Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (1 time siden):

Leste det skal være julegateåpning i hjembygda mi snart. Det husker jeg var superkoselig da jeg var barn.
Vi gikk rundt store juletreet. 

Jeg syns at Sola vår skal plasseres i toppen av det treet, så blir det finere enn det noen gang har vært. :nikke: 

Sola de skrev (1 time siden):

Kanskje du ligner litt på flere? Eller ligger langt tilbake. Kanskje du har likhetstrekk med den eldre gardes søsken? Min kusine f.eks, hun ligner på ene oldemoren vår. Står på samme måten også.

Det kan jo hende at jeg ligner på noen, men jeg har aldri sett bilder av veldig gamle folk i familien,
for jeg tror ikke at de finnes faktisk. Bildene altså. Familien har aldri tatt mye bilder.
Derfor jeg nesten aldri tar bilder av meg selv; det ligger til familien? :fnise: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Jeg syns at Sola vår skal plasseres i toppen av det treet, så blir det finere enn det noen gang har vært. :nikke: 

Det kan jo hende at jeg ligner på noen, men jeg har aldri sett bilder av veldig gamle folk i familien,
for jeg tror ikke at de finnes faktisk. Bildene altså. Familien har aldri tatt mye bilder.
Derfor jeg nesten aldri tar bilder av meg selv; det ligger til familien? :fnise: 

Oooog høøøøøyt iiiiii toooooopppppeeeen deeeen blaaaaanke Soooola :romeo:

Starte en ny trend. Ta i et helt år fremover, et nytt bilde av deg selv hver dag :)

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søskenet mitt har vært og hentet pakke for meg i dag.  Var blant annet Marius- glassene som kom. Tror jeg ikke helt tenkte på vekt på ting når jeg bestilte, for søskenet mitt kom med den på en tralle, og jeg klarte ikke å løfte den en gang :plystre: Men nå er flere julegaver for neste års jul, kommet i hus :)

Har handlet for en liten formue siste dagene i matbutikken. Jeg hadde et uhell på kjøkkenet her om dagen, hvor jeg mistet en pakke melk i gulvet. Var mye som måtte kastet, da det ble inntrukket i melk. Så alt av ting som bakepapir, folie, brødposer osv måtte erstattes, samt jeg måtte handle inn ting og tang til julebakst.

Jeg har sååååå lyst til å forsøke meg på å lage Sarah Bernard. Jeg hadde ikke smakt det før, jeg kjøpte en pakke med slikt forrige uke. De var bare såååååååååååå gode, så tenkte å kanskje forsøke å lage dem. Jeg tenkte å bruke ferdig kransekakemasse i bunnen, i stedet for å lage den selv. Håper det blir spiselig. Pleier å være bedre på kakebakst enn på gjærbakst, så bør få det til :ler:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kaster deg uti og bare lager det og det har jeg stor beundring for. :klappe: 

Jeg kan ha smakt på Sarah, men kan ikke huske hva det smakte i såfall. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (21 timer siden):

Søskenet mitt har vært og hentet pakke for meg i dag.  Var blant annet Marius- glassene som kom. Tror jeg ikke helt tenkte på vekt på ting når jeg bestilte, for søskenet mitt kom med den på en tralle, og jeg klarte ikke å løfte den en gang :plystre: Men nå er flere julegaver for neste års jul, kommet i hus :)

Har handlet for en liten formue siste dagene i matbutikken. Jeg hadde et uhell på kjøkkenet her om dagen, hvor jeg mistet en pakke melk i gulvet. Var mye som måtte kastet, da det ble inntrukket i melk. Så alt av ting som bakepapir, folie, brødposer osv måtte erstattes, samt jeg måtte handle inn ting og tang til julebakst.

Jeg har sååååå lyst til å forsøke meg på å lage Sarah Bernard. Jeg hadde ikke smakt det før, jeg kjøpte en pakke med slikt forrige uke. De var bare såååååååååååå gode, så tenkte å kanskje forsøke å lage dem. Jeg tenkte å bruke ferdig kransekakemasse i bunnen, i stedet for å lage den selv. Håper det blir spiselig. Pleier å være bedre på kakebakst enn på gjærbakst, så bør få det til :ler:

Åhh de er så gode :spise: 

Jeg har troen på at det går fint :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (20 timer siden):

Du kaster deg uti og bare lager det og det har jeg stor beundring for. :klappe: 

Jeg kan ha smakt på Sarah, men kan ikke huske hva det smakte i såfall. 

Små kransekakebunner med sjokoloadekrem på, så dyppet i sjokolade, smaker nydelig :nikker:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh en av favorittsmileyene mine er borte jo, den som spiser :arwen: het den :huff:

Endret av Rumle
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (49 minutter siden):

Små kransekakebunner med sjokoloadekrem på, så dyppet i sjokolade, smaker nydelig :nikker:

Har kanskje smakt det...ja, høres helt greit ut liksom. ;) 

Rumle skrev (47 minutter siden):

Åhh en av favorittsmileyene mine er borte jo, den som spiser :arwen: het den :huff:

Har lett forgjeves etter noen av mine også. Plutselig borte. Kan det hende at de bare har plass til et visst antall
og stryker vilkårlige gamle for å få inn ti nye?  :vetikke: er borte...... :(  :jolie: Borte :( 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden):

Har kanskje smakt det...ja, høres helt greit ut liksom. ;) 

Har lett forgjeves etter noen av mine også. Plutselig borte. Kan det hende at de bare har plass til et visst antall
og stryker vilkårlige gamle for å få inn ti nye?  :vetikke: er borte...... :(  :jolie: Borte :( 

Irriterende :huff:

:skuldre: vetikke er her, den bare heter noe annet, men jeg vet ikke hva? :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

: skuldre :  ...jeg holdt musepekeren over og VOILA! :fnise:  

Det er veldig rart at den eller de som har valgt å oversette mange til noe annet, tenker på kroppsdeler og ikke følelser, tanker og gjerninger på smiletingene. For meg sier den helt klart vetikke og jeg har ikke noen gang tenkt at den vil jeg bruke hvis jeg får verk i skulderen. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden):

: skuldre :  ...jeg holdt musepekeren over og VOILA! :fnise:  

Det er veldig rart at den eller de som har valgt å oversette mange til noe annet, tenker på kroppsdeler og ikke følelser, tanker og gjerninger på smiletingene. For meg sier den helt klart vetikke og jeg har ikke noen gang tenkt at den vil jeg bruke hvis jeg får verk i skulderen. 

Skuldre?! Altså alvorlig talt, hva er poenget med å forandre den da? Var det ikke fordi noen moderatorer skulle få en smiley de ble forandret?

:snop:åhhh nå fant jeg denne! Hva heter den? Det funker ikke for meg å holde over :skuldre: + *skuler* :ler:

 

 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Skuldre?! Altså alvorlig talt, hva er poenget med å forandre den da? Var det ikke fordi noen moderatorer skulle få en smiley de ble forandret?

:snop:åhhh nå fant jeg denne! Hva heter den? Det funker ikke for meg å holde over :skuldre: + *skuler* :ler:

 

 

Eller :mistenksomme_øyne_: som den vel ville vært kalt her, om den fantes :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:  Du er bare herlig, Brumlemor.  Bare spør om det er flere jeg kan finne for deg.

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (3 timer siden):

Åhh de er så gode :spise: 

Jeg har troen på at det går fint :duskedame:

Fantastisk gode. Litt for gode. Skulle bare ha en. Spiste 4 av en 6 pk alene :dåne:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (23 timer siden):

Du kaster deg uti og bare lager det og det har jeg stor beundring for. :klappe: 

Jeg kan ha smakt på Sarah, men kan ikke huske hva det smakte i såfall. 

Den smaker vidunderlig :ler:

Rumle skrev (3 timer siden):

Små kransekakebunner med sjokoloadekrem på, så dyppet i sjokolade, smaker nydelig :nikker:

:spise:

Rumle skrev (3 timer siden):

Åhh en av favorittsmileyene mine er borte jo, den som spiser :arwen: het den :huff:

Ser lenger ned den nå er snop. Vetikke er skuldre. Den shoppesmileyen med bæreposene er borte.

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Har kanskje smakt det...ja, høres helt greit ut liksom. ;) 

Har lett forgjeves etter noen av mine også. Plutselig borte. Kan det hende at de bare har plass til et visst antall
og stryker vilkårlige gamle for å få inn ti nye?  :vetikke: er borte...... :(  :jolie: Borte :( 

Er ikke jolie noe annet nå :S Skal lete litt. Heter nå nekte mener jeg :nekte: Var jolie før?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle familiens fotoalbum fra gamle dager har vært utsatt for fukt og mugg. De lå i en sånn her kurv fra ikea i en reol av tre på soverommet mitt. Jeg må få berget bildene. sidene i albumene kjennes fuktige ut, og enkelte album har fått pels, mens andre har arkene krøllet seg. Er så lei meg for det. Trodde de lå trygt i den kurven. Har ikke tenkt på albumene i det hele tatt. Ville vært bedre å hatt dem i boden, slik ståa nå er med dem. Har hatt disse kurvene i blir vel over 8 år nå, uten noen som helst slike problemer før.Skal hvertfall ikke ha slike kurver flere ganger. Vil ikke få ødelagt enda mer.branaes-kurv-hvit__0907232_pe575335_s5.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...