Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (1 minutt siden):

Det høres jo bare rart ut, du får klage på det, det kan jo umulig lønne seg for de? :klo:

 

Er helt idiotisk. Mottok en pakke her om dagen.  Der var posen revnet og kun eska med vasen var oppi, samt en pakke servietter som selvsagt plasten rundt var sprengt opp pga hvordan pakken var emballert.  Samme i dag med noen lysfat og stearinlys. Lysfatene lå uten noe som helst rundt og tunge lysene oppå :riste:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

At det går an. :sjokkbla:  Klag og klag! 

Jeg gjør. Til ingen nytte virker det som.

Når vi snakker om klaging. Er kun posten som leverer pakker på døren til rett dør. Alle andre leverer alt til min gamle dør. Fant adressert reklame liggende utenfor der til meg i dag. Blir problematisk når han som bor der nekter for at det kommer post på døren der til meg. Han kaster post. For litt siden så jeg at det lå en katalog til meg der, men jeg hadde ikke tid til å gå inn til meg med den, og når jeg kom hjem var den borte :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Man kan bli veldig lei. :(  Du har holdt på med det problemet lenge nå, stakkars. :dagens-rose:

Jeg har kontaktet dem som sender ut ting, samt dem som leverer dem. Ene skylder på den andre  :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke... :sjenert: ...aktuelt å kontakte avisa, med sint Sola som holder opp pekefingeren
og forteller om problemet og hvor skapet skal stå?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (1 time siden):

Jeg har kontaktet dem som sender ut ting, samt dem som leverer dem. Ene skylder på den andre  :riste:

Hvis du handler med kredittkort ville jeg prøvd å åpne en sak via de hvis du ikke får reklamere via kundeservice. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 minutter siden):

Hvis du handler med kredittkort ville jeg prøvd å åpne en sak via de hvis du ikke får reklamere via kundeservice. 

Betaler med vanlig bankkort.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Betaler med vanlig bankkort.

Forstår, jeg bruker bare kredittkort nettopp for det gir den ekstra sikkerheten.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått hatt mudin i vasken på badet. Den har vært så tett, at vannet brukte 5 minutter på å renne ned. Har ikke fått tak i mudin på ukesvis, så søskenet mitt kjørte rundt etter det i går. Fikk to flasker så nå renner vannet ned som det skal :hoppendeglad: Er eneste som fungerer her jeg bor. Plumbo :daane: La oss bare si, jeg har hatt rørleggeren på besøk en del ganger pga bruk av plumbo. Muttern sier jif sin skal være bra, men holder meg til mudin :nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en fin  julekjole, jeg har veldig lyst på. Men jeg trenger den ikke. Jeg har mange julekjoler. Bruker sjelden kjole, så blir vel bare sånn en gang i året maks den vil bli brukt :unsure:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (5 timer siden):

Da har jeg endelig fått hatt mudin i vasken på badet. 

Kanskje lurt å kjøpe inn fire flasker så det ikke går tett jul/nyttår? Jeg har gjort det. :ninja: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden):

Kanskje lurt å kjøpe inn fire flasker så det ikke går tett jul/nyttår? Jeg har gjort det. :ninja: 

Får holde med de to jeg har. Pleier ikke å gå tett så fort her.  Kaster stekefett, sauser, kokekraft til pinnekjøtt, fårikål osv i søppelet i stedet for å tømme det ut i vasken. Men når det først går tett, så er det som regel vasken på badet. Såpe, tannkrem, hår over tid..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du jo flink om du klarer å gjøre de rette tingene hver gang. Ha en bra lørdag. :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Da er du jo flink om du klarer å gjøre de rette tingene hver gang. Ha en bra lørdag. :) 

Tror rørene her fort ville blitt tett om jeg skulle hatt fett og slikt i vasken :daane:

Ha en bra lørdag du og :sol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :sol:

I dag har jeg tatt fram en ribbe til tining. Tenkte å ha den til middag i morgen.

Var en tur på butikken. Fikk kjøpt riskrem fra fra hennig olsen. Magen vil slå kollbøtte i julen likevel pga all fete maten, så da spiser jeg det, selv om det er laktose i :nikke: ( har begynt mathandelen til jul). Fikk kjøpt bananer, blåbær og klementiner. Er vel mer passende kosthold for meg. Lammerull kjøpte jeg og :spise: Hadde det på frokosten min. Nystekt brød med lammerull :sikle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakken som har vært på Norge rundt- reise er hentet. Var en julegave tiltenkt neste års jul :fnise: Det jeg er mest fornøyd ned er vekta på det jeg har kjøpt. Jo lettere, jo bedre. Sier hvert år at neste år blir det kun myke lette gaver. Så begynner jeg julegavehandelen, og så er det glemt. I år er intet unntak. Alt for mange tunge gaver. Men har en plan for neste års gaver, så om jeg holder meg til den, så burde det ikke blir så alt for tungt :ninja: Skal jo sendes i posten, og bæres til og fra posten til bil og inn til folk. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg oppvask som venter. Så skal jeg pakke inn julegaver deretter tror jeg :unsure: Har mye som skal gjøres, så får brette opp ermene å sette i gang! :vinke:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...