Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

De som vasket før meg i går, sa at tørketrommelen ikke fungerte skikkelig. Nei det gjorde den ikke. Etter halvannen time med tørking, var ikke klærne tørre, så måtte ta dem med meg opp og henge utover. Har noen plagg hengende ved sentralvarmen i stua.

Når vi snakker om sentralvarmen. Jeg åpnet ene vindu for å sjokklufte på soverommet. Sentralvarmen der slo seg plutselig på. Den har ikke virket, så lenge jeg har bodd her. Den har bare laget masse ulyder, men ikke kommet varme fra den før. Måtte se hva den sto på. Sto bare på 1, men var like varm, som den som står på fullt i stua. Måtte flytte ting vekk fra den. Lukket vindu, så håper den slår seg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (3 minutter siden):

Håper du får en riktig fin julefeiring solamiii :klem3:

Takk det samme til deg, rumlemoren min :klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Er alt klart til familieinnrykk hos deg nå? :nisse:

Leiligheten er ikke klar, men julen kommer likevel. Jeg må få ryddet på kjøkkenet i løpet av dagen og vasket badet, men resten får være som det er.

Hvilket minner meg på at jeg må ta frem ribbe til tining :nikke:

Er du klar for jul?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Leiligheten er ikke klar, men julen kommer likevel. Jeg må få ryddet på kjøkkenet i løpet av dagen og vasket badet, men resten får være som det er.

Hvilket minner meg på at jeg må ta frem ribbe til tining :nikke:

Er du klar for jul?

Så bra, du får få de til å hjelpe deg med det du trenger når de kommer :jepp:

Jeg er så klar som jeg blir! :nisse:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (5 minutter siden):

Så bra, du får få de til å hjelpe deg med det du trenger når de kommer :jepp:

Jeg er så klar som jeg blir! :nisse:

De kommer ikke før i morgen, så må gjøre ting selv.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (Akkurat nå):

Hva står på ønskelisten din i år?

Min? Jeg har ikke ønskeliste, ingen som spør etter det heller :ler:

Men, jeg har kjøpt litt ekstra julegaver til meg selv da, det må være lov? :sjenert:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (9 minutter siden):

Min? Jeg har ikke ønskeliste, ingen som spør etter det heller :ler:

Men, jeg har kjøpt litt ekstra julegaver til meg selv da, det må være lov? :sjenert:

Var deg ja :nikke:

Det er det! Hva har du kjøpt? Pleier også å kjøpe slike julegaver til meg selv :fnise:

Rumle skrev (7 minutter siden):

Så det sengepleddet(?) du ønsker deg, som du postet hos dixon, det var veldig fint :jepp:

ja. Jeg har ikke ønsket det hos noen. Tenkte å kjøpe det til meg selv når jeg finner en god rabattkode. Gidder ikke betale full pris.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det frokost. Ikke noe mer spennende enn flere dager gammel brød med leverpostei og majones :spise:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 minutter siden):

Var deg ja :nikke:

Det er det! Hva har du kjøpt? Pleier også å kjøpe slike julegaver til meg selv :fnise:

ja. Jeg har ikke ønsket det hos noen. Tenkte å kjøpe det til meg selv når jeg finner en god rabattkode. Gidder ikke betale full pris.

Smart :nikke:

Klarte ikke å la være å kjøpe denne;

winter_stories_3.jpg

Den er skikkelig fin når de metallgreiene flyter rundt pga lyset, og så ekornet da 🥰

Sola de skrev (4 minutter siden):

Nå blir det frokost. Ikke noe mer spennende enn flere dager gammel brød med leverpostei og majones :spise:

Kos deg 🙂

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg har ingenting som julehaster i livet mitt, skal finne meg litt brunch nå og se litt tv tror jeg. 
Når man er tett i nesa/snufsesyk er det lov til å ta livet litt sakte og bare være som en er.  :) 

Det var lite søvn og fremdeles stor hastighet på deg og det er vel ikke helt over ennå nei. 
Får dere reparert trommelen før det nye året?  

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (32 minutter siden):

Smart :nikke:

Klarte ikke å la være å kjøpe denne;

winter_stories_3.jpg

Den er skikkelig fin når de metallgreiene flyter rundt pga lyset, og så ekornet da 🥰

Kos deg 🙂

Å! Den var skikkelig fin! :rodmer:

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

...og jeg har ingenting som julehaster i livet mitt, skal finne meg litt brunch nå og se litt tv tror jeg. 
Når man er tett i nesa/snufsesyk er det lov til å ta livet litt sakte og bare være som en er.  :) 

Det var lite søvn og fremdeles stor hastighet på deg og det er vel ikke helt over ennå nei. 
Får dere reparert trommelen før det nye året?  

 

Å nei :( Er du blitt syk? God bedring :klem:

Jeg føler meg mørbanket. Til og med fingertuppene er ømme :ler:

Aner ikke. Vet ikke om det er noe å reparere. Den har vært lunefull før også.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg bare går på nærbutikken i dag. Hadde tenkt meg avsted for å få sendt julekortene, men oppdaget at det sannsynligvis ikke er tømming før etter jul, så da får det bare være. Irriterer meg at jeg har kjøpt slike digitale frimerker. De er bare gyldige en uke, og det var vel tirsdag, jeg kjøpte dem :S

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bilde på telefonen av familiekatten som holder på å pakke inn julegaver. Inspiserer dem nøye hvertfall :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siste hunden min, var også veldig opptatt av å sjekke alt det spennende som lå under juletreet. Hun luktet på dem og var litt som et lite barn på julaften. Hun var født i julen også, så skikkelig julehund. Har utallige bilder av henne og juletreet :) Hun var veldig glad i pinnekjøtt, selv om hun overhodet ikke skulle ha det. Tok henne på fersken et par ganger med hele seg oppi søppelspannet. Hun nektet plent å spise hundemat, så hun spiste menneskemat. Hun elsket gulrot. Det var hennes tyggebein. Hun fikk selvsagt tyggebein, ment for hunder, men de samlet hun bare i en haug, spiste dem aldri. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i 30- årene før jeg oppdaget at jeg ikke spiste skorper på brødskivene mine. Hadde alltid enten gitt dem til hunden jeg hadde før min siste, eller siste hunden :ler: Begynte å samle seg opp på tallerken min. Er blitt flinkere til å spise opp skivene mine, men ligger ofte skorper igjen :ninja:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt i orden. Særpreg er det bra å ha. Personlig liker jeg knaseferske skorper veldig godt, så de forsvinner rett inn øyeblikkelig og ha vel vært den tingen jeg gjerne ville ha forandret om jeg kunne; "Ja til mere skorper på brødskivene!" :) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 timer siden):

Siste hunden min, var også veldig opptatt av å sjekke alt det spennende som lå under juletreet. Hun luktet på dem og var litt som et lite barn på julaften. Hun var født i julen også, så skikkelig julehund. Har utallige bilder av henne og juletreet :) Hun var veldig glad i pinnekjøtt, selv om hun overhodet ikke skulle ha det. Tok henne på fersken et par ganger med hele seg oppi søppelspannet. Hun nektet plent å spise hundemat, så hun spiste menneskemat. Hun elsket gulrot. Det var hennes tyggebein. Hun fikk selvsagt tyggebein, ment for hunder, men de samlet hun bare i en haug, spiste dem aldri. 

❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...