Gå til innhold

3 barn 1 på vei og kasta ut av barnefar..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

~white lady~ skrev (4 timer siden):

Kanskje fordi enkelte er mer realitetsorienterte?

Men selvfølgelig er det hennes valg.

realitetsorienterte…? Så de vet ikke at i uke 10 så er det ett bankende hjerte og derfor blir å «heie» fram drap? Ja, er jo kg i ett nøtteskall. Så da kom du med forklaringen.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor velger du å få så mange barn med en mann som har manipulert deg i 10 år? Tilhører dere en sekt eller noe, hvor prevensjon er forbudt? Eller er du bare veldig egoistisk?

Det er naivt å tro atbarna ikke har fått med seg hvordan dere holder på. De bor sammen med dere, de merker selvfølgelig stemningen. Vokste selv opp i et bråkete hjem, og holdt på å sette maten i halsen en gang jeg overhørte mamma fortelle om det. Hun fortalte en venninne at jeg aldri fikk med meg noen ting, og at jeg sov meg gjennom kranglene. Jeg latet som jeg sov, for ikke å legge sten til byrden for mamma. Selv om jeg bare var 5 år den gangen skjønte jeg at hun ville blitt svært lei seg om jeg sa noe. Barn er lojale, men tro meg, de vet!

Nå er det på tide at du inntar beskytterrollen for barna dine! Nei, du elsker ikke denne mannen, du er forelsket i en fantasi om hvem han burde være! Nå må du bli voksen. Ta abort, du har tre små barn som kommer til å trenge din fulle oppmerksomhet. De fortjener ikke å måtte dele oppmerksomheten med en baby, når far allerede har varslet en stygg skilsmisse.

Anonymkode: c1d51...ce2

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo12345 skrev (5 timer siden):

Herregud for noen idiotiske damer som er her inne. «Ta abort»?! Ja, 10 uker på vei -drep det!

Ts- valget er jo til syvende og sist ditt. Ikke føl deg presset til å avbryte svangerskapet grunnet en annen person. Det er nok av hjelp å få.

 

lykke til.

Jeg er så enig. Abort er et så utrolig privat valg, så hvorfor skriker folk abort til TS som er i en utrolig sårbar situasjon. Hun har jo selv sagt at hun vet ikke om hun vil, så slutt å press henne.
Det beviser bare det jeg tidligere har sagt: Det er ikke akkurat Mensa- klubben som sitter her inne😣

TS: Ikke la deg presse av hønsehodene. 

Far har ikke lov til å hive deg og barna ut av hjemmet deres frem til dere har fått et nytt hjem. Det er han som må flytte ut i mellomtiden. 
Men anbefaler deg krisesenter. Da får dere fred rundt dere og mennesker som vil hjelpe dere. Du får også dokumentert far sitt sinne mot dere. 
 

Anonymkode: 8a0df...c90

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange her skriver at hun ikke skal ta abort om hun ikke vil, jeg er HELT uenig! Når man blir gravid er det slutt på «hva vil jeg?». Da begynner spørsmålet: «Hva er best for barnet?» og sorry, men det beste for barnet er ikke å ha en alenemor med fire unger og en far som gjør livet til mor til et helvete. Da tar man abort. Ja, ikke fordi du ønsker det, men fordi det er best for barnet som ikke har bedt om å bli født inn i spetakkelet. Ta vare på de tre du har fra før, de trenger deg mye mer enn fosteret. 

Anonymkode: 9e034...c22

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så oppgitt når jeg leser om de stakkars ungene som må vokse opp i slike ustabile hjem. Å sette ikke mindre enn fire unger til verden, når barnefar har oppført seg som en jævel i ti år. Igjen, stakkars unger! 

  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ser mange her skriver at hun ikke skal ta abort om hun ikke vil, jeg er HELT uenig! Når man blir gravid er det slutt på «hva vil jeg?». Da begynner spørsmålet: «Hva er best for barnet?» og sorry, men det beste for barnet er ikke å ha en alenemor med fire unger og en far som gjør livet til mor til et helvete. Da tar man abort. Ja, ikke fordi du ønsker det, men fordi det er best for barnet som ikke har bedt om å bli født inn i spetakkelet. Ta vare på de tre du har fra før, de trenger deg mye mer enn fosteret. 

Anonymkode: 9e034...c22

Jeg blir helt kvalm av folk som deg, som påstår det beste for barnet er å drepe det, og bruker et slikt forkvaklet argument som et pressmiddel mot mor. Slutt med abortpress!

Anonymkode: 007f9...332

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg blir helt kvalm av folk som deg, som påstår det beste for barnet er å drepe det, og bruker et slikt forkvaklet argument som et pressmiddel mot mor. Slutt med abortpress!

Anonymkode: 007f9...332

Det er innafor å ta abort, og folk må få lov til å si sin mening om det. Til slutt er det et valg mor må ta, selv om jeg nok skulle hatt ønske om at mannens mening også bør høres i de tilfeller hvor svangerskapet i utgangspunktet var ønsket og planlagt. Noe det mest sannsynlig er i dette tilfellet.

Om mor bestemmer seg for å beholde barnet, er det alltid mannen som blir den skadelidende parten, med betaling av bidrag og (forhåpentligvis) samvær. Er det riktig å avstå fra abort hvis barnet vokser opp i et hjem hvor mor da ikke er i stand til å ta seg godt nok av barnet, og far ikke får samvær? Forskning viser at slike barn ofte havner på kant med loven, og gjerne ender opp som voldtektsmenn.  Så, i noen tilfeller kan abort være samfunnsnyttig og det riktige valget på lang sikt.

Anonymkode: f5c11...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (31 minutter siden):

Blir så oppgitt når jeg leser om de stakkars ungene som må vokse opp i slike ustabile hjem. Å sette ikke mindre enn fire unger til verden, når barnefar har oppført seg som en jævel i ti år. Igjen, stakkars unger! 

Hvis ikke det er TS som er den jævlige, og fortsetter sette unger til verden for å ha ett sted å bo?

Man kan jo ikke kastes ut av eget hus.

Anonymkode: 74e19...035

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er innafor å ta abort, og folk må få lov til å si sin mening om det. Til slutt er det et valg mor må ta, selv om jeg nok skulle hatt ønske om at mannens mening også bør høres i de tilfeller hvor svangerskapet i utgangspunktet var ønsket og planlagt. Noe det mest sannsynlig er i dette tilfellet.

Om mor bestemmer seg for å beholde barnet, er det alltid mannen som blir den skadelidende parten, med betaling av bidrag og (forhåpentligvis) samvær. Er det riktig å avstå fra abort hvis barnet vokser opp i et hjem hvor mor da ikke er i stand til å ta seg godt nok av barnet, og far ikke får samvær? Forskning viser at slike barn ofte havner på kant med loven, og gjerne ender opp som voldtektsmenn.  Så, i noen tilfeller kan abort være samfunnsnyttig og det riktige valget på lang sikt.

Anonymkode: f5c11...9d6

Selvfølgelig er det innafor å ta abort, men det er IKKE innafor å presse andre til å ta abort! 

Anonymkode: 007f9...332

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg er usikker på abort, men vurderer det. Han lovet han skulle støtte meg i svangerskapet uansett. Føles utrolig vondt å måtte avslutte et svangerskap pga han velger å plutselig klikke ut av det blå..

han har en tendens til å si slike ting som at barna hater meg osv, i sinnets hete. Det er ikke det verste han har sagt..

Grunnen til at jeg har blitt er jo fordi jeg elsker mannen over alt, og alltid håpet at ting skal bli bedre. 
 

barna har heldigvis vært skjermet for bråket, utenom idag da hun ene våknet av skrikingen hans.. det har alltid vært når ungene ikke har vært til stede heldigvis.. Men jeg kjenner at den ene gangen her var mer enn nok.. 

jeg har en leilighet jeg kunne låne av en venninde så jeg drar dit imorgen.

ts.

Anonymkode: 54a23...0ff

Hadde aldri vurdert å bære frem ett barn til med denne mannen. At du i det hele tatt vurderer det får meg til å tvile på din vurderingsevne. Med mindre du har millioninntekt og svært godt forhold til egen familie og nettverk forøvrig kommer du til å ha hendene fulle med de 3 du har. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 Ikke ta abort hvis du ikke vil det.

2 Alt annet ordner seg. 

3 Søk støtte hos familie og venner. 

❤️ Du klarer dette! ❤️

Anonymkode: b32a8...f0f

  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Selvfølgelig er det innafor å ta abort, men det er IKKE innafor å presse andre til å ta abort! 

Anonymkode: 007f9...332

Det er da ingen her som presser?

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bestemmer selv om du vil ta abort. Dette er bare mors valg. Jeg anbefaler deg å få tak i en advokat, så du kan planlegge bidrag og privatøkonomi i forhold til framtiden. Du klarer dette bedre, dersom du har en advokat. Er du i full jobb? Bra utdannelse? Hvis ikke er det på tide å bestemme seg for hva du skal bli, nå som du skal ta ansvar for økonomien til deg og barna alene.

Anonymkode: 12de7...7f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk, og likevel velger du selv å få 4 barn med han

Anonymkode: 8062e...f95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du blr tenke deg om før du evt tar abort, det er ikke noe man bør gjøre uten å tenke seg godt om. Når det er sagt synes jeg du skal kontakte det lokale krisesenteret, ta inn der en liten periode og høre med dem h orden du gjør det videre. De vet også om hvilke muligheter du har videre

Endret av Topsi
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har blitt en ja eller nei til abort tråd. TS trenger ikke dette nå. Det er hennes valg. Dere som vil diskutere abort, kan lage en annen tråd!

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Om mor bestemmer seg for å beholde barnet, er det alltid mannen som blir den skadelidende parten, med betaling av bidrag og (forhåpentligvis) samvær.

Så I denne situasjonen er det barnefar du tenker på? 😅😅😅😅😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (2 minutter siden):

Så I denne situasjonen er det barnefar du tenker på? 😅😅😅😅😅

Ja, far har jo ingenting han skulle sagt i slike tilfeller der det er enighet i utgangspunktet for svangerskapet.  

Hva hvis far ønsker å beholde barnet, men ikke mor?  Fortsatt mor som må bære byrden med å føde barnet, men har ikke barnet like mye rett på et liv om det er far som ønsker det, enn mor?

Anonymkode: f5c11...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Hallo12345 said:

realitetsorienterte…? Så de vet ikke at i uke 10 så er det ett bankende hjerte og derfor blir å «heie» fram drap? Ja, er jo kg i ett nøtteskall. Så da kom du med forklaringen.

Det vet de, men de er uenig med deg i at det at et foster har et bankende hjerte betyr at abort er drap. Jeg har selv sett et bankende hjerte i uke 10 på ultralyd, men jeg hadde jo selvfølgelig satt velferden til de eventuelle barna jeg allerede hadde født først om jeg var i TS’ situasjon. Greit å være uenig, det betyr ikke at noen her driver «abortpress» - tviler på at noen hører på anonyme brukere på et forum før de tar en slik avgjørelse uansett. 

Anonymkode: 271a3...063

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (21 minutter siden):

Det er da ingen her som presser?

Jo, mange.

Anonymkode: 007f9...332

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...