Gå til innhold

Jeg skal gifte meg neste lørdag,men kom frem i går at mannen hadde et barn fra før som han ikke ville fortelle meg om.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Greit med noen usanne historier for å få til en god diskusjon, men dette var jo bare trist… Skjønner ikke hva som er morsomt med å lure folk med slikt.

Hadde faktisk en klassekamerat på barneskolen som opplevde at det kom fram at faren hadde barn med en annen dame hverken kone eller barna visste om. Så jeg trodde på historien, fram til opplistingen av alle de dyre tingene kom.

Anonymkode: 0a6c6...eff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøper ikke helt denne historien. Synes den skurrer litt.  
 

Men om den skulle være sann så tenker jeg det ligger mer til dette. Vil tippe han 1 enten har levd ett dobbelt liv ettersom du skriver han har vært en del borte i helger. Sikkert da vært hos mor og barn. Eller 2 denne ungen er ikke 9 år å har nok kommet etter dere ble sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker også at dette er en tulletråd. Falt som flere av da opplistingen av hva som skal deles kom opp. Et par hvor begge er 28/29 år vil i svært få tilfeller ha rukket å erverve seg hus, bil, båt og hytte. Hvis den ene i tillegg har en vanskelig oppvekst, som samboer til TS i dette tilfellet, er det usannsynlig at vedkommende har gjort annet enn å starte på helt bar bakke ved inngang til voksenlivet. Det er selvsagt ikke umulig, men svært få hadde rukket å kjøpe hus, hytte, båt og bil på den tiden. Og i tillegg klare å skjule eksistensen til et barn. 

Anonymkode: 22e1d...2e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg mistenker også at dette er en tulletråd. Falt som flere av da opplistingen av hva som skal deles kom opp. Et par hvor begge er 28/29 år vil i svært få tilfeller ha rukket å erverve seg hus, bil, båt og hytte. Hvis den ene i tillegg har en vanskelig oppvekst, som samboer til TS i dette tilfellet, er det usannsynlig at vedkommende har gjort annet enn å starte på helt bar bakke ved inngang til voksenlivet. Det er selvsagt ikke umulig, men svært få hadde rukket å kjøpe hus, hytte, båt og bil på den tiden. Og i tillegg klare å skjule eksistensen til et barn. 

Anonymkode: 22e1d...2e4

Også veldig rart å møte advokat for å dele alle disse greiene etter 4-5 dager😅 De fleste hadde hatt mer enn nok med å avlyse alt som var ordnet til bryllupet, kontakte alle gjester, komme over det første sjokket osv. 
 

Men, bra forsøk for all del.

Anonymkode: 610d6...f8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Også veldig rart å møte advokat for å dele alle disse greiene etter 4-5 dager😅 De fleste hadde hatt mer enn nok med å avlyse alt som var ordnet til bryllupet, kontakte alle gjester, komme over det første sjokket osv. 
 

Men, bra forsøk for all del.

Anonymkode: 610d6...f8b

Ja, avlysningen og plundret rundt det ville tatt nok tid.

Anonymkode: 48b93...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...