Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (Akkurat nå):

:nikke:

God helg/påske til deg og :klem: Har du planer for påsken?

Var øynene som var skumle :ler: Heldigvis har jeg ikke katt :fnise:

Luktfritt hadde vært noe. Nå kastet jeg alt som var av mat i skapet. Kjente lukta hadde satt seg i emballasjen på hva jeg kastet. Stinker fremdeles like ille, men nå skal det få stå tomt. Er kun noen medisiner og gamle filmruller igjen i kjøleskapet nå.

Skal bare ta det med ro, og ordne litt i hagen kanskje, om det blir litt varmere :jepp: Du da? 💛

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (21 minutter siden):

Skal bare ta det med ro, og ordne litt i hagen kanskje, om det blir litt varmere :jepp: Du da? 💛

Håper det blir bra vær :nikke:

Skal fikse litt på balkongen. Få skiftet jord på alt der ute. Er to potter som er tette blitt, så vannet samler seg opp i dem. Ellers bare ta det med ro. Lese en bok eller to :nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Håper det blir bra vær :nikke:

Skal fikse litt på balkongen. Få skiftet jord på alt der ute. Er to potter som er tette blitt, så vannet samler seg opp i dem. Ellers bare ta det med ro. Lese en bok eller to :nikke:

Høres bra ut, håper det blir en fin påske :)

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Høres bra ut, håper det blir en fin påske :)

 

Takk, ja. Det håper jeg og. Håper din blir fin og :nikke:

Hvilket minner meg på at jeg må bestille en bok :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (56 minutter siden):

God påske og fantastisk flott signatur du har laget @Sola de

Forstørrer bare smileyene. Forsøkte sist gang å laste opp noe, men fikk hele tiden opp at ting ble for stort, så derfor blir det bare enkelt og greit laget av det som er på siden her.

God påske til deg også SVK :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God førpåske, Sola. Tiden går fort og plutselig sitter vi midt oppi alt det gule. Jeg har kjøpt to buketter
påskeliljer og en stor en med gåsunger. Det blir påskevår i stua her med en gang. :nikke: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (16 timer siden):

God førpåske, Sola. Tiden går fort og plutselig sitter vi midt oppi alt det gule. Jeg har kjøpt to buketter
påskeliljer og en stor en med gåsunger. Det blir påskevår i stua her med en gang. :nikke: 

Gåsunger :rodmer: De er så fine :strix:

God påske til deg hoppemor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært en tur på butikken. Kjøpte en slik rund appelsinsjokolade. Freia hadde dem før. Terrys milk chocolate ser jeg den heter. Håper den er like god, som den freia hadde. Og påskeskum :spise: Er vel det som får bli påskegodteriet mitt i år. Eller hvem prøver jeg å lure, den posen med påskeskum er vel oppspist mange ganger før påskedagene kommer :plystre: Er så godt :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en avtale med muttern om å dra på hagesenteret en dag i løpet av påska. Håper jeg finner en god jord til mine busker, trær, grønnsaksplanter og vanlige blomster :nikke:  Skal potte om alle som en :nikke: Håper jeg får tak i diverse stiklinger også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei :bond: er 1 april i dag. Blir alltid lurt :bond: Leste en artikkel og tenkte, det må være tull, så oppdaget jeg datoen :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har nok tenkt å dra på hagesenter straks, så jo før jo bedre tenker jeg. ;)  

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Alle har nok tenkt å dra på hagesenter straks, så jo før jo bedre tenker jeg. ;)  

Jord går jeg ut i fra de har på alle hagesenter. Har sett meg ut et par alternativer, så får høre med gartneren hvilke vil passe best til jungelen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg hatt indrefilet av svin, fløtegratinerte poteter og stekt sopp til middag :spise: Nydelig mat. Stappmett :dåne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🐼🐼🐼 Tre nokså blide påskepandaer titter innom i din bok og ønsker god påske.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Athena Freyja skrev (6 timer siden):

God påske :klemmer:

Happy Easter Sunday 2020: Images, Quotes, Wishes, Messages, Cards,  Greetings, Pictures and GIFs - Times of India

Så søte :rodmer: God påske :klemmer:

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

🐼🐼🐼 Tre nokså blide påskepandaer titter innom i din bok og ønsker god påske.

Synes jeg ser dem for meg i bleier i påskefarger :ler:  God påske :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget mitt gjorde det godt i kampen mot de blå i dag :nikke: Synes Molde har snublet litt i det siste. Først i cupen og så nå tape med 1 mål, når de ledet 2-0. Gjør meg ingenting at de taper :fnise: Håper vi får gull i år :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vaske håret mitt. Vannet var kaldt :fryse:Måtte la vannet renne lenge før det ble varmt, men da var trykket dårlig. Er mye tull med varmtvannet i denne delen av bygningen. Er alt fra skoldene varmt til iskaldt innenfor samme minutt :risterpåhodet: Har visst alltid vært slik, og de har i like mange år som bygningen har stått her, forsøkt å finne ut hvorfor, uten å finne årsaken.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man oppdager hva man har brukt av penger på matbutikkene i mars måned :sjokk::dåne: Har nok aldri brukt så mye penger på mat før.

Jeg er superkresen, så mye jeg ikke liker. For en overkresen gane, så er det ikke bare å kjøpe et rimeligere produkt fra first price eller tilsvarende.  Er grunner til man liker hva man liker og ikke det andre. Men til og med jeg ser at det kan ikke fortsette på dette viset.

Heldigvis har jeg ikke brukt noen penger enda, for denne måneden i matbutikken, så nå setter jeg meg på et budsjett som er 1/3 lavere enn hva jeg har brukt siste måneden. Vi får begynne der, så får jeg gjøre ytterligere kutt neste måned og måneden etter der til jeg har halvert matbudsjettet. Problemet er vel, at jeg egentlig ikke har hatt noe budsjett. Kjøper det jeg har lyst på. Oppdaget plutselig at det er blitt svært dyrt. - Ta seg selv i nakken og gjøre endringer :opplyser:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...