Gå til innhold

Solas grublerier3.

Sola de

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (4 minutter siden):

Jeg er ikke registrert i telefonkatalogen. Kommer ingenting opp om man googler hverken navn eller nummer.

Meget besynderlig. 🤔

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Meget besynderlig. 🤔

Synes det var merkelig. Vanligvis har jeg pleid å bestille bil og de har spurt om navn. Nå gjorde de ikke det og likevel skrev han ut en lapp, og spurte om jeg var "etternavn"

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Synes det var merkelig. Vanligvis har jeg pleid å bestille bil og de har spurt om navn. Nå gjorde de ikke det og likevel skrev han ut en lapp, og spurte om jeg var "etternavn"

Du har rett, litt rart da. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :daane: Er så sliten. Har vasket, tørket, lagt i sammen og lagt på plass 8 stappfulle maskiner med klesvask :daane: Har vært på butikken inn i mellom dette. Eller sto og ventet på at de skulle åpne i morges. Glemte at det var lørdag og annen åpningstid enn på hverdager. Var overraskende mange kunder innom allerede da. De hadde ikke stekt brødet jeg pleier å kjøpe enda, så valgte et annet av dem som de får levert. Liker det ikke så veldig, men alternativet var knekkebrød og det vil jeg ikke ha.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (35 minutter siden):

God morgen :daane: Er så sliten. Har vasket, tørket, lagt i sammen og lagt på plass 8 stappfulle maskiner med klesvask :daane: Har vært på butikken inn i mellom dette. Eller sto og ventet på at de skulle åpne i morges. Glemte at det var lørdag og annen åpningstid enn på hverdager. Var overraskende mange kunder innom allerede da. De hadde ikke stekt brødet jeg pleier å kjøpe enda, så valgte et annet av dem som de får levert. Liker det ikke så veldig, men alternativet var knekkebrød og det vil jeg ikke ha.

Effektiv og flink!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (27 minutter siden):

Effektiv og flink!

Skulle ønsket jeg var. Lufta er ute av ballongen for i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønsket jeg var. Lufta er ute av ballongen for i dag.

Du har jo alt unnagjort en hel arbeidsdag, så du fortjener å ta det mer ro resten av dagen. ♥️ Du sier alltid du ikke er flink, men du er jo det, selv om du blir sliten. Da er du ekstra flink. Ta i mot litt skryt nå Sola. :Nikke: Du fortjener det. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (6 minutter siden):

Du har jo alt unnagjort en hel arbeidsdag, så du fortjener å ta det mer ro resten av dagen. ♥️ Du sier alltid du ikke er flink, men du er jo det, selv om du blir sliten. Da er du ekstra flink. Ta i mot litt skryt nå Sola. :Nikke: Du fortjener det. 

Takk :klem: Er bare at jeg får til så lite i forhold til hva jeg pleide å få til. Så i sammenligning så synes jeg ikke at jeg er så flink. Men er godt med alt som er gjort. Er en eviglang liste over ting som skal gjøres, men akkurat nå er det nok for i dag :)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klem: Er bare at jeg får til så lite i forhold til hva jeg pleide å få til. Så i sammenligning så synes jeg ikke at jeg er så flink. Men er godt med alt som er gjort. Er en eviglang liste over ting som skal gjøres, men akkurat nå er det nok for i dag :)

Du ligger hverfall ikke på sofaen og synes synd på deg selv og lar alt falle fra hverandre. Du holder hodet over vann, gjør ditt beste samtidig som du tar hensyn til kropp og sinn. Det er mer enn bra nok. :klem:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (19 timer siden):

Jeg er ikke registrert i telefonkatalogen. Kommer ingenting opp om man googler hverken navn eller nummer.

Så merkelig? :unsure: Du skulle nesten ha spurt.

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (9 timer siden):

Du ligger hverfall ikke på sofaen og synes synd på deg selv og lar alt falle fra hverandre. Du holder hodet over vann, gjør ditt beste samtidig som du tar hensyn til kropp og sinn. Det er mer enn bra nok. :klem:

Nja, gjør jeg det da :unsure: Tror ikke kroppen min vil være helt enig. 

Rumle skrev (7 timer siden):

Så merkelig? :unsure: Du skulle nesten ha spurt.

Ja. Jeg grublet litt over det. Jeg har bestilt bil via nettet noen ganger. Kanskje de har meg lagret derfra :vetikke:  Er sikkert noen måneder siden. Pleier å ringe som regel. Eneste jeg kan tenke meg. Men visste ikke info ble lagret så lenge etterpå.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 minutter siden):

Nja, gjør jeg det da :unsure: Tror ikke kroppen min vil være helt enig. 

Ja. Jeg grublet litt over det. Jeg har bestilt bil via nettet noen ganger. Kanskje de har meg lagret derfra :vetikke:  Er sikkert noen måneder siden. Pleier å ringe som regel. Eneste jeg kan tenke meg. Men visste ikke info ble lagret så lenge etterpå.

Men, hvis ikke nummeret ditt viser kan de jo ikke kjenne deg igjen fra det?

Eller bestilte du fra nett nå, mener du?

Endret av Rumle
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (8 minutter siden):

Men, hvis ikke nummeret ditt viser kan de jo ikke kjenne deg igjen fra det?

Eller bestilte du fra nett nå, mener du?

Nei, har ikke skjult nummer. Jeg er ikke registrert i telefonkatalogen og man finner ikke noe om man googler. Antar de har lagret nummeret mitt fra en tidligere nettbestilling. Eneste jeg kan tenkte meg til er årsak til de hadde navnet mitt :vetikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (Akkurat nå):

Nei, har ikke skjult nummer. Jeg er ikke registrert i telefonkatalogen og man finner ikke noe om man googler. Antar de har lagret nummeret mitt fra en tidligere nettbestilling. Eneste jeg kan tenkte meg til er årsak til de hadde navnet mitt :vetikke:

Ah sånn ja, er sikkert det :Nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og handlet på en rema- butikk og jeg er så fornøyd, egentlig bare på hva jeg betalte. Nærbutikken var av det dyreste slaget før prisstigningen. Nå er det bare helt ekstremt dyrt der, så forsøker å la være å handle der denne uken. Grunn til jeg handler der, er pga jeg ikke klarer å bære så mye, men når man bruker over ti tusen kroner i måneden der :riste:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å bli i overkant dyrt nå :sukk:

Er det langt for deg å reise for å komme til en Rema? Høres jo ut som det fort kan lønne seg, men ikke hvis det betyr at du må hale med deg poser over lengre avstander da? :unsure:

Håper du får en fin uke :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (3 timer siden):

Det begynner å bli i overkant dyrt nå :sukk:

Er det langt for deg å reise for å komme til en Rema? Høres jo ut som det fort kan lønne seg, men ikke hvis det betyr at du må hale med deg poser over lengre avstander da? :unsure:

Håper du får en fin uke :)

Alt for dyrt. Kyllinglårfiletbitene jeg pleide å kjøpe koster nå 30 kr mer enn for bare et par måneder siden f.eks

Både ja og nei. Den nærmeste er det vanskelig å få ting hjem fra, så pleier som regel å ta bussen til en annen.

Lengre avstander klarer jeg ikke bære noe som helst egentlig. Eier ikke utholdenhet i bæring 😕 Før kunne jeg ha ryggsekk full av varer samt en pose eller to i hver hånd uten problemer og gå 5-600 meter til hvor jeg da bodde. Men begynner å bli noen år siden :sukk:Og jeg er så høy, at handletrallen min blir for lav, så ikke ofte jeg bruker den heller :ler: 

Håper din uke blir fin også :Nikke:

Endret av Sola de
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Alt for dyrt. Kyllinglårfiletbitene jeg pleide å kjøpe koster nå 30 kr mer enn for bare et par måneder siden f.eks

Både ja og nei. Den nærmeste er det vanskelig å få ting hjem fra, så pleier som regel å ta bussen til en annen.

Lengre avstander klarer jeg ikke bære noe som helst egentlig. Eier ikke utholdenhet i bæring 😕 Før kunne jeg ha ryggsekk full av varer samt en pose eller to i hver hånd uten problemer og gå 5-600 meter til hvor jeg da bodde. Men begynner å bli noen år siden :sukk:Og jeg er så høy, at handletrallen min blir for lav, så ikke ofte jeg bruker den heller :ler: 

Håper din uke blir fin også :Nikke:

Forstår veldig godt frustrasjonen rundt det med å få varene hjem :sukk: Blir (litt for) spennende å se hvor dyrt det faktisk blir i vinter. Jeg synes det begynner å bli dyrt nok allerede.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (36 minutter siden):

Forstår veldig godt frustrasjonen rundt det med å få varene hjem :sukk: Blir (litt for) spennende å se hvor dyrt det faktisk blir i vinter. Jeg synes det begynner å bli dyrt nok allerede.

Ja :sukk: Blir bare dyrere og dyrere. Jeg må kjøpe meg en varmeovn. Sentralvarmen har knapt virket siden i februar, og begynner å bli litt kjølig her inne nå, så antar jeg når uante astronomiske høyder i strømregning.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 timer siden):

Ja :sukk: Blir bare dyrere og dyrere. Jeg må kjøpe meg en varmeovn. Sentralvarmen har knapt virket siden i februar, og begynner å bli litt kjølig her inne nå, så antar jeg når uante astronomiske høyder i strømregning.

Ja, det regner jeg med og :unsure: Ovner har jeg men jeg har kjøpt meg varm vinterdyne :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...