Sola de Skrevet 8. april 2023 Forfatter #1481 Del Skrevet 8. april 2023 Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden): Siden jeg gikk over til kun nettaviser, må jeg si at det var en lur ting å gjøre. Det samlet seg så mye papir og jeg rakk ikke å lese halvparten. Billigere er det også på nett. Jeg har ganske langt hår selv og kjenner lysten til forandring, men jeg tok bare to cm av det sist jeg sto på badet og "justerte". Hadde lyst til å ta femten-tyve, men...tror jeg må gjøre det hos frisør til høsten heller, så vet jeg at alt blir jevnt og pent. Om du har lett hår, så er det lett å klippe selv? Jeg pleier stort sett å klippe meg selv, men er så redd frisører at går evigheter mellom hver gang jeg våger meg dit, så ville sikkert gått til frisøren om jeg var så modig. Ene avisa er en som kommer ut en gang i uka. Den andre har jeg bare helgeabonnement på, så nettopp derfor irriterer jeg meg over at langfredag og påskeaften utgår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2023 #1482 Del Skrevet 8. april 2023 Ja, jeg har et medgjørlig hår, men ser jo ikke så enkelt hva det ser ut som bakfra når klippingen er foretatt. Har pleid å være fornøyd med mine frisører og har hatt to i mange år, men så flytter de bedriften, eller får en helt ny jobb for det giftes et annet sted i landet og da er det på`n igjen for å finne en stabil og grei ny en. Fremmede frisører er ikke morsomt å gamble med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. april 2023 Forfatter #1483 Del Skrevet 8. april 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ja, jeg har et medgjørlig hår, men ser jo ikke så enkelt hva det ser ut som bakfra når klippingen er foretatt. Har pleid å være fornøyd med mine frisører og har hatt to i mange år, men så flytter de bedriften, eller får en helt ny jobb for det giftes et annet sted i landet og da er det på`n igjen for å finne en stabil og grei ny en. Fremmede frisører er ikke morsomt å gamble med. Jeg pleier å bruke et speil og se med et speil bak meg. Pleier å dra meg i håret bak, som måtte stikke ut. Da vet jeg hvor det er og klipper det etterpå. Håper du finner en frisør du blir fornøyd med snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. april 2023 Forfatter #1484 Del Skrevet 8. april 2023 Da er middagen spist. Ble hjemmeoppskåret salat, hjemmelaget dressing og kyllinglårfiletbiter til middag. Fikk høre jeg ikke har hatt så kort hår som nå på 30 år. Det kan vel kanskje stemme Jaja, forandring fryder. Når siste rest av etterveksten har vokst litt til skal jeg klippe den av og deretter får håret mitt være til jeg har fått mer vanlig til meg å være lengde på det igjen. Jeg vurderer å kappe plommetreet mitt i småbiter. Om det kommer frukt på i år, skal det få være i fred, men om ikke, så blir det nok kappet opp. Jeg pleide å være flink til å snu det, så det var rett og pent. Men så har jeg forglemt meg et par år, og nå er det sååå skeivt og jeg gidder ikke å ha svære treet der bare for å ha det. Da får jeg heller noe annet i stedet, som avgir frukt eller bær 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. april 2023 Forfatter #1485 Del Skrevet 9. april 2023 Klesvask i dag. Det så ikke ut der nede. Noen har hatt massive mengder med vaskepulver i alle kamre. Der skyllemiddel skal være var det helt stappet med vaskepulver. Skjønner ikke at folk finner det så vanskelig å vite hvor vaskepulver skal hen. I tillegg var det hårklaser og lo over alt. Ikke hadde personen som vasket før meg slått noen ting skikkelig av, så ting sto halvveis på noen burde rett og slett flytte hjem til mor igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. april 2023 #1486 Del Skrevet 9. april 2023 En påskeblomst til vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. april 2023 Forfatter #1487 Del Skrevet 10. april 2023 Rumle skrev (16 timer siden): En påskeblomst til vår Tusen takk fineste rumlemoren min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. april 2023 Forfatter #1488 Del Skrevet 10. april 2023 Tror det må være kanel jeg ikke tåler. Kjøpte toro sin laktosefri grøt i går. Siden den er laktosefri kan det ikke være melken. Så da gjenstår ris og kanel. Ris tror jeg ikke at jeg reagerer på Men har merket når jeg har spist ting med kanel i at magen ikke er så glad. Magen slo kollbøtte i hele går kveld. Tåler jo ingenting lenger. Reagerer på så mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. april 2023 Forfatter #1489 Del Skrevet 10. april 2023 Stekte svinekoteletter til middag. Klippet vekk beinene og stekte bare filetbiten. Det blir jeg til å gjenta neste gang også. Hadde sånne ekstra sprø opphøgde poteter til. Synes den pommes frites smaker mye bedre enn originalen. Nå blir det fotball resten av kvelden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. april 2023 Forfatter #1490 Del Skrevet 10. april 2023 Hahahaha! Fantastisk! Vi vant og Molde tapte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. april 2023 Forfatter #1491 Del Skrevet 11. april 2023 Har vært på butikken og hamstret påskeskum Kjøpte 4 poser til halv pris. Er så supergodt Brygger på ørebetennelse også. Legen sa det vil bli betent, så får vel bare forsøke å la være å røre øret for mye Ikke så lett nå når pollen er på vei. Bare gudene vet hvor mange ørebetennelser jeg har hatt, både generelt, men om våren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. april 2023 Forfatter #1492 Del Skrevet 11. april 2023 Da er middagen spist. Stekte torskeloin på stekepannen. Stekte løk og hadde mandelpotet og tyttebærsyltetøy til Nydelig mat Det regner ute. Skulle vært en tur på hagesenteret allerede forrige uke, men blir stadig utsatt. Får se i morgen om jeg føler for å dra dit. Skulle hatt noen til å hjelpe meg med å bære. Jeg klarer det ikke selv. Selv da jeg var sterkere enn jeg er nå, slet jeg med 40 literssekk. Jeg skal ha flere slike sekker både jord, lecakuler og bark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. april 2023 Forfatter #1493 Del Skrevet 12. april 2023 Var og handlet på rema. Jeg betalte 900 kr for nesten ingen som helst varer. Jeg tror enten jeg har betalt for personen foran meg sine varer inkludert mine egne, eller så har noe blitt slått inn flere ganger. Tok selvfølgelig ikke i mot kvittering Tenkte egentlig ikke over summen før jeg kom hjem og skulle sette varene på plass. Uansett hvor mye jeg regner over det, skal mine varer maks koste 550 😕 Har sådd noen sommerblomstmix- frø. Var egentlig bare hagepoppelroser jeg ville ha, så begynte å dele opp frøene. Fant ut jeg kunne ha en potte av hver sort, så blir hvertfall 6 forskjellige rosa blomster utover sommeren. I vindusveggen, står solsikker og tomat og koser seg. Solsikkene burde vært plantet ut, men jeg har ikke vært på hagesenteret enda, så de får vokse inne frem til jeg får somlet meg avsted dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. april 2023 Forfatter #1494 Del Skrevet 13. april 2023 Da er jeg snart ferdig med et lite prosjekt. Har pusset, malt og limt. Blir pent Mye rart man finner når man leter i ens rot. Fant en skjæremaskin til papir. Den kom vel egentlig fallende ned fra et skap, men kommer godt med til mine mange prosjekter. Kan ikke helt erindre å ha kjøpt den, men må vel ha gjort det på et eller annet tidspunkt Må være fra før pandemien tror jeg Jeg har så mye hobbyting at kunne sikkert hatt nok ting til å fylle opp en liten butikk, men slik er det når man har ørten forskjellige hobbyer og holder på med alt sammen samtidig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. april 2023 Forfatter #1495 Del Skrevet 13. april 2023 I dag blir det bare hjertefiskekaker til middag. Varmer dem litt i ovnen og spiser dem med gaffel. Kjapt og gæli. Gidder ikke lage annet. Jeg må få tak i jord, så jeg får plantet ut solsikkene. De er laaaange blitt. De trenges å få komme i god jord og ut. Tomatplantene holder jeg inne så lenge som mulig tror jeg. Hvertfall til blomstene jeg sådde i går, skal plantes ut. Synes alltid tomatplanter holder fluer vekk fra andre planter nær seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. april 2023 Forfatter #1496 Del Skrevet 13. april 2023 Har bestilt meg noe nytt undertøy. Hadde på meg en tights her om dagen. Jeg ser trusa di, fikk jeg høre Bestilte noe som passer mer sammen med mine sommerlige plagg i farger og forhåpentligvis slipper jeg å høre det flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. april 2023 Forfatter #1497 Del Skrevet 14. april 2023 fy søren, så store humlene er i år Jeg satt på balkongen. Det kom en inn på balkongen. Hyyyyyyyyyyyyyyyyl! Den fløy vekk for så komme tilbake igjen. Hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl! løp inn og lukket døra etter meg. Sto og gjemte meg bak balkongdøren til den fløy sin vei igjen. Vanligvis er jeg ikke redd dem, men når de er sååååååå store 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2023 #1498 Del Skrevet 14. april 2023 Kan det ha vært en litt festlig malt spiondrone med deg som spesielt mål? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. april 2023 #1499 Del Skrevet 14. april 2023 Sola de skrev (1 time siden): fy søren, så store humlene er i år Jeg satt på balkongen. Det kom en inn på balkongen. Hyyyyyyyyyyyyyyyyl! Den fløy vekk for så komme tilbake igjen. Hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl! løp inn og lukket døra etter meg. Sto og gjemte meg bak balkongdøren til den fløy sin vei igjen. Vanligvis er jeg ikke redd dem, men når de er sååååååå store Sånn?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. april 2023 Forfatter #1500 Del Skrevet 14. april 2023 Daryl Dixon skrev (47 minutter siden): Sånn?? Minst så stor! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå