - ja, vanlig ved PMS

stikk i magen - ja, begynte så vidt i går. Vanlig ved PMS

smerter i korsryggen - ja, vanlig ved PMS

tørste - ja, vanlig ved PMS

*vente på 14 dpo* :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Har du en fin mandag? :kose:

hmmmmmm.. vanlige symptomer med PMS:. MEN..

Kan jo være pga av graviditet også da... :sjarmor:

*kaste babystøv over Cymbidium-senga* ........ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en fin mandag?  :kose:

hmmmmmm.. vanlige symptomer med PMS:. MEN..

Kan jo være pga av graviditet også da...  :sjarmor:

:kose: Har fri i dag, så til tross for regnvær har det vært en fin dag! Har rydda i huset, gått tur med O og vært på kafe med venninnner.

He, he, PMS eller noe annet?? Da, da, daaaa! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Superspennende med disse PMS/GRAVIDITETS-symptomene!

:hoppe: Åh... som jeg håper det klaffer for dere denne perioden!

((((((((((((((((((((((((baby))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((befruktes)))))))))))))))))))

((((((((((((((((((svangerskap)))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((((((baby))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 10 med Crinone = 10 dpo

En liten oppdatering i fet skrift:

ømme bryster – ja, har hatt det siden før forrige mens

større pupper – ja, Crinone-store!

kløe "inni" brystene - ja, vanlig ved PMS

tretthet - ja, vanlig ved PMS

humørsvingninger - ja, vanlig ved PMS

stikk i magen - ja, på 6 og 7 dpo. Ikke så mye etter det

smerter i korsryggen - ja, vanlig ved PMS

tørste - ja, vanlig ved PMS

svimmelhet - ja, vanlig ved PMS

hodepine - ja, i går og forigårs

Not much to tell, really....

I og med at jeg går på progesterontilskudd, vil jeg jo antageligvis ikke spotte og ikke få mens, samt at temperaturen vil nok holde seg oppe til - til jeg slutter å ta Crinone. Så selv om jeg ikke spotter i dag, på 10dpo, så er det liksom ikke noe tegn. Må "bare" vente....

I morgen kveld reiser vi bort og skal være vekk hele helga. Vi skal være med en del folk jeg ikke kjenner, så jeg har ikke lyst å teste mens jeg er der. Tror ikke det blir noe koselig å ta en negativ test og så være sosial med folk jeg ikke kjenner så godt. Vet med meg selv at det jeg helst vil på sånne dager er å være hjemme og se på film og spise snop. I hvert fall ikke være sosial!

Men det blir testing mandag morgen! Hvis ikke mensen skulle ha satt igang før det.... Tror Crinone vil holde den borte, men jeg er ikke helt sikker. Mandag er i hvert fall 15 dpo, så da burde det være et klart positivt/negativt utslag på testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superspennende med disse PMS/GRAVIDITETS-symptomene!

:hoppe: Åh... som jeg håper det klaffer for dere denne perioden!

((((((((((((((((((((((((baby))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((befruktes)))))))))))))))))))

((((((((((((((((((svangerskap)))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((((((baby))))))))))))))))))))))

Takker og bukker for gode vibber! :enig:

Hjelper nok! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med tur i helga... kos deg masse!

Også er jeg superspent på testing på mandag!

:sinna::frustrert: Jeg skremmer bort tanta! :frustrert::sinna:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...