Sola de Skrevet 29. november 2022 Forfatter #681 Del Skrevet 29. november 2022 Hentet en pakke i morges. Søskenet mitt skulle hente den for meg, men det er forkjølet blitt, så da måtte jeg hente den selv. Så tung. Jeg er en pingle! 6,6 kg veide den og jeg klarte knapt å bære den Burde klare å bære mer enn 6 kg! Skulle vært like lett å bygge, som det er å miste muskelmasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. november 2022 #682 Del Skrevet 29. november 2022 Oijj....ja det tilsvarer vel en baby på et halvt år det der. Godt du fikk det i hus og at du ikke har pådratt deg bæreskader i tillegg. . .for du har ikke det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. november 2022 Forfatter #683 Del Skrevet 29. november 2022 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Oijj....ja det tilsvarer vel en baby på et halvt år det der. Godt du fikk det i hus og at du ikke har pådratt deg bæreskader i tillegg. . .for du har ikke det vel? Det vet ikke jeg noe som helst om, skulle jeg til å si 6 kg. Noen babyer er nesten så store ved fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. november 2022 Forfatter #684 Del Skrevet 29. november 2022 Har vært på nærbutikken. Skulle bare ha en pakke med melk, men tok en titt på julematen de har der. Fant enda en ribbe, så nå har jeg to i fryseren. Nå gjenstår lutefisk og kalkun å få i hus. De hadde ikke kalkun enda hverken der eller der jeg hentet pakken i morges. Håper de kommer i salg snart. Men før jeg skal ha noe som helst fugl i hus, så må jeg få tømt og tinet av fryseren på ene kombiskapet. Får bli et av ukens prosjekter. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. november 2022 #685 Del Skrevet 29. november 2022 Sola de skrev (10 minutter siden): Det vet ikke jeg noe som helst om, skulle jeg til å si 6 kg. Noen babyer er nesten så store ved fødselen Ja, du sier noe...huff...de levende fødebildene der vil jeg helst ha bort. Sola de skrev (8 minutter siden): Har vært på nærbutikken. Skulle bare ha en pakke med melk, men tok en titt på julematen de har der. Fant enda en ribbe, så nå har jeg to i fryseren. Nå gjenstår lutefisk og kalkun å få i hus. De hadde ikke kalkun enda hverken der eller der jeg hentet pakken i morges. Håper de kommer i salg snart. Men før jeg skal ha noe som helst fugl i hus, så må jeg få tømt og tinet av fryseren på ene kombiskapet. Får bli et av ukens prosjekter. Jeg satt akkurat og tenkte noe tilsvarende. Jeg har mye frossen frukt som har lagt for lenge i min fryseboks og jeg vil bake en del brød som heller kan trenge plassen, så i dag denne uka skal jeg gå igjennom best før-datoene og holde meg for øynene med den ene hånda og kaste med den andre. Vi skal klare det, Sola. P.s jeg har bare en liten fryseboks. Har du gulvstående kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. november 2022 Forfatter #686 Del Skrevet 29. november 2022 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ja, du sier noe...huff...de levende fødebildene der vil jeg helst ha bort. Jeg satt akkurat og tenkte noe tilsvarende. Jeg har mye frossen frukt som har lagt for lenge i min fryseboks og jeg vil bake en del brød som heller kan trenge plassen, så i dag denne uka skal jeg gå igjennom best før-datoene og holde meg for øynene med den ene hånda og kaste med den andre. Vi skal klare det, Sola. P.s jeg har bare en liten fryseboks. Har du gulvstående kanskje? Lag smoothie! Eller lag is! Er så godt! Da jeg kunne spise slikt, så pleide jeg å ta frosne jordbær og en banan og bruke stavmikseren og det ble deilig is Jeg har to vanlige kombiskap, sånn frys nede og kjøleskap oppe. Har flyttet alt fra landet inn her jeg bor, så er overmøblert og dobbelt av mye, men har heldigvis fått kvittet meg med mye og. Er veldig praktisk med to kombiskap. søskenet mitt mener jeg skal selge ene, men Skjønner ikke helt hvordan jeg klarte meg med et i alle år før 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. november 2022 #687 Del Skrevet 29. november 2022 En venner seg til ting og det..hehe...tar ofte litt plass. Snart er det lotto igjen og jeg har et bittelite håp fremdeles. Jeg har tatt en prat med lykkens blinde gudinne; hvis det skal skje, så må det bli nå...for en har ikke så mye bruk for penger når en blir for gammel til å bruke dem og gamlehjemmet stjeler det meste... Jeg vil gjerne ha en del tiår å kose meg med dem på. Intet mindre, takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #688 Del Skrevet 1. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (På 29.11.2022 den 19.31): En venner seg til ting og det..hehe...tar ofte litt plass. Snart er det lotto igjen og jeg har et bittelite håp fremdeles. Jeg har tatt en prat med lykkens blinde gudinne; hvis det skal skje, så må det bli nå...for en har ikke så mye bruk for penger når en blir for gammel til å bruke dem og gamlehjemmet stjeler det meste... Jeg vil gjerne ha en del tiår å kose meg med dem på. Intet mindre, takk. Nei, det er hvertfall helt sant. Pengene får man ikke med seg heller, så bedre å ha dem, mens man har bruk for dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2022 #689 Del Skrevet 1. desember 2022 Ja, nettopp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #690 Del Skrevet 1. desember 2022 Var en tur innom nærmaten. Fant noen fine merkelapper til samlingen min Jada har blitt en samling. Finner alltid noen nye pene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2022 #691 Del Skrevet 1. desember 2022 En hobby skal man ha. Gratulerer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #692 Del Skrevet 1. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): En hobby skal man ha. Gratulerer. Har en god del enslige servietter også ser jeg. Var ikke helt klar over den samlingen Jeg har pleid å ta av en serviett eller to, om jeg hadde noen pene, for å bruke dem i decoupage av ting og tang. Har ikke bedrevet den hobbyen på flere år, så har samlet seg opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2022 #693 Del Skrevet 1. desember 2022 Da blir det litt mere av den hobbyen i vinter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. desember 2022 #694 Del Skrevet 1. desember 2022 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #695 Del Skrevet 1. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Da blir det litt mere av den hobbyen i vinter? Neppe Har mange nye å bedrive 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #696 Del Skrevet 1. desember 2022 Rumle skrev (3 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #697 Del Skrevet 1. desember 2022 Jeg har fått så dilla på grønt denne julen. Jeg har absolutt lite og ingenting i julegrønt, så har bestilt meg litt juleting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. desember 2022 Forfatter #698 Del Skrevet 1. desember 2022 Jeg har bestilt meg en julerød linduk jeg tenkte å ha på spisebordet til jul. Fant noen grønne bordbrikker i en skuff, som jeg aldri har brukt før, som jeg tenkte å ha på når vi skal spise. Har bestilt noen grønne duker også, så skal bli pent pyntet Jeg har kjøpt meg et superfint lysfat, som jeg tenkte å ha på bordet, med fineste julelysene på. I tillegg, har jeg kjøpt kristtorn, kunstige, som jeg tenkte å ha i vaser. Jeg har en vase, som egentlig tilhører mine foreldre. De fikk den til bryllupet sitt. Tok den med meg, da jeg flyttet hjemmefra i sin tid, og den fikk aldri reise hjem igjen Den er så fin Er den jeg vanligvis pleier å ha på bordet, men har kjøpt en marius- vase fra hadeland, så mulig den kommer på bordet i år i stedet. Skal finne fram juleservisene mine også. Nå er det tid for nisseserviser og den slags 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. desember 2022 #699 Del Skrevet 1. desember 2022 Høres ut til at du har styr på sakene og julen blir trivelig tvers igjennom. Jeg skal kjøpe en pen liten glassvase til snittbuketter, for den jeg har nå krever omtrent åtte små ferdigkjøpebuketter for å bli "full"...og det blir dyrt i lengden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. desember 2022 #700 Del Skrevet 1. desember 2022 Det er så fint med mye grønt i julen 🎄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå