Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Fikk den tvilsomme ære av å tilbringe halve denne dagen på legevakten :raven: Knærne mine tålte ikke Bambi på glattisen- bevegelsene mine, siste dagene. Gjør så vondt i ene :(

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (56 minutter siden):

Fikk den tvilsomme ære av å tilbringe halve denne dagen på legevakten :raven: Knærne mine tålte ikke Bambi på glattisen- bevegelsene mine, siste dagene. Gjør så vondt i ene :(

Ai da! :klem3:Fått sjekket det?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (55 minutter siden):

Ai da! :klem3:Fått sjekket det?

Må i MR igjen med dem. Blir vel 3 eller 4 gangen på det kneet om jeg ikke husker feil.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Må i MR igjen med dem. Blir vel 3 eller 4 gangen på det kneet om jeg ikke husker feil.

Får du det ganske raskt? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Får du det ganske raskt? 

Spørs. Via fastlegen blir det vel sikkert ikke før nyåret, men privat, går det vel ganske så fort. Tror det blir det, om ting ikke roer seg veldig ned.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (14 minutter siden):

Spørs. Via fastlegen blir det vel sikkert ikke før nyåret, men privat, går det vel ganske så fort. Tror det blir det, om ting ikke roer seg veldig ned.

Håper du får hjelp fort, du har hatt nok i høst. :klem3:

Godt man kan velge privat om man får hjelp fortere der. Vet det er mange meninger om private tjenester, men benyttet meg mye av det jeg.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (2 timer siden):

Fikk den tvilsomme ære av å tilbringe halve denne dagen på legevakten :raven: Knærne mine tålte ikke Bambi på glattisen- bevegelsene mine, siste dagene. Gjør så vondt i ene :(

Åhh nei! God bedring :klem3:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (16 minutter siden):

Håper du får hjelp fort, du har hatt nok i høst. :klem3:

Godt man kan velge privat om man får hjelp fortere der. Vet det er mange meninger om private tjenester, men benyttet meg mye av det jeg.

Har vært litt mye ja. :klem:

Ja. Ventetiden i det offentlige er bare alt for lang på mange områder. Jeg bruker privat på mye jeg og. Er grenser for lenge man skal vente.

Rumle skrev (14 minutter siden):

Åhh nei! God bedring :klem3:

Tusen takk :klem:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegavene til katten kan dere ta med når dere kommer på middag, så han får åpne dem da. Familiekatten :dåne: Har glemt å kjøpe gave til katten! Jeg har nå bestilt gave til den. Håper de kommer før jul :S Må høre med muttern hva hun har kjøpt :nikke: 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Lurer på hva sånn kattegave blir for noe spennende. :hoppe: 

Leker til en katt som elsker å ødelegge alt den kommer over av fristende ting. Dissekere øretelefoner er dens favoritt :ler: Alt som havner innenfor dens rekkevidde av slikt :risterpåhodet: Man lærer etter mange år med den i familien. Han kan bare spise spesialkost fra veterinæren, så ingen godbiter eller slikt dessverre.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden):

Lek og rikelig med kos er vel også satt pris på skulle jeg tro? 

Kos får den, om han vil ha kos :) Er en aldrende herremann blitt.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre kar ja. :klo:  Hva med et lite blad med eksotiske, helt klassisk poserende pusefrøkner i da? :lur: 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden):

Eldre kar ja. :klo:  Hva med et lite blad med eksotiske, helt klassisk poserende pusefrøkner i da? :lur: 

Det fikk han noe sånt av, et år av noen :ler:

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (21 timer siden):

Det fikk han noe sånt av, et år av noen :ler:

Hva kjøpte du til pus? 🙂

Og hvordan er formen din?

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (På 16.12.2022 den 14.36):

Fikk den tvilsomme ære av å tilbringe halve denne dagen på legevakten :raven: Knærne mine tålte ikke Bambi på glattisen- bevegelsene mine, siste dagene. Gjør så vondt i ene :(

Uff er for jævlig å falle på glattisen 🥺 glemmer aldri hvor smertefullt det var i ettertid når jeg skled og slo i hjel halebeinet mitt 😲

Ønsker deg god bedring og håper at du blir bra igjen fort :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (18 timer siden):

Hva kjøpte du til pus? 🙂

Og hvordan er formen din?

Bare noen baller og mus. Fikk ikke lov til å kjøpe hverken vannfontene eller turbånd og sele -.- Søskenet mitt er blitt svært minimalistisk av seg, men jeg mener turbånd og sele burde den kunne få :ler: Tar ikke opp såååå mye plass..

Den kunne vært bedre, men men. Har ting jeg må få gjort. Heldigvis er juletreet pyntet. Hadde nok spøket litt for om det ble pyntet, om jeg skulle ha gjort det nå.

Hvordan går det med deg?

 

Cid skrev (12 timer siden):

Uff er for jævlig å falle på glattisen 🥺 glemmer aldri hvor smertefullt det var i ettertid når jeg skled og slo i hjel halebeinet mitt 😲

Ønsker deg god bedring og håper at du blir bra igjen fort :klem:

Det er vondt det! Hvordan går det med det nå? Klarer du å sitte skikkelig nå uten at det blir ubehagelig?

Tusen takk :klem:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...