Gå til innhold

Cymbidiums hengende hager

Cymbidium

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det gikk gitt!

Jeg har lagt ut tempecharten til syklusen jeg er i nå, og den eneste andre hvor jeg også hadde høy temp på dpo 12. Dog ikke så høy som denne sykusen, det har jeg ikke hatt før. Og bortsett fra den andre charten, så har tempen alltid falt på 12 dpo eller før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei,

ett stk. snikleser melder seg.  :sjenert:

Hei, hei!! Vi må ha lagt ut samtidig i stad, og så så jeg det ikke. :sjenert:

Hyggelig at du stikker innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt relevant info for oss med korte lutealfaser. Hentet fra FertilityFriend:

You can take an Home Pregnancy Test when you are past your usual luteal phase length, but if your usual luteal phase length is shorter than 13 days, then you should probably consider waiting a day or two longer.

Jeg har hatt lutealfaser fra 9-11 dager, med et par unntak ned på 8 og opp på 13 dager. Så jeg burde iallfall vente til i morgen, er vel konklusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-og jeg stikker nok innom flere ganger!

blir spennende å se om dere har fått det til denne gangen, da!

:enig:

(jeg derimot fikk mensen i dag og er fryktelig misfornøyd og utålmodig.... :sur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye action tror jeg ikke det har vært i dagboka mi før :ler:

Petra Prøvedokke: Bare å stikke innom!

Og ja, dagen man får mensen er ikke en lett dag. Men jeg synes alltid det blir bedre mot EL og nye sjanser.

Epica: Håper å dukke opp snart! Cr@sh har laget en deal om at jeg blir gravid før hun føder, så det er vel bare å stå på:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj vennen! :hoppe:

Håper tanta fortsatt er uteblitt og at jeg får gjennomslag for dealen min... :sjarmor:

Ojoj... Spørs om jeg må "fly litt" her i dag, gitt... :Hehe:

:hoppe::klem::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, ja stemingen bygger seg opp her i dag, Cr@sh! :sjarmor:

Ny oppdatering:

Fortsatt ikke noe særlig spotting, kun en liten dråpe brunt i trusa og ikke noe på dopapiret. Egentlig ikke så mye av hverken murring eller spreng i livmoren. Stikker det i brystene eller er det brystmusklaturen som er veldig støl? Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens tredje oppdatering:

Var ute og gikk en liten tur i lunsjen i stad, og nå var det litt lysebrun spotting i trusa. Ca 5 dråper, kanskje. Den sprengende følelsen har kommet igjen, og mensenmurring. Jammen ble denne pp-en litt spennende likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:idesmil:

Har funnet ut hvordan jeg skal fortelle det til mannen, når jeg tester positivt

(i morgen eller en annen pp!):

Vi er begge glad i å ta bilder, men jeg er ikke så interessert i tekniske duppeditter. Så det er alltid han som laster bildene inn på data fra fotoapparatet. Så jeg tenkte jeg kunne snike med meg kameraet inn på badet i morgen tidlig, for å ta et bilde av den positive testen. Kameraet gjemmer jeg så i toalettveska mi. Etter jobb kan jeg late som om jeg vil ut og ta noen bilder, og be ham om å laste dem inn når jeg kommer tilbake. Og da er det jo bare et bilde der selvfølgelig!Lurer på om han skjønner hva det er, da! :Hehe:

Ok, plan i boks. Mangler bare positiv test.....

Det murrer bra i magen, og ikke mer spotting. Men mensen kan jo brått dukke opp i kveld, bare for å være kvalm. Det blir en spennende kveld! Vi har ikke nettilgang hjemme, så det får bli en ny oppdatering i morgen tidlig!

Tror jammen herr Utolmodig er i ferd med å dukke opp igjen!

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! :herremann:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsom måte å fortelle om positiv test på... :Nikke:

Nå håper vi bare og krysser ALT som er (unntatt beina kanskje? ;) ) for at den positive testen kommer allerede IMORGEN! :hoppe:

Ojoj... tenk om jeg får rett! (For en gangs skyld! :hoppe: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta

<<<<<<<<<<<<<babyvibber>>>>>>>>>>>>>>>>>>

*************BABYSTØV**********

Ah så kuuul måte å si det på!!!

Åååh nå må du VERTFALL teste positivt altså! :ler:

Krysser absolutt AAAAAAALT for deg vennen!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig spennende her nå!!!

Men kroppen kan virkelig lure en, sist pp var jeg nesten overbevist om at det hadde klaffet med tanke på hvordan kroppen oppførte seg.. Men tanta kom tilslutt den da...

Men gleder meg til testing her ja!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...