Gå til innhold

Jeg skal gifte meg neste lørdag,men kom frem i går at mannen hadde et barn fra før som han ikke ville fortelle meg om.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vert sammen i 7 år, og vi ble forlovet i 2020 og vi skulle gifte oss neste lørdag,men i går hadde vi en stor krangel da jeg var sikkert på han var utro, da han både sender penger til ei dame hver mnd og har vert del borte i helger og ferier når vi har vert sammen,men har aldri tenkt på at det var pga et barn. Han har en sønn på 9 som han ikke har fortalt meg om.

Jeg føler meg så sviktet og jeg har slått opp, Jeg hadde ikke gjort det hvis han hadde vert ærlig, jeg er glad i barn og vi begge ønsket oss barn sammen, jeg er 26 ,men ønsket og være gift først.  Overreagerer jeg her?

ps . Ja jeg har reagert før på at han er borte i helger og ferier,men da har jeg vert ok med svaret hans,men nå tippet det over og jeg krevde og vite hvem han lå med og hvorfor han sendte penger hver mnd til henne, før sa han bare at det var ei venninne fra barndommen som han skyldte penger, og siden det var samme beløp hver gang har jeg ike tenkt så mye over det

Anonymkode: 5658f...473

  • Hjerte 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også gjort det slutt. Når han kan lyve om noe så stort, hva mer kan han ikke skjule? Jeg hadde ikke klart å stole på han. 

  • Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde også gjort det slutt. Når han kan lyve om noe så stort, hva mer kan han ikke skjule? Jeg hadde ikke klart å stole på han. 

Nei det er det som er, han har ødelagt helt tilliten jeg hadde til han,men er bare glad at dette kom før vi giftet oss

Anonymkode: 5658f...473

  • Liker 2
  • Hjerte 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei det er det som er, han har ødelagt helt tilliten jeg hadde til han,men er bare glad at dette kom før vi giftet oss

Anonymkode: 5658f...473

Skjønner jeg godt. Fikk du noe forklaring på hvorfor han hadde holdt barnet skjult? For det er åpenbart svært unormalt. Jeg hadde nesten blitt redd for hva mer han skjulte. Virket han normal ellers?

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overreagerer ikke. Huff, så trist og leit for deg ts❤️❤️

Anonymkode: d4b8f...d95

  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet familien hans dette da? Det er ærlig talt nesten for utrolig til å være sant.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (2 minutter siden):

Skjønner jeg godt. Fikk du noe forklaring på hvorfor han hadde holdt barnet skjult? For det er åpenbart svært unormalt. Jeg hadde nesten blitt redd for hva mer han skjulte. Virket han normal ellers?

Takk.

Kan godt være han skjulte mer,men han virket som seg selv når han fortalte det

Anonymkode: 5658f...473

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spretterten skrev (2 minutter siden):

Vet familien hans dette da? Det er ærlig talt nesten for utrolig til å være sant.

han har ingen kontakt med familien sin da han ble tatt fra de ekte foreldrene som 10 åring og ble tatt inn av noen som 12 åring,men de kastet han ut den dagen han var 18 og etter det hadde de ikke mer kontakt, så han har ikke hørt fra de på 10 år.

Anonymkode: 5658f...473

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa han noe om hvorfor han ikke har fortalt deg det? Var han redd du skulle gå fra han, og tilslutt gikk det så lang tid at det ble bare vanskeligere og vanskeligere å fortelle det? 

Anonymkode: ca6c4...37c

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Spretterten said:

Vet familien hans dette da? Det er ærlig talt nesten for utrolig til å være sant.

Absolutt ikke, jeg er et barn fra en lignende situasjon (en av 10 barn...) og vet om 2 til.

Dette må være vondt TS. Fint at du fant ut av det før dere giftet dere. For en utrolig ting å holde hemmelig :(

Anonymkode: c7647...602

  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sa han noe om hvorfor han ikke har fortalt deg det? Var han redd du skulle gå fra han, og tilslutt gikk det så lang tid at det ble bare vanskeligere og vanskeligere å fortelle det? 

Anonymkode: ca6c4...37c

Nei han sa ingenting om grunnen for han har holdt gutten i skjul

Anonymkode: 5658f...473

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Absolutt ikke, jeg er et barn fra en lignende situasjon (en av 10 barn...) og vet om 2 til.

Dette må være vondt TS. Fint at du fant ut av det før dere giftet dere. For en utrolig ting å holde hemmelig :(

Anonymkode: c7647...602

Ja er helt utrolig vondt, føler som hjertet mitt sprenger 😪,men er også veldig glad jeg fant dette ut før vi ble gift, da hadde det vert enda verre

Anonymkode: 5658f...473

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

han har ingen kontakt med familien sin da han ble tatt fra de ekte foreldrene som 10 åring og ble tatt inn av noen som 12 åring,men de kastet han ut den dagen han var 18 og etter det hadde de ikke mer kontakt, så han har ikke hørt fra de på 10 år.

Anonymkode: 5658f...473

Han skulle vært ærlig mot deg uansett. Huff, for et sjokk det må ha vært. Han har løyet ganske grundig og lurt deg.

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overvurderer ihvertfall betydningen av ekteskap.

Anonymkode: 83d4a...fda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Vi har vert sammen i 7 år, og vi ble forlovet i 2020 og vi skulle gifte oss neste lørdag,men i går hadde vi en stor krangel da jeg var sikkert på han var utro, da han både sender penger til ei dame hver mnd og har vert del borte i helger og ferier når vi har vert sammen,men har aldri tenkt på at det var pga et barn. Han har en sønn på 9 som han ikke har fortalt meg om.

Jeg føler meg så sviktet og jeg har slått opp, Jeg hadde ikke gjort det hvis han hadde vert ærlig, jeg er glad i barn og vi begge ønsket oss barn sammen, jeg er 26 ,men ønsket og være gift først.  Overreagerer jeg her?

ps . Ja jeg har reagert før på at han er borte i helger og ferier,men da har jeg vert ok med svaret hans,men nå tippet det over og jeg krevde og vite hvem han lå med og hvorfor han sendte penger hver mnd til henne, før sa han bare at det var ei venninne fra barndommen som han skyldte penger, og siden det var samme beløp hver gang har jeg ike tenkt så mye over det

Anonymkode: 5658f...473

Du overreagerer ikke overhodet. 

Du har jo rett og slett blitt sveket i alle år. 

Dere har vært sammen i sju år, det er jævla mye av dager. 

 

Anonymkode: 0a736...ceb

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du overreagerer ikke overhodet. 

Du har jo rett og slett blitt sveket i alle år. 

Dere har vært sammen i sju år, det er jævla mye av dager. 

 

Anonymkode: 0a736...ceb

Ja dessverre, skulle ønske han bare fortalte om sønnen, jeg hadde ikke brydd meg om det, spurte også om hvorfor han ikke fortalte det og det svarte han aldri på :(

Anonymkode: 5658f...473

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Vi har vert sammen i 7 år, og vi ble forlovet i 2020 og vi skulle gifte oss neste lørdag,men i går hadde vi en stor krangel da jeg var sikkert på han var utro, da han både sender penger til ei dame hver mnd og har vert del borte i helger og ferier når vi har vert sammen,men har aldri tenkt på at det var pga et barn. Han har en sønn på 9 som han ikke har fortalt meg om.

Jeg føler meg så sviktet og jeg har slått opp, Jeg hadde ikke gjort det hvis han hadde vert ærlig, jeg er glad i barn og vi begge ønsket oss barn sammen, jeg er 26 ,men ønsket og være gift først.  Overreagerer jeg her?

ps . Ja jeg har reagert før på at han er borte i helger og ferier,men da har jeg vert ok med svaret hans,men nå tippet det over og jeg krevde og vite hvem han lå med og hvorfor han sendte penger hver mnd til henne, før sa han bare at det var ei venninne fra barndommen som han skyldte penger, og siden det var samme beløp hver gang har jeg ike tenkt så mye over det

Anonymkode: 5658f...473

Hadde nok brutt forholdet, hvorfor i alle dager har han holdt barnet vekke fra deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo nesten prøve og få vite årsaken. Om det er det at han har syntes det var vanskelig og derfor bare har utsatt og utsatt det, så ville jeg nok tatt en ny vurdering av forholdet.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt drastisk å slå opp, jeg. Gå fra planlegging av nært forestående bryllup til å aldri se hverandre mer, det er jo en dyp kjærlighet der! Hva med å heller kreve en lang prat, kanskje terapi, finne ut av ting sammen? Må jo være en grunn til det at han aldri fortalte det.

Anonymkode: 06349...caa

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...