Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

images?q=tbn:ANd9GcS6ax54wxN9MfArZ8qJk2F Vet ikke helt hvordan skoene du bestilte er, men...
Sender noen myke, uten gnagsårplasser i friske farger så du har litt å bytte på til de bestilte dukker opp. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (45 minutter siden):

images?q=tbn:ANd9GcS6ax54wxN9MfArZ8qJk2F Vet ikke helt hvordan skoene du bestilte er, men...
Sender noen myke, uten gnagsårplasser i friske farger så du har litt å bytte på til de bestilte dukker opp. 

Er nok i samme fargeskalaen, som jeg pleier å kjøpe :rodmer:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :regn:

Magen har slått kollbøtte siden i går kveld. Har vært en slik uke. Tror det har vært 4 dager denne uken den har vært sånn :( Ikke bra. Tåler ingenting. I går var det eplejuice jeg drakk. Burde visst bedre. Er ikke eplesesong enda for meg.

I dag, blir det å sortere klesvask og ta oppvask, som står på programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars magen til Sola. :(  Må vel bare vente til det går over av seg selv...

Hvordan går det med Stjerteline? Lenge siden hun har bråket nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (45 minutter siden):

Stakkars magen til Sola. :(  Må vel bare vente til det går over av seg selv...

Hvordan går det med Stjerteline? Lenge siden hun har bråket nå? 

Ja. Er ikke annet man kan gjøre.

Nei, men er andre ting som bråker mer skulle jeg til å si. Jeg var i både røntgen og MR og vet hva som var gæli.

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (6 timer siden):

Ja. Er ikke annet man kan gjøre.

Nei, men er andre ting som bråker mer skulle jeg til å si. Jeg var i både røntgen og MR og vet hva som var gæli.

Er det enda noe nytt? :S

:klem3: uansett

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (34 minutter siden):

Er det enda noe nytt? :S

:klem3: uansett

Både ja og nei. Takk :klem3:

Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden):

:) Du har hatt og har ennå mye som skal tåles, Sola. En utholdende sjel er du. :enrose:

Man kan ikke sprette ut av seg selv akkurat, så man må bare stå i det.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (47 minutter siden):

Er det noen som har sett kalkuner i salg? De har ikke fått inn på nærmeste butikkene her jeg bor.

Jeg har ikke sett noen kalkuner :skuldre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke sett noen kalkuner :skuldre:

Kommer forhåpentligvis snart :S Så på youtube, det visst nok skal være kalkunmangel andre steder i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (21 timer siden):

Man kan ikke sprette ut av seg selv akkurat, så man må bare stå i det.

Man kan jo ikke det, men man kan være mye voldsommere verbal enn du har vært, når man har veldig
vondt i uendeligheten. Hjelper ikke, men for noen er det godt å få det UT! :rope: 

Sola de skrev (4 timer siden):

Jeg har såååååååååå lyst på slike spisestuestoler!

Litt avslørende om noen legger dem innpakket under juletreet. :lur: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Man kan jo ikke det, men man kan være mye voldsommere verbal enn du har vært, når man har veldig
vondt i uendeligheten. Hjelper ikke, men for noen er det godt å få det UT! :rope: 

Litt avslørende om noen legger dem innpakket under juletreet. :lur: 

Det kommer nok ut daglig selv om jeg ikke skriver om det her :nikker:

Det hadde vært noe :ler: Jeg har to stoler som ligner.  Ser like ut, bortsett fra naglene på ryggen. Men jeg sto på ene når jeg skulle henge opp gardinstenger da jeg flyttet inn her, og den tålte ikke vekten av meg stående på seg, så er moden for utskiftning. Går an å sitte på, men jeg må få meg nye stoler. Andre leiligheten var så liten at to stoler var nok. Her brukte jeg en sittebenk ved veggen der bordet sto før, men ingen vil sitte på den :ler:, så den står nå på soverommet med masse kurver oppå seg med skrot i. Tenkte å skaffe meg 6 stoler. Spisebordet er så stort, at ser egentlig bare rart ut med kun 2 stoler ved det nå. Men jeg er jo singel, så sånn sett trenger jeg ikke i hverdagen, noen flere, men får jeg besøk, blir det fort for lite. Da må jeg hente noen andre stoler, krakker osv frem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Men jeg er jo singel....

Min spåkule forteller at 2023 blir et godt år for kjærlighet og flørt. :lur:  For deg altså. Ikke for meg. :fnise: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Min spåkule forteller at 2023 blir et godt år for kjærlighet og flørt. :lur:  For deg altså. Ikke for meg. :fnise: 

Tror ingen skal holde pusten sin mens de venter :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sola de skrev (4 minutter siden):

Tror ingen skal holde pusten sin mens de venter :ler:

Joda, jeg holder pusten i all synlighet. :nikker: Dette har vi tro på, Sola.

(og rusler inn på bakrommet og tar noen dype magadrag fra surstofftanken min innimellom. :fnise: )

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Joda, jeg holder pusten i all synlighet. :nikker: Dette har vi tro på, Sola.

(og rusler inn på bakrommet og tar noen dype magadrag fra surstofftanken min innimellom. :fnise: )

Kan ikke si det har noe som helst prioritet hos meg, så du vil få nytte av surstoffstanken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har shoppet litt i dag. Til meg selv hovedsaklig :) Ting jeg ikke trenger, men som jeg fikk lyst på. Lov det og av og til. Nå blir det nystekt rundstykke fra fryseren til kveldsmat :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut jeg hadde en av disse omtalte strømavtalene. Det forklarer hvorfor det ble så dyrt for strøm før jeg skaffet meg en varmeovn. Ble svært dyr strømregning i oktober. Oppdaget det ikke før 1/3 av november var gått, så ser strømprisene de første dagene var sånn 60 kr dyrere hver dag enn hva det ble de dagene strømmen var billig. Da var det bare noen få kroner. Har spotpris nå. Fikk melding fra strømselskapet at spotprisen blir høy i morgen. Greit å vite. Skulle fått like mye varsler når man hadde en avtale man ikke visste om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...