Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Har tenkt å få pakket inn resten av julegavene i løpet av dagen. Bare jeg blir ferdig med å pakke inn bursdagsgaver til familiens vinterbarn. - jeg pleier å sende dem sammen med julegavene. Er hovedsakelig 2 bursdagsperioder i familien av en eller annen grunn, så rundt jul blir det nesten dobbelt opp med gaveshopping og innpakning. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola vår burde få seg offisiell kontortid på denne tiden av året. :) Alltid mye å gjøre.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Sola vår burde få seg offisiell kontortid på denne tiden av året. :) Alltid mye å gjøre.

:nikke: Er endelig ferdig med å både pakke inn og å få alt i esker og pakket inn i gråpapir og teipet godt. Har brukt hele dagen på det. Jeg hadde ikke store esker, så til ene stedet, måtte jeg pakke i to esker, men får våge seg. Blir lettere å bære enn om alt skulle vært i en eske. Så er 5 esker som skal sendes, så snart jeg får hatt snor rundt pakkene :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne ha bestilt forum-sherpaene til å hjelpe med innpakking og bære, for de er supereffektive. :jepp: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden):

Du kunne ha bestilt forum-sherpaene til å hjelpe med innpakking og bære, for de er supereffektive. :jepp: 

Tenkte på det mens jeg holdt på. En til å kutte papir, en til å pakke inn, en til å ha på merkelapper, en til å ha på bånd, en til å legge i eske, en til å pakke inn eska, en til å ha på snor utenpå der. Mange små nissehjelpere trenges for å få til alt :ler:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 13.11.2022 den 12.09):

Jeg tror hun burde hatt det hele året, minst! :jepp:

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

:unsure:

Bare understreker klart og tydelig + en gang for alle, at jeg er guru og ikke sherpa, sånn i tilfelle noen var i tvil :opplyser:

Og en mandags- :blomst:til solamiii :jepp:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

P.s. jeg klarte å komme meg igjennom the crown. Hva er fiksjon og hva er ekte? Vi vet jo litt, men...syns det er vanskelig jo nærmere vår tid de kommer...men han passet ikke inn der. Så er det sagt en siste gang for alle. Tror han alltid kommer til å være affærsmannen for meg og sånn er det. DUST! 😠

Beklager til Sola for å ha tatt meg til rette og filmsnakket i hennes vakre julegavepakkebok. :dagens-rose: :) 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

P.s. jeg klarte å komme meg igjennom the crown. Hva er fiksjon og hva er ekte? Vi vet jo litt, men...syns det er vanskelig jo nærmere vår tid de kommer...men han passet ikke inn der. Så er det sagt en siste gang for alle. Tror han alltid kommer til å være affærsmannen for meg og sånn er det. DUST! 😠

Beklager til Sola for å ha tatt meg til rette og filmsnakket i hennes vakre julegavepakkebok. :dagens-rose: :) 

Enig med deg, det er vanskelig å vite, jeg synes heller ikke han passer, selv om jeg merker at jeg tror litt mer på ham nå enn i starten av sesongen (har sett frem til episode 8). Det plager egentlig ikke meg så mye at det er en miks av virkelighet og fiksjon, men ser jo at mange reagerer veldig på det :jepp:

Sorry Sola herfra og :blomst:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allikevel sa jeg: "nei! Er det slutt NÅ??? Jeg vil se mere!"...da siste episoden sluttet, så det må ha fenget litt. :lur: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 timer siden):

Jeg tror hun burde hatt det hele året, minst! :jepp:

:unsure:

Bare understreker klart og tydelig + en gang for alle, at jeg er guru og ikke sherpa, sånn i tilfelle noen var i tvil :opplyser:

Og en mandags- :blomst:til solamiii :jepp:

:ler:

:klem:

Hmmm. Er smileys fjernet? Kommer andre opp enn hva som pleier å komme når jeg skriver inn koden deres.

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Da er det klargjort og ingen vil noen gang ta feil. :) 

Rumle skrev (1 time siden):

Gode greier! :ler:

Dere to :fnise:

Har ikke sett den serien, men affærsmannen, er det Charles som var utro med Camilla, eller en av elskerne til Diana du snakker om?

Rumle skrev (59 minutter siden):

Enig med deg, det er vanskelig å vite, jeg synes heller ikke han passer, selv om jeg merker at jeg tror litt mer på ham nå enn i starten av sesongen (har sett frem til episode 8). Det plager egentlig ikke meg så mye at det er en miks av virkelighet og fiksjon, men ser jo at mange reagerer veldig på det :jepp:

Sorry Sola herfra og :blomst:

Er den verdt å se?

Hoppetaujenta skrev (51 minutter siden):

Allikevel sa jeg: "nei! Er det slutt NÅ??? Jeg vil se mere!"...da siste episoden sluttet, så det må ha fenget litt. :lur: 

Samme tenkte jeg da The Fall ble ferdig i natt en gang. Lenge siden jeg har sett noe så spennende :ler:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestilt meg den kjolen jeg falt for :ninja:Håper den vil passe. Bestilte den i en størrelse mindre enn jeg har pleid å bruke. Har rast litt ned i vekt, så mye som er blitt for stort. Hvilket minner meg på at jeg må bestille bukseseler :opplyser: Favorittbuksene sklir ned hele tiden og det skal vi ikke ha noe av når jeg er ute i offentlighet :ler:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Hmmm. Denne er blitt klem3 :klem3: Unødvendig å endre på. Denne var hug før :klem:

Nei? Argh det kommer jeg aldri til å huske! :sukk:

Den var heldig det samme :ler: (denne og!)

Sola de skrev (1 time siden):

Har bestilt meg den kjolen jeg falt for :ninja:Håper den vil passe. Bestilte den i en størrelse mindre enn jeg har pleid å bruke. Har rast litt ned i vekt, så mye som er blitt for stort. Hvilket minner meg på at jeg må bestille bukseseler :opplyser: Favorittbuksene sklir ned hele tiden og det skal vi ikke ha noe av når jeg er ute i offentlighet :ler:

Åh så gøy, håper den er så fin som du håper :hoppe: 

Jeg liker The Crown veldig godt, en del av sesongene har vært veldig gode! :jepp: Men, jeg har anbefalt til flere som bare ser litt og så gidder de ikke mer, så det er vanskelig å vite om andre vil like, absolutt verdt å prøve et par episoder :jepp:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ta melk og pålegg med meg inn i stua, hvor jeg har spisebordet. På vei ut av kjøkkenet.. Melkpakken rett i gulvet. Den var uåpnet. Men etter den traff noe som sto på gulvet, så revnet den og all melka ut over hele kjøkkengulvet. Bak hyller, boblet melk fra lista ved veggen. Melk på veggene. Fant ut at kjøkkengulvet er skeivt, for melka rant veldig fort mot vinduet. På toppen av alt var jeg fri for tørkepapir, så måtte bruke 4 håndklær for å få opp all melken. Jeg har kjøkkenet rett ved inngangsdøra, så tror dessverre mine naboer fikk med seg mine mindre pene gloser og :kjempesinna:  Jeg har 3 bæreposer med ting jeg bare kastet. Inntrukket i melk. Har en trådkurv, midlertidig på gulvet. Der oppi var alt ødelagt. Takk og lov for at jeg har klesvask på gang. Hadde måttet kaste håndklærne også, om jeg måttet ha ventet til neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffe da. Du er litt uheldig du.  :rose:  

Sola de skrev (15 timer siden):

Hmmm. Er smileys fjernet? Kommer andre opp enn hva som pleier å komme når jeg skriver inn koden deres.

Har ikke sett den serien, men affærsmannen, er det Charles som var utro med Camilla, eller en av elskerne til Diana du snakker om?

Er den verdt å se?

Jeg er frustrert over smilekodene som er endret. :( 

Han som spiller Charles. I the affaire gikk han rett inn i innertieren over uspiselig oppførsel, så jeg tåler ham ikke. 

Hmmm. Denne er blitt klem3 :klem3: Unødvendig å endre på. Denne var hug før :klem:

Venne seg til veldig mye nytt og måtte lete i tillegg...liker ikke. :( 

Har bestilt meg den kjolen jeg falt for 

Tror problemet er at vi faller for  ting. Vi må øve oss i å holde oss oppreist på begge føttene, tror jeg.  :klø: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffe da. Du er litt uheldig du.  :rose:  

Jeg er frustrert over smilekodene som er endret. :( 

Han som spiller Charles. I the affaire gikk han rett inn i innertieren over uspiselig oppførsel, så jeg tåler ham ikke. 

Venne seg til veldig mye nytt og måtte lete i tillegg...liker ikke. :( 

Tror problemet er at vi faller for  ting. Vi må øve oss i å holde oss oppreist på begge føttene, tror jeg.  :klø: 

Og enda litt til tror jeg vi kan si.

Skjønner ikke helt hvorfor de skulle endre dem. Forklarer egentlig hvorfor jeg her om dagen skulle skrive vanlige  smileyene mine og ingen virket i innlegget.

Synes i grunn Charles er ganske så uspiselig selv også.

:ler:  Ja. Men når det er sagt. Jeg handler svært lite til meg selv av klær. Før var det hele tiden, men jeg trenger ingenting, sånn egentlig. Mer forbruksvarer som undertøy, sokker og slikt som blir slitt jeg trenger. Kjoler har jeg nok av. For å ikke snakke om jakker. Og sko :huff:

Nå ble jeg irritert på nye smiley- kodene. Alt er jo endret på. Hvordan i alle dager finner man hva man skal trykke på for alle :risterpåhodet:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må lete og notere litt på et ark tror jeg. Det går helt sikkert bedre etter en tiårsperiode.... :nekte:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden):

Må lete og notere litt på et ark tror jeg. Det går helt sikkert bedre etter en tiårsperiode.... :nekte:

Jeg spurte hvorfor og var visst for å få æø og å , men forklarer jo ikke de som er omgjort til kun tegn. Hvem i alle dager husker tegn 😒

Endret av Sola de
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...