Gå til innhold

3 barn 1 på vei og kasta ut av barnefar..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 
Jeg befinner meg i en situasjon hvor jeg rett og slett ikke aner hva jeg skal gjøre mer. Jeg har 3 barn sammen med min samboer (eller ex samboer blir det vell) og er gravid med nr 4. Forholdet har hatt sine opp og nedturer men i det siste så har ting vært ganske greit. Frem til igår når han plutselig klikker, vi krangler hele dagen og vi finner tilslutt ut at dette skal gå greit. Men idag så begynner det igjen, kommer hjem full å skriker så hele huset hører dette. Jeg har 2 dager på å pakke tingene mine og komme meg til helvete ut vistnok. 
Tingen er jo at vi har 3 små barn og jeg er gravid igjen. Altså hvordan skal dette gå? Han er bestatt på at han skal gjøre livet mitt til et helvete og ungene hater meg og jeg er en dårlig mor. Jeg har i 10 år funnet meg i manipulering og at han skal prøve å overbevise alle rundt seg inkludert meg om at jeg er spinn hakka gal, og han gjør aldri noe feil..

jeg er redd for hvordan dette kommer til å gå, og hvordan jeg skal klare å ta vare på barna på best måte når jeg i tillegg venter en til.. han mener jeg nå burde ta abort før det er for sent for han nekter å ta noe del i dette.

noen som har noen råd til hvordan man skal komme seg igjennom dette? Jeg er helt knust, og ikke minst liv redd for hvordan fremtiden blir.. føler meg helt svak og maktesløs..

Anonymkode: 54a23...0ff

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med hun over. Ta abort, du har mer enn nok med deg selv og de tre du allerede har. Herlighet, du må bare pakke og ta ungene med deg å komme deg langt bort!!! Aldri se deg tilbake. 

Anonymkode: 24980...66e

  • Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hei. 
Jeg befinner meg i en situasjon hvor jeg rett og slett ikke aner hva jeg skal gjøre mer. Jeg har 3 barn sammen med min samboer (eller ex samboer blir det vell) og er gravid med nr 4. Forholdet har hatt sine opp og nedturer men i det siste så har ting vært ganske greit. Frem til igår når han plutselig klikker, vi krangler hele dagen og vi finner tilslutt ut at dette skal gå greit. Men idag så begynner det igjen, kommer hjem full å skriker så hele huset hører dette. Jeg har 2 dager på å pakke tingene mine og komme meg til helvete ut vistnok. 
Tingen er jo at vi har 3 små barn og jeg er gravid igjen. Altså hvordan skal dette gå? Han er bestatt på at han skal gjøre livet mitt til et helvete og ungene hater meg og jeg er en dårlig mor. Jeg har i 10 år funnet meg i manipulering og at han skal prøve å overbevise alle rundt seg inkludert meg om at jeg er spinn hakka gal, og han gjør aldri noe feil..

jeg er redd for hvordan dette kommer til å gå, og hvordan jeg skal klare å ta vare på barna på best måte når jeg i tillegg venter en til.. han mener jeg nå burde ta abort før det er for sent for han nekter å ta noe del i dette.

noen som har noen råd til hvordan man skal komme seg igjennom dette? Jeg er helt knust, og ikke minst liv redd for hvordan fremtiden blir.. føler meg helt svak og maktesløs..

Anonymkode: 54a23...0ff

Kom deg langt vekk fra denne giftige mannen . Han behandler deg ikke med respekt . Barna hater deg sier du? 😳Eller sier han at han skal få dem til å hate deg?  . Han høres svært giftig ut for både deg og barna, du klarer deg MYE bedre uten han . ( men tipper på at han gjør dette bare for å fornedre deg, da han høres ut som en «slik « mann ) . Run girl , run ! 

Endret av NiceOrNothing
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på barna, pakk sakene dine og reis! 
Har du familie som dere kan være hos en liten stund? Ta kontakt med familievernkontoret, nav og eventuelt krisesenter. Dette ordner seg så lenge du begynner å tenke på barnas beste (og ditt), og kommer deg ut av det giftige forholdet der. 

Anonymkode: d60b7...397

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud! 

En sånn mann har du virkelig ikke bruk for! 

Håper du har familie/venner som du kan få hjelp av. Om ikke får du bare ta voksenansvaret for deg og barna dine. 

Anonymkode: c9e25...d5f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker på abort, men vurderer det. Han lovet han skulle støtte meg i svangerskapet uansett. Føles utrolig vondt å måtte avslutte et svangerskap pga han velger å plutselig klikke ut av det blå..

han har en tendens til å si slike ting som at barna hater meg osv, i sinnets hete. Det er ikke det verste han har sagt..

Grunnen til at jeg har blitt er jo fordi jeg elsker mannen over alt, og alltid håpet at ting skal bli bedre. 
 

barna har heldigvis vært skjermet for bråket, utenom idag da hun ene våknet av skrikingen hans.. det har alltid vært når ungene ikke har vært til stede heldigvis.. Men jeg kjenner at den ene gangen her var mer enn nok.. 

jeg har en leilighet jeg kunne låne av en venninde så jeg drar dit imorgen.

ts.

Anonymkode: 54a23...0ff

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er usikker på abort, men vurderer det. Han lovet han skulle støtte meg i svangerskapet uansett. Føles utrolig vondt å måtte avslutte et svangerskap pga han velger å plutselig klikke ut av det blå..

han har en tendens til å si slike ting som at barna hater meg osv, i sinnets hete. Det er ikke det verste han har sagt..

Grunnen til at jeg har blitt er jo fordi jeg elsker mannen over alt, og alltid håpet at ting skal bli bedre. 
 

barna har heldigvis vært skjermet for bråket, utenom idag da hun ene våknet av skrikingen hans.. det har alltid vært når ungene ikke har vært til stede heldigvis.. Men jeg kjenner at den ene gangen her var mer enn nok.. 

jeg har en leilighet jeg kunne låne av en venninde så jeg drar dit imorgen.

ts.

Anonymkode: 54a23...0ff

En ting kan jeg love deg , det blir ALDRI bedre . Var selv sammen med en slik mann, å det eneste jeg angrer på, er at jeg ikke stakk fra han tidligere .

  • Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er usikker på abort, men vurderer det. Han lovet han skulle støtte meg i svangerskapet uansett. Føles utrolig vondt å måtte avslutte et svangerskap pga han velger å plutselig klikke ut av det blå..

han har en tendens til å si slike ting som at barna hater meg osv, i sinnets hete. Det er ikke det verste han har sagt..

Grunnen til at jeg har blitt er jo fordi jeg elsker mannen over alt, og alltid håpet at ting skal bli bedre. 
 

barna har heldigvis vært skjermet for bråket, utenom idag da hun ene våknet av skrikingen hans.. det har alltid vært når ungene ikke har vært til stede heldigvis.. Men jeg kjenner at den ene gangen her var mer enn nok.. 

jeg har en leilighet jeg kunne låne av en venninde så jeg drar dit imorgen.

ts.

Anonymkode: 54a23...0ff

Han har lover å støtte deg? Men han gjør det jo ikke, tvert imot. Du må frigjøre deg fra å elske denne mannen! Et barn skal aldri måtte våkne av bråk mellom en full far og en skremt mor. Tenk hvor utrygt det er?? Og dette blir nok neppe siste gangen heller. Pass på ungene dine, det er de som er mest skadelidende her, de har ikke et valg dessverre. 

Anonymkode: 24980...66e

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke bedre ! Ikke utsett barna dine for dette, dere fortjener å ha det trygt og godt alle sammen. Noen forhold er ikke ment å være… kom deg bort 

Anonymkode: d60b7...397

  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere kan da ikke fåreslå at hun skal ta abort???

Anonymkode: 29b4f...e6f

  • Liker 3
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dere kan da ikke fåreslå at hun skal ta abort???

Anonymkode: 29b4f...e6f

Hva mener du er riktig da? At hun skal sette nok et barn til verden i den tilværelsen der? Stakkars barn. 

Anonymkode: 24980...66e

  • Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. 
Jeg befinner meg i en situasjon hvor jeg rett og slett ikke aner hva jeg skal gjøre mer. Jeg har 3 barn sammen med min samboer (eller ex samboer blir det vell) og er gravid med nr 4. Forholdet har hatt sine opp og nedturer men i det siste så har ting vært ganske greit. Frem til igår når han plutselig klikker, vi krangler hele dagen og vi finner tilslutt ut at dette skal gå greit. Men idag så begynner det igjen, kommer hjem full å skriker så hele huset hører dette. Jeg har 2 dager på å pakke tingene mine og komme meg til helvete ut vistnok. 
Tingen er jo at vi har 3 små barn og jeg er gravid igjen. Altså hvordan skal dette gå? Han er bestatt på at han skal gjøre livet mitt til et helvete og ungene hater meg og jeg er en dårlig mor. Jeg har i 10 år funnet meg i manipulering og at han skal prøve å overbevise alle rundt seg inkludert meg om at jeg er spinn hakka gal, og han gjør aldri noe feil..

jeg er redd for hvordan dette kommer til å gå, og hvordan jeg skal klare å ta vare på barna på best måte når jeg i tillegg venter en til.. han mener jeg nå burde ta abort før det er for sent for han nekter å ta noe del i dette.

noen som har noen råd til hvordan man skal komme seg igjennom dette? Jeg er helt knust, og ikke minst liv redd for hvordan fremtiden blir.. føler meg helt svak og maktesløs..

Anonymkode: 54a23...0ff

Her ville jeg tatt med meg barna til nærmeste krisesenter og fått hjelp til å få avstand fra han. 

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg er usikker på abort, men vurderer det. Han lovet han skulle støtte meg i svangerskapet uansett. Føles utrolig vondt å måtte avslutte et svangerskap pga han velger å plutselig klikke ut av det blå..

han har en tendens til å si slike ting som at barna hater meg osv, i sinnets hete. Det er ikke det verste han har sagt..

Grunnen til at jeg har blitt er jo fordi jeg elsker mannen over alt, og alltid håpet at ting skal bli bedre. 
 

barna har heldigvis vært skjermet for bråket, utenom idag da hun ene våknet av skrikingen hans.. det har alltid vært når ungene ikke har vært til stede heldigvis.. Men jeg kjenner at den ene gangen her var mer enn nok.. 

jeg har en leilighet jeg kunne låne av en venninde så jeg drar dit imorgen.

ts.

Anonymkode: 54a23...0ff

Ikke ta abort hvis du ønsker å beholde. Du kan få hjelp til å komme deg unna hans maktgrep, og til å lage deg et godt liv sammen med de, etter hvert, 4 barna. Men mannen må ut av livet deres. Han er ikke bra for noen av dere. :klemmer:

  • Liker 9
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste riktige her er å gå, for barnas skyld. Men det er tøft både økonomisk og psykisk å være alene til tre barn, for ikke å si tre barn pluss en baby. Jeg vet hva jeg hadde gjort. 

Anonymkode: 271a3...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fjerde barnet skal du ha fordi? 

Syntes du skal tenke på dine 3 barn og forlate mannen din, han har vært sånn i ti år sier du. Da blir det ikke bedre..

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...