Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Cid skrev (2 minutter siden):

Er på besøk hos Tante, onkel og søskenbarn :) Der da?

Er faren til Emil i Lønneberget 😅 det har blitt en ting på sosial prat at hoppe, Anton, jeg og ordet bor sammen på Lønneberget og når jeg er rampete så kommer Anton etter meg og da løper jeg 😅🏃‍♂️

Da er du Emil da :ler:

Så kjekt! Du må kose deg masse  :nisse:

Folk pleier å komme hit. Jeg pleier å stelle i stand julen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samtidig som jeg skulle sette fram julekaker, så takket beinet mitt for seg. Tror det er akilles et eller annet. Kjente samme rett før jeg skulle legge meg i går natt. Får forsøke å holde beinet i ro mens jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (7 minutter siden):

Samtidig som jeg skulle sette fram julekaker, så takket beinet mitt for seg. Tror det er akilles et eller annet. Kjente samme rett før jeg skulle legge meg i går natt. Får forsøke å holde beinet i ro mens jeg kan.

:klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Samtidig som jeg skulle sette fram julekaker, så takket beinet mitt for seg. Tror det er akilles et eller annet. Kjente samme rett før jeg skulle legge meg i går natt. Får forsøke å holde beinet i ro mens jeg kan.

Nå må du være forsiktig! :klem:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det ikke tjo-hopp og sprett rundt juletreet på deg, stakkars. :( 

Sola de skrev (5 timer siden):

Anton? Har Hoppeloppen fått seg kjæreste?

Aldri i verden! :opplyser:  Jeg er en i all evighetssingel Hoppe og det står jeg for.        

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 timer siden):

Nå må du være forsiktig! :klem:

Jeg er, men må jo bevege meg :( Har vært mye ståing i det siste på sikkert feil underlag :vetikke: :klem: 

Cid skrev (5 timer siden):

:klem: 

:klem:

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Da blir det ikke tjo-hopp og sprett rundt juletreet på deg, stakkars. :( 

Aldri i verden! :opplyser:  Jeg er en i all evighetssingel Hoppe og det står jeg for.        

Nei. Dårlig med det.

 :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Har du "leamus" i øyenbrynet eller?    :jolie:

Er vel det eneste jeg ikke har, tenkte jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God 1. julemorgen :tree:

Har fått lagt i sammen noe tøy, som skulle vært lagt i sammen før julaften. Får legge det på plass i løpet av dagen.

Fikk mye fint i går, men det jeg merker nesa mi sliter med er et duftlys. Kan ikke skjønne hvordan noen klarer å ha slikt i hus. Det stinker! Hvorfor tilsette duft på alt. Lyset hadde vært fint nok i seg selv uten duften. Aaatsjo!

Fikk masse ullsokker :rodmer: Så fine og varme. Selbuvotter, lue og skjerf fikk jeg og :) Fikk også supporterstash til favorittlaget mitt :ball: Jeg skal på kamp til høsten, så det gleder jeg meg til :nikke: Fikk stavmikser, så nå får jeg laget hjemmelaget fiskekaker igjen :juhu: Fikk drill og annet verktøy også. Jeg fikk drill i fjor også, så nå har jeg to :ler:  Men kommer godt med. Om jeg kjøper et total oppussingprosjekt :nikke: Jeg hadde valgt julegaven min selv, fra ene forelderen min. Søskenet mitt liker også å tegne, så tror det også hadde lyst på alle tegnesakene. Får notere meg det, så kanskje det kan få slikt til bursdagen sin :)

Fikk også en bok. The portfolio flight av Julie Orringer. Den var så god den boken- usynlige broen, så hadde denne siste boken hennes på ønskelisten min til julenissene.

Fikk ellers duker, putetrekk, sokker, kalendere, penger, kremer, sminke, såper. Masse fint! :hjerte:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (6 timer siden):

God 1. julemorgen :tree:

Har fått lagt i sammen noe tøy, som skulle vært lagt i sammen før julaften. Får legge det på plass i løpet av dagen.

Fikk mye fint i går, men det jeg merker nesa mi sliter med er et duftlys. Kan ikke skjønne hvordan noen klarer å ha slikt i hus. Det stinker! Hvorfor tilsette duft på alt. Lyset hadde vært fint nok i seg selv uten duften. Aaatsjo!

Fikk masse ullsokker :rodmer: Så fine og varme. Selbuvotter, lue og skjerf fikk jeg og :) Fikk også supporterstash til favorittlaget mitt :ball: Jeg skal på kamp til høsten, så det gleder jeg meg til :nikke: Fikk stavmikser, så nå får jeg laget hjemmelaget fiskekaker igjen :juhu: Fikk drill og annet verktøy også. Jeg fikk drill i fjor også, så nå har jeg to :ler:  Men kommer godt med. Om jeg kjøper et total oppussingprosjekt :nikke: Jeg hadde valgt julegaven min selv, fra ene forelderen min. Søskenet mitt liker også å tegne, så tror det også hadde lyst på alle tegnesakene. Får notere meg det, så kanskje det kan få slikt til bursdagen sin :)

Fikk også en bok. The portfolio flight av Julie Orringer. Den var så god den boken- usynlige broen, så hadde denne siste boken hennes på ønskelisten min til julenissene.

Fikk ellers duker, putetrekk, sokker, kalendere, penger, kremer, sminke, såper. Masse fint! :hjerte:

Høres ut som en fin julekveld 😊 Hvordan er formen ellers? Og hva driver du med i dag? Er gjestene hos deg enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (På 25.12.2022 den 15.36):

Høres ut som en fin julekveld 😊 Hvordan er formen ellers? Og hva driver du med i dag? Er gjestene hos deg enda?

Det var den :) I går var jeg ikke i god form. Skulle lage til lutefisk. Det ble et lite mareritt. Det var så mye lutefisk- lim overalt. Den var gele- aktig og ene besøket mitt likte den ikke. Måtte vaske både gulv og alt som var etter middagen.

I dag har jeg selv vært på julemiddag- besøk :spise: Søskenet mitt hadde laget til pinnekjøtt :spise: Det var så fantastisk godt. Vi spiste til vi trillet alle sammen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familiepusen fikk åpne julegavene sine. Den fikk en mus som var catnip i blant annet :ler: Han er så fin :rodmer:

Søskenet mitt bor høyere opp enn hva jeg bor, så var nesten full vinter der oppe. Litt sjarmerende med julelys satt opp i gatene mellom husene. Er ikke mye slikt her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :snomann:

I dag har jeg vært på nærbutikken en tur. Ingenting fristet. Ble nesten kvalm av å se julemat. Hørte for meg der julereklamen til grandiosa med vazelina bilopphøggers. Hva med en slik pizza grandiosa :ler: Så da blir det det. Fant ikke Familien i nærbutikken, så kjøpte Hjemmet i stedet. Liker Familien best, men ser det er et strikkeblad med bladet jeg kjøpte, så da får jeg stikkeoppskrifter likevel :) Før i tiden mens det fortsatt var blader på legekontorene, så pleide jeg alltid lese Familien, mens jeg ventet. Kunne tenkt meg å abonnere på det, men blir vel med det, som alle andre bladabonnementer jeg har hatt, at det samler seg opp uten å bli lest.

Jeg har 3- juledagsshoppet litt, som jeg pleier. Har bestilt noe julepynt, noen kopper og spisebrikker, samt masse julepapir, merkelapper, bånd osv :nisse: Forskjellen i år, er at jeg bestiller på nett istedet for å dra på kjøpesentrene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (17 timer siden):

 Det var så mye lutefisk- lim overalt.

Lim? :ninja:  Jeg kan ikke lutefisksjargongen, så hva går det ut på, du flinke romjulshandleren på nett. :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden):

Lim? :ninja:  Jeg kan ikke lutefisksjargongen, så hva går det ut på, du flinke romjulshandleren på nett. :lur: 

Synes det blir så limete overalt eller hvilket ord man skal bruke. Alt man tar i med lutefisk- hva som helst, på fingrene setter merker, som størkner og må nesten skrubbes for å få vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh...usj...det høres ikke ok ut. Har det med lutekonsistensen å gjøre?
Har faktisk ikke sett en slik tallerken på nært hold noen gang. :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Ehh...usj...det høres ikke ok ut. Har det med lutekonsistensen å gjøre?
Har faktisk ikke sett en slik tallerken på nært hold noen gang. :klo: 

Ja, tror det :vetikke: Jeg spiser det en gang i året, men årets ble ikke så vellykket. Ene besøket mitt spiste ikke, da det ble for geleaktig. Best i test skulle det være også :risterpåhodet:

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 28.12.2022 den 9.44):

God "midt i siste uka dette året" til Sola og Stjerteline. :) 

God torsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner liksom "årssekken" knyte seg sammen i toppen nå og det skal bli godt å få komme på den andre siden av 2023 nå. Du er vel kanskje ikke helt ferdig med besøk og mat og ting som må gjøres? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...