Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Nå er det kun noe tykt tegnepapir jeg venter på skal komme i posten. Vet hva jeg får av ene forelderen min. Har nemlig valgt det ut helt selv, så tegnepapiret kommer godt med :rodmer:

Nå blir det middag. Ostepølse i brød. Blir ikke noe mer avansert før julaften. Har mye å få gjort.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Redigert for kan bli for identifiserende om noen fra gitte steder leser.

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sortert klær, som skal vaskes :dåne: Har ikke vasket klær på 10 dager og det merkes. Har så mye som skulle vært vasket, men som alltid blir nedprioritert, og nå har det enda mer enn vanlig fått samlet seg opp. Har 3 stappfulle maskiner med kokevask. 4 stappfulle maskiner med vanlige klær- vask. Samt noen maskiner med spesialvask :risterpåhodet:Rekker ikke igjennom halvparten, så må prioritere det som er mest prekært 😕 Har 3 maskiner med ull som skulle vært vasket også, men det får vente til etter nyttår tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 timer siden):

Redigert for kan bli for identifiserende om noen fra gitte steder leser.

(Hemmelig melding til Hoppetante fra Ordet; godt at jeg fikk skrevet av alt sammen
og puttet i det hemmelige cv-arkivet på forumet ditt... :fnise:  :lur:  )

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (12 timer siden):

(Hemmelig melding til Hoppetante fra Ordet; godt at jeg fikk skrevet av alt sammen
og puttet i det hemmelige cv-arkivet på forumet ditt... :fnise:  :lur:  )

Var bare en klage over levering som aldri kom fra postnord, og når den tilsynelatende kom, så var det feil vare. Jeg skrev nøyaktig hva det var, men siden jeg har ringt postnord, der jeg kjøpte varen og på hentestedet og snakket om dette ørten ganger, så tenkte jeg det kunne bli for identifiserende om noen kjente det igjen.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (1 time siden):

Har vært hos fysioterapeuten og fått juling. Kjennes hvertfall sånn ut.

Hos SB? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Hos SB? 

De er like hardhendte alle sammen? :ler: Gjør så vondt når de holder på. Er svært øm i flere dager etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Høres slitsomt ut å bli knadd så hardt.  :( 

De er hardhendte! Eller jeg uffet meg til en og de sa de så vidt tok tak i. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

De er hardhendte! Eller jeg uffet meg til en og de sa de så vidt tok tak i. 

Sola vår er en delikat liten blomst i vintermørket. :klem: *veldig forsiktig klem fra meg*

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med en nabo. Er store fuktproblemer der. Ikke bra. Det forklarer noen ting. Jeg har avfukter på hver dag, og likevel masse kondens på vinduene mine på ene siden av bygningen. Så tydeligvis noe som er lekk en eller annen plass, siden det er trøblete over flere boenheter. Har ikke så veldig lyst til å bo her. Får ha det som nyttårsforsett å finne meg et annet sted å bo.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Sola vår er en delikat liten blomst i vintermørket. :klem: *veldig forsiktig klem fra meg*

Jeg sier hvertfall au, når noen rører ved mine vonde steder. Takk for klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (7 timer siden):

De er like hardhendte alle sammen? :ler: Gjør så vondt når de holder på. Er svært øm i flere dager etterpå.

Jeg tror det er jevnt over hardt. Han jeg går til lager store blåmerker.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (21 minutter siden):

Jeg tror det er jevnt over hardt. Han jeg går til lager store blåmerker.

Ja. Det fikk jeg og, for en måned siden. Trigget en vondte i dvale gjorde han også, så må få behandling for det også nå.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med klesvask. Er så enorme mengder. Har ikke vasket på 10 dager og det merkes. Har enda 4 maskiner igjen å vaske, så blir langt på natt før jeg blir ferdig. Må ta noen plagg opp til tørk ser det ut til.

Håper det blir mulig å komme meg på en butikk litt avsted. Der kan jeg poste julekortene mine :ninja: Veiene ser bare ut, men er speilglatte, så blir vanskelig å komme seg dit, uten å falle. Eller jeg har jo brodder, men vet ikke om det blir for glatt for selv brodder :S

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte vaske ene maskinen med klær på nytt. Jeg fant en insekt :dåne: Venter på at tørketrommel skal bli ferdig. :gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Håper du får sovet litt før du skal opp igjen da, supervaskeren. 🥱

Gikk og la meg rett før halv fire og var opp igjen halv ni :gjesp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...