Tough cookie Skrevet 16. oktober 2022 #461 Del Skrevet 16. oktober 2022 *Marihøna* skrev (11 timer siden): Ja, absolutt. Men ikke lagt merke til magen som det der i tidligere sendinger hvor hun har hatt tettsittende kjoler. Se foreksempel instagrambildet hennes fra 18 september. Ja, det er jo ikke utenkelig at de kjører to tette. Synes kjolen hennes bar preg av kul under, og den gikk også litt høyere opp foran enn bak 🤔 Tre tette blir det da. De har en gutt på halvannen til to år. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelinn Skrevet 16. oktober 2022 #462 Del Skrevet 16. oktober 2022 Tough cookie skrev (56 minutter siden): Tre tette blir det da. De har en gutt på halvannen til to år. Jeg måtte søke det opp i går, og eldstemann var akkurat fylt to år da de fikk barn i mars. Jeg tipper det er en helt normal mammakropp 😊 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elidaa Skrevet 16. oktober 2022 #463 Del Skrevet 16. oktober 2022 Ser på reprise av gårsdagens episode akkurat nå, og må si at dansen de tre gutta danset er for min del det største høydepunktet av alt jeg noen gang har sett av skal vi danse i alle sesonger😍 Helt fantastisk bra! Nå som Cengiz viser flere stilarter og hvor god han er- i alt! Så lander han på førsteplass hos meg, han er så flink🥰 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dreams Skrevet 16. oktober 2022 #464 Del Skrevet 16. oktober 2022 Vet ikke om dette er nevnt her før, men gud så sliten jeg blir av sangeren de bruker i SKD. Hun som synger cover-sangene. Hun kan ikke synge høye noter i det hele tatt, har dårlig engelsk, det er ikke fint å høre på og jeg føler det ødelegger så mye for dansen. Beklager om jeg fornærmer noen med klage kommentaren min, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de fortsetter å bruke henne? Ikke at mannen som synger er så mye bedre, men man hører jo for det meste denne damen. HVEM er hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 16. oktober 2022 #465 Del Skrevet 16. oktober 2022 Sgirl skrev (19 timer siden): Alexander er den mest opphypa deltageren som er igjen, etter min mening. Det er mer akrobatikk og styrketrening i hans danser. Det er ikke dans!! Helt enig, og det ble veldig synlig under gruppedansen. Han er keitete og litt stiv i bevegelsene, sammenlignet med Nate og Cengiz. For min del så virker det litt som han prøver altfor hardt å være en av de kule gutta. Er det 40 års krisa som kommer snikende? 🙈 På tide med danseduell på Hetland. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 16. oktober 2022 #466 Del Skrevet 16. oktober 2022 Tvillingsjel skrev (19 timer siden): Jeg håper Jørgine og Cengiz kommer til finalen. De er de mest verdige vinnerne, sammen med evt. Nate og Alexander. Jørgine på andreplass igjen. Da steiler vel dama av sinne Grusom som jeg er, så håper jeg på de to i finalen, og at Cengiz stikker av med seieren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 16. oktober 2022 #467 Del Skrevet 16. oktober 2022 Kratt_ skrev (10 minutter siden): Jørgine på andreplass igjen. Da steiler vel dama av sinne Grusom som jeg er, så håper jeg på de to i finalen, og at Cengiz stikker av med seieren. Uff 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 16. oktober 2022 #468 Del Skrevet 16. oktober 2022 *Marihøna* skrev (23 timer siden): Ser man en liten kul på Helene? 😍 Hæ? Dama er jo kjempetynn! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 16. oktober 2022 #469 Del Skrevet 16. oktober 2022 Dreams skrev (4 timer siden): Vet ikke om dette er nevnt her før, men gud så sliten jeg blir av sangeren de bruker i SKD. Hun som synger cover-sangene. Hun kan ikke synge høye noter i det hele tatt, har dårlig engelsk, det er ikke fint å høre på og jeg føler det ødelegger så mye for dansen. Beklager om jeg fornærmer noen med klage kommentaren min, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de fortsetter å bruke henne? Ikke at mannen som synger er så mye bedre, men man hører jo for det meste denne damen. HVEM er hun? Bruker de fortsatt sanger? Husker de hadde storband og sangere de første årene, men trodde de nå bare avspilte ferdig originalmusikk. Har ikke peiling altså …. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelinn Skrevet 16. oktober 2022 #470 Del Skrevet 16. oktober 2022 Justlooking skrev (12 minutter siden): Bruker de fortsatt sanger? Husker de hadde storband og sangere de første årene, men trodde de nå bare avspilte ferdig originalmusikk. Har ikke peiling altså …. Jeg hørte på en av podcastepisodene til Skal vi danse at de ikke får bruke orginalinnspillingene under sending, så alle sangene blir spilt inn på nytt før sending. Eller noe sånt 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 16. oktober 2022 #471 Del Skrevet 16. oktober 2022 Dreams skrev (5 timer siden): Vet ikke om dette er nevnt her før, men gud så sliten jeg blir av sangeren de bruker i SKD. Hun som synger cover-sangene. Hun kan ikke synge høye noter i det hele tatt, har dårlig engelsk, det er ikke fint å høre på og jeg føler det ødelegger så mye for dansen. Beklager om jeg fornærmer noen med klage kommentaren min, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de fortsetter å bruke henne? Ikke at mannen som synger er så mye bedre, men man hører jo for det meste denne damen. HVEM er hun? Det er lenge siden de sluttet med egne sangere/band… 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 17. oktober 2022 #472 Del Skrevet 17. oktober 2022 Elidaa skrev (20 timer siden): Ser på reprise av gårsdagens episode akkurat nå, og må si at dansen de tre gutta danset er for min del det største høydepunktet av alt jeg noen gang har sett av skal vi danse i alle sesonger😍 Helt fantastisk bra! Nå som Cengiz viser flere stilarter og hvor god han er- i alt! Så lander han på førsteplass hos meg, han er så flink🥰 Enig. Har sett dansen flere ganger nå. ❤️ Nate og Cengiz var drit god i jive. For en spenst, rytme og teknikk på begge to. Er ikke så fan av Nate men må si han var på høyde med Cengiz denne lørdagen i begge dansene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 17. oktober 2022 #473 Del Skrevet 17. oktober 2022 Grüner skrev (11 timer siden): Hæ? Dama er jo kjempetynn! Hun hadde faktisk en liten kul nå på lørdag. Men mtp at hun har et barn på 2,5 og et på 8 mnd. er hun neppe gravid og så langt på vei at det er synlig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasier Skrevet 17. oktober 2022 #474 Del Skrevet 17. oktober 2022 Lykkelinn skrev (15 timer siden): Jeg hørte på en av podcastepisodene til Skal vi danse at de ikke får bruke orginalinnspillingene under sending, så alle sangene blir spilt inn på nytt før sending. Eller noe sånt 😅 For det første savner jeg veldig da de hadde storband og sangere som Ingvild Nagell Dahl.. For det andre, kunne de vel ha funnet bedre sanger til å synge coverlåtene. Og så det tredje; i og med at alle sangene må spilles inn på nytt, så er det jo veldig lite sannsynlig at sangene blir valgt av kjendisen/proffdanseren hver uke (hvordan skulle de da rekke å spille inn alle sangene i løpet av en uke). Så når kjendisene sitter der med tårer i øynene og forteller om hvor mye denne dansen betyr for de pga den og den sangen minner de om slik og sånn, så tror jeg det bare er skuespill. Sangene som brukes er valgt og spilt inn for lengde siden, og så får parene tildelt sanger og må "vri det til" å få det til å handle om noe personlig for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 17. oktober 2022 #475 Del Skrevet 17. oktober 2022 Kasier skrev (8 minutter siden): For det første savner jeg veldig da de hadde storband og sangere som Ingvild Nagell Dahl.. For det andre, kunne de vel ha funnet bedre sanger til å synge coverlåtene. Og så det tredje; i og med at alle sangene må spilles inn på nytt, så er det jo veldig lite sannsynlig at sangene blir valgt av kjendisen/proffdanseren hver uke (hvordan skulle de da rekke å spille inn alle sangene i løpet av en uke). Så når kjendisene sitter der med tårer i øynene og forteller om hvor mye denne dansen betyr for de pga den og den sangen minner de om slik og sånn, så tror jeg det bare er skuespill. Sangene som brukes er valgt og spilt inn for lengde siden, og så får parene tildelt sanger og må "vri det til" å få det til å handle om noe personlig for dem. Jeg tror deltakerene har fått en plan om musikken og danse sjangeren som skal danses langt frem i tid. Bandet må få tid på seg å spille inn sangene. Tror ikke alt er skuespill. De har nok en finger med i spillet. Var noe år siden produksjonen skulle bestemme alle sangene. Valgte ordentlig dritt musikk som ikke passer deltakerene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dreams Skrevet 17. oktober 2022 #476 Del Skrevet 17. oktober 2022 (endret) Grüner skrev (17 timer siden): Det er lenge siden de sluttet med egne sangere/band… Godt mulig det ja, men man hører jo veldig tydelig at det er èn spesiell dame som synger de fleste sanger der. Det er ikke originalsanger så jeg tenker de kanskje har leid inn en sanger? De kunne i det minste byttet på sangere tenker jeg. Nå mener jeg ikke at jeg er en sang-coach eller proff artist selv, men synes ikke hun har noe fin stemme og det ødelegger i hvert fall litt for min del. Endret 17. oktober 2022 av Dreams skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 17. oktober 2022 #477 Del Skrevet 17. oktober 2022 Kasier skrev (5 timer siden): For det første savner jeg veldig da de hadde storband og sangere som Ingvild Nagell Dahl.. For det andre, kunne de vel ha funnet bedre sanger til å synge coverlåtene. Og så det tredje; i og med at alle sangene må spilles inn på nytt, så er det jo veldig lite sannsynlig at sangene blir valgt av kjendisen/proffdanseren hver uke (hvordan skulle de da rekke å spille inn alle sangene i løpet av en uke). Så når kjendisene sitter der med tårer i øynene og forteller om hvor mye denne dansen betyr for de pga den og den sangen minner de om slik og sånn, så tror jeg det bare er skuespill. Sangene som brukes er valgt og spilt inn for lengde siden, og så får parene tildelt sanger og må "vri det til" å få det til å handle om noe personlig for dem. Jeg savner ikke den tiden for hun var værre enn hun de bruker nå🙈 Hører ho veldig godt at det ikke er originallåtene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ordsmed Skrevet 17. oktober 2022 #478 Del Skrevet 17. oktober 2022 Kasier skrev (9 timer siden): Og så det tredje; i og med at alle sangene må spilles inn på nytt, så er det jo veldig lite sannsynlig at sangene blir valgt av kjendisen/proffdanseren hver uke (hvordan skulle de da rekke å spille inn alle sangene i løpet av en uke). Så når kjendisene sitter der med tårer i øynene og forteller om hvor mye denne dansen betyr for de pga den og den sangen minner de om slik og sånn, så tror jeg det bare er skuespill. Sangene som brukes er valgt og spilt inn for lengde siden, og så får parene tildelt sanger og må "vri det til" å få det til å handle om noe personlig for dem. Hele høsten planlegges for hver deltaker før første show er slik jeg har oppfattet det. Mange av dem som blir stemt ut nevner jo dansen og sangen de skulle danset til neste lørdag, dersom de ikke hadde blitt stemt ut, og er lei seg for at det ikke kom til å bli noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ordsmed Skrevet 17. oktober 2022 #479 Del Skrevet 17. oktober 2022 Foresten så bekrefter Santino på Instagram at Iselin og Catalin er et par. Er i alle fall slik jeg leser det. Veldig hyggelig for dem! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 19. oktober 2022 #480 Del Skrevet 19. oktober 2022 Ble avslørt på dansebobla hvilken kjendis de skal danse med neste lørdag. Synes Jørgine fikk den beste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå