Hoppetaujenta Skrevet 4. september 2022 #181 Del Skrevet 4. september 2022 Vår "buzy bee" er den flittigste jeg nesten kjenner. Jeg får nesten lyst til å husarbeide i dag, jeg også. Nesten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. september 2022 Forfatter #182 Del Skrevet 4. september 2022 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Kan og få litt arbeidslyst på søndager. Nå har ikke jeg sånn jobb som de fleste, så de må bruke helgen på å slappe av da. Søndag og torsdag er liksom de dagene jeg føler er litt innejobbedager. Søndag er veldig fin dag for å få hjemmet klart for uken som kommer. Har ofte en fra bunnen av- middag som tar tid å lage osv. Men ikke i dag. Kommer bare opp igjen like fort, så får vente til neste søndag med den Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Vår "buzy bee" er den flittigste jeg nesten kjenner. Jeg får nesten lyst til å husarbeide i dag, jeg også. Nesten. Er ikke så flittig. Tar meg evigheter å få gjort noe ferdig. Går for halv maskin, så må ta litt for mange pauser til hva jeg har pleid å måtte ta. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. september 2022 #183 Del Skrevet 4. september 2022 Som ei jeg kjenner sier det: " Light will win over darkness " - noe å huske på hver dag det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. september 2022 Forfatter #184 Del Skrevet 5. september 2022 God morgen. Magen er fremdeles i ulage. Er liksom jordbær- reaksjon uten å ha spist jordbær. Så hva i alle dager er det nå jeg ikke tåler Er tredje dagen Har ting jeg skal ha gjort i dag, men spøker for om det blir gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2022 #185 Del Skrevet 5. september 2022 Det blir litt rart å dure inn i Solas domene og få "underlige tarmtilstandbilder" på netthinnen med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. september 2022 Forfatter #186 Del Skrevet 5. september 2022 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Det blir litt rart å dure inn i Solas domene og få "underlige tarmtilstandbilder" på netthinnen med en gang. Beklager, men sånn blir det syting over til det roer seg ned. Man blir så redusert eller hva jeg skal si når det er langvarig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. september 2022 Forfatter #187 Del Skrevet 5. september 2022 Fant en haug med bøker jeg ikke har lest enda. Kanskje jeg skal ta for meg to i bokserien min og få dem lest før neste bok kommer i posten Får ikke gjort noe mer produktivt i dag. Er kvalm og kjennes ut som jeg har vært på en båt i meterhøye bølger og magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. september 2022 Forfatter #188 Del Skrevet 5. september 2022 Siden jeg må holde meg nær badet tok jeg like gjerne og vasket det og har fått sortert medisiner i dosetter og lager middag av hva jeg har i fryseren. Ble Lofoten burger torsk og sei i grove hamburgerbrød. Forhåpentligvis kan jeg bevege meg vekk fra hjemmet mitt i morgen, så får vi legge nye planer da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. september 2022 Forfatter #189 Del Skrevet 6. september 2022 Da har magen roet seg ned og jeg er i full vigør igjen Har vært og hentet medisiner. Måtte innom to apotek. Er litt irritert på apotek 1. De sier at en medisin er faset ut, at produsenten ikke lager den lenger. Så oppdager jeg at joda det gjør de, bare apotek 1 som har laget avtale med en annen produsent Får medisinen på vitus apotek uten problemer. Var innom en coop extra på vei hjem. Fant både grillskiver naturell og lettsaltet torsk, så det er hva som blir til middag senere i uken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. september 2022 #190 Del Skrevet 6. september 2022 Sola de skrev (På 5.9.2022 den 9.06): Fant en haug med bøker jeg ikke har lest enda. Kanskje jeg skal ta for meg to i bokserien min og få dem lest før neste bok kommer i posten Får ikke gjort noe mer produktivt i dag. Er kvalm og kjennes ut som jeg har vært på en båt i meterhøye bølger og magen Godt å lese at du er på bedringens vei! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. september 2022 Forfatter #191 Del Skrevet 6. september 2022 Rumle skrev (1 time siden): Godt å lese at du er på bedringens vei! Skjønner ikke hva det er jeg har spist, som skal gi slik reaksjon. Var jo flere dager 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. september 2022 Forfatter #192 Del Skrevet 6. september 2022 Sitter og leser om navn som var populære før som ingen får lenger. Ser at topp ti navnene mellom mellom 1980 og 1989 av jentenavn var det faktisk ingen i klassen min som het. Faktisk het ingen av mine venner noen disse. Av guttenavnene var det kun en Thomas og vi hadde en Stian i parallellklassen. Thomas er av mine favorittnavn. Hadde kanskje funnet på å kalt en sønn det om jeg hadde en Som mellomnavn kanskje. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 7. september 2022 Forfatter #193 Del Skrevet 7. september 2022 God morgen I dag må jeg på butikken etter melk. Kan dere tro jeg glemte å sette den inn igjen Bakdelen med å bære med seg mye inn på kjøkkenet og bare skal sette i fra seg før man åpner kjøleskapet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. september 2022 Forfatter #194 Del Skrevet 8. september 2022 God morgen Våknet i 5- tiden i dag. Var lys våken, så sto opp burde nok sovet litt til, men men, Ble brødskive med blå jarlsberg til frokost. Kjøpte et grovbrød for noen dager siden. Verdens kjedeligste brød Er ålreit, men ikke noe jeg gleder meg til å spise akkurat. Er et halvt brød igjen, men tror det ikke blir spist opp. Skal heller bevilge meg et annet Var og hentet en fleecejakke i går. Den virket spennede i fargen på nettet, men da den kom var den nøyaktig samme farge som alle dem jeg har fra før. Det finnes mange fancy navn for rosa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. september 2022 #195 Del Skrevet 9. september 2022 God helg solamiiii 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. september 2022 Forfatter #196 Del Skrevet 9. september 2022 Rumle skrev (2 timer siden): God helg solamiiii God helg rumlemoren min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. september 2022 Forfatter #197 Del Skrevet 10. september 2022 God morgen Har klesvask i gang. Ikke så alt for mye som skal vaskes, men er ting som ikke kan vaskes sammen, så tar tid likevel. Har samlet sammen siden juli, hvite plagg, så jeg får en maskin med det også. Har bestilt ny vekt. Den gamle begynte batteriet å streike på. Tenkte å kjøpe nytt batteri, men i det jeg snudde vekta for å se hvilket batteri som skal være i, så henger alt av ledninger og slenger under. De der plastdelene som holder dem på plass vet jeg at jeg har kastet for lenge siden. Fant dem og trodde de var fra emballasje eller noe Kunne sikkert ha brukt den en stund til, med ledningene slik, fant jeg heller ut jeg kunne kjøpe ny. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. september 2022 Forfatter #198 Del Skrevet 10. september 2022 Så sitter jeg her igjen og lurer på om jeg har tatt dobbelt av en medisin. Står i felleskatalogen at jeg må kontakte lege eller apotek om jeg har tatt for mye. Husker jeg tenkte noe angående den da jeg drakk mitt morgenlige glass med appelsinjuice, men husker ikke helt om jeg tok den da. For tok den da jeg drakk et glass melk. Brettet lå under en annen eske med medisin, så det tilsier at jeg ikke har tatt den, men samtidig kan jeg se for meg at jeg tok den med juicen, men om det var i dag eller i går Får se om jeg blir dårlig utover dagen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. september 2022 #199 Del Skrevet 10. september 2022 (endret) Sola de skrev (13 minutter siden): Så sitter jeg her igjen og lurer på om jeg har tatt dobbelt av en medisin. Står i felleskatalogen at jeg må kontakte lege eller apotek om jeg har tatt for mye. Husker jeg tenkte noe angående den da jeg drakk mitt morgenlige glass med appelsinjuice, men husker ikke helt om jeg tok den da. For tok den da jeg drakk et glass melk. Brettet lå under en annen eske med medisin, så det tilsier at jeg ikke har tatt den, men samtidig kan jeg se for meg at jeg tok den med juicen, men om det var i dag eller i går Får se om jeg blir dårlig utover dagen Ugg hater når det skjer! Heldigvis har jeg dosett, så kan til en viss grad se om jeg har tatt der, da jeg tar noe som står seperat samtidig som det jeg har i dosett, men likevel. Kanskje du skal ta en tlf til apoteket og si at du kanskje har tatt dobbelt, siden det står det? *engstelig* Endret 10. september 2022 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. september 2022 #200 Del Skrevet 10. september 2022 Og du, kjøp deg en dosett? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå