Gå til innhold

Dagbok:)

jordbær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legekontroll 27+3

Vekt -0,5kg (-1)

Blodtrykk: 110/70 (105/70)

Urin: - (-)

Ødem: 0-1 (0)

Fl./min: 160(144) legen provoserte lillegull med doppler!

SF: 29 (17) legen målte det til 31cm, men satte det til 29..

Hb: 13,0(13,0)

Tihihihi!

Legen trodde ikke på meg da jeg sa at jeg ikke hadde gått opp i vekt. Så jeg måtte veie meg der. Vekten viste -4,5kg i forhold til det jeg oppgav. (Og det med klær og etter frokost) :ler:

Merker det jo egentlig ganske bra, fordi buksene mine fortsatt passer, og dem slenger rundt rumpa og lårene.

Ellers hadde jeg prikkfri urin, perfekt blodtrykk og kjempebra blodprosent.

Men.. :sjenert:

Jeg ble sykemeldt 50%.. :grine: Det har jeg jo ikke noe lyst til!!

Pga. bekkenløsning og kynnere. Nevnte at jeg veldig lett fikk kynnere når jeg var ute og gikk og på jobb. Og da mente hun at jeg stresset for mye.

Fikk henvisning til fysioterapaut for bekkenløsning, iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, snupp, har du tenkt....?

Tror jammen du får det slik du vil! :ler:

Vi sier tusen takk til å få låne vogn fra deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Låne?? Nei nei, helt feil!! Du skal så klart få den gamle vognen, bare du lover å være snill med den ;)

Og ALDRI ALDRI ALDRI på noe vis i senere tid innrømme at du har kvittet deg med den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha :D Deal.

Men må vente litt med å få den da, for jeg må rydde plass, tror jeg. Så vidt vi fikk inn barnevognen fra tyskland, på det digre gjesterommet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kommer du til meg på søndag klokken 19 :hoppe:

:smoke:

:grine:

HVORFOR må dere alltid ta dager jeg sansynligvis ikke kan.

Drar på husmorferie til Skien i dag, og vet ikke når jeg kommer hjem. (Søndag/mandag) :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da får du ansvaret for å bestemme og invitere dato for sommertreff!!

Hehe.. Smart ;) La oss ta det på termindatoen! :ler:

Etter den 15. juni er jeg "arbeidsledig".. og uten ting å gjøre. Da har jeg bedre tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1.mai! 29 uker!

Tiden går fort!:)

*feire 1.mai og 29 uker med solskinnsbolle til frokost* Kan lure på hvorfor jeg har gått ned enda et kilo den siste 1,5 uka.

Nå begynner jeg egentlig å bli litt småbekymret.. For en ting er at vekta ikke har rørt seg til nå, annet enn -1-2kg siden starten.. En annen ting er at jeg fortsatt går NED i vekt i uke 29.. Jaja.. Magen vokser iallefall. Og det er vel viktigst.

Nå har jeg faktisk hatt fri i nesten ei uke. DEILIG, men du så farlig. Sløveste av de sløve. Har fått tilbake energien og jeg har faktisk nesten ikke hatt vondt i bekkenet denne uka(Sittet på rævva hele tiden, så det er vel ikke så rart, egentlig). MEN! Tiltakslysten forsvinner.. og jeg tenker på jobb som slitsomt. Hihi. Skjerpe seg. Bare litt over en mnd igjen med jobb nå.

Ellers har jeg hatt ei fin uke hos mamma. Vi har handlet en del babyklær. Så nå tror jeg at jeg har det jeg trenger. Fant tilbud på bodyer, 5 stk til 99kr. Så da ble det 5 stk bodyer i str 56:)

Denne dama fikk seg litt nytt undertøy, to tunikaer og litt annet stæsj! Farget håret sitt sort igjen, og det var jammentameg deilig! <3

Ellers har jeg hatklubb mot kynnere. Hvis kynnerene kunne holdt seg i gang når jeg slaffer i sofaen, er det greit. Men vonde menssmerter når jeg går lengre enn 100 meter, ER SLEMT, vondt og ubehagelig! >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trooor bekkenløsningen har forduftet! :D

Jeg er friiiisk!

Men fysøren så vanskelig det var og stå opp i dag, for å komme seg på jobb.. zZz.. Døgnrytme? Hææ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

For hver kynner, blir fødselen din litt lettere. Jenter som har kraftige og hyppige kynnere, får som regel tøffe, men kjappere og lettere førdsler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vil du ha vogn?

Hihi.. Når jeg får plass!

Ang. kynnere.. MULIG! Men fy det er plagsomt til tider. Menmen.. småplager, kaller jeg det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...