Gå til innhold

Vi som støtter utfallet av Depp rettssaken


Raven.Writingdesk

Anbefalte innlegg

Hatsumomo skrev (7 minutter siden):

Ja, Emily Baker sier at hun har fått dem derfra selv og poster linken.

Aha, jeg følger Andrea Burkhart på twitter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er linken som ble lagt ut i aller siste post:

Og her er noen reaksjoner:

Må si jeg finner forståelsen i førstnevnte ganske forstyrrende. Ifølge sistnevnte, så blokkeres det også over en lav sko. 

Jeg har kun fått sett halvparten av videoen til Baker her, men har så langt ikke fått inntrykk av at det er noe spesielt oppsiktsvekkende å finne i rettspapirene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (21 minutter siden):

Her er linken som ble lagt ut i aller siste post:

Og her er noen reaksjoner:

Må si jeg finner forståelsen i førstnevnte ganske forstyrrende. Ifølge sistnevnte, så blokkeres det også over en lav sko. 

Jeg har kun fått sett halvparten av videoen til Baker her, men har så langt ikke fått inntrykk av at det er noe spesielt oppsiktsvekkende å finne i rettspapirene. 

Jeg klarer heller ikke å se noe alarmerende, igjen så letes det etter spøkelser og skjelett i skapet men det er jo ingenting her. Har også klikket inn på noen av pro Heard sidene og hva de hisser seg opp over er latterlig. En sms samtale med Manson hvor de er barnslig og bruker gorilla humor. Også? Som om andre folk ikke gjør det samme i sin innerste private sfære. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt forrige innlegg hengte seg opp, fikk ikke til å kommentere under siteringen, men skulle si at dette er god kildehenvisning.

Problemet er at det er så store mengder dokumenter at det vil sikkert være noen som manipulerer med dette og gjør det vanskelig å ettergå (via å ikke kildehenvise riktig) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dfs85 skrev (12 timer siden):

vet du hva, jeg bare viste at toxic mannehatende KG brukere ville støtte herd, ja jeg vet de fleste støtter depp. men når jeg ser kommentarene på fb osv ser jeg en ARME' av kvinner som støtter amber heard. Skikkelig klassisk tar kvinnesiden automatisk uten å hverken høre saken eller sette seg inn i deg eller faktisk se vekk fra alt heard har gjort. 

Vi lever i et sinnsykt farlig samfunn nå fortiden med amber heards over alt og andre kvinner som støtter disse slangene

Kvinner som støtter amber heard er selv like giftig, er selv like aunsvarlig og destruktiv og må skjermes fra samfunnet

Ærlig talt altså. Vet du ikke det at kvinner alltid er uskyldige og hvis de har gjort noe der de blir skyldige, er de alltid uskyldige allikevel. Så det så.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Raven.Writingdesk skrev (1 time siden):

Jeg klarer heller ikke å se noe alarmerende, igjen så letes det etter spøkelser og skjelett i skapet men det er jo ingenting her. Har også klikket inn på noen av pro Heard sidene og hva de hisser seg opp over er latterlig. En sms samtale med Manson hvor de er barnslig og bruker gorilla humor. Også? Som om andre folk ikke gjør det samme i sin innerste private sfære. 

Ja, det blir partiskhet på hver side dette, men mener da at begge sider bør legges frem i så fall, noe som ikke ble gjort.

En ting er at klienter med sine advokater ofte forsøker å grave frem mest mulig dritt om motparten, som så håndheves av lovverk. Mer skremmende er at en hvilken som helst random person nå kan sitte å plukke ut deler og sy det sammen til sin egen konklusjon. Blant annet fremheves at ereksjonsproblemer kan gi økt aggresjon, og sammen med rusutfordringer åpner det for at flaskevoldtekten har funnet sted. 

Enig i at Andrea Burkhart er riktig referanse. Som også Baker henviser til, som allerede nevnt av andre. Samtidig så omfattende, med de implikasjoner det gir, ja.

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (1 time siden):

Ja, det blir partiskhet på hver side dette, men mener da at begge sider bør legges frem i så fall, noe som ikke ble gjort.

En ting er at klienter med sine advokater ofte forsøker å grave frem mest mulig dritt om motparten, som så håndheves av lovverk. Mer skremmende er at en hvilken som helst random person nå kan sitte å plukke ut deler og sy det sammen til sin egen konklusjon. Blant annet fremheves at ereksjonsproblemer kan gi økt aggresjon, og sammen med rusutfordringer åpner det for at flaskevoldtekten har funnet sted. 

Enig i at Andrea Burkhart er riktig referanse. Som også Baker henviser til, som allerede nevnt av andre. Samtidig så omfattende, med de implikasjoner det gir, ja.

Akkurat. At enkelte er kjapp ute i å misbruke det, er det vel ingen tvil om.

Jeg har ikke sett hun vloggeren før (Barker) men synes hun virker veldig gjennomført i sin gjennomgang i videoen jeg så av henne. Ingen «ekstravagante» overdrivelser for å fremme partiskhet eller plukker deler ut av kontekst. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (3 timer siden):

Ja, det blir partiskhet på hver side dette, men mener da at begge sider bør legges frem i så fall, noe som ikke ble gjort.

En ting er at klienter med sine advokater ofte forsøker å grave frem mest mulig dritt om motparten, som så håndheves av lovverk. Mer skremmende er at en hvilken som helst random person nå kan sitte å plukke ut deler og sy det sammen til sin egen konklusjon. Blant annet fremheves at ereksjonsproblemer kan gi økt aggresjon, og sammen med rusutfordringer åpner det for at flaskevoldtekten har funnet sted. 

Enig i at Andrea Burkhart er riktig referanse. Som også Baker henviser til, som allerede nevnt av andre. Samtidig så omfattende, med de implikasjoner det gir, ja.

Dette er det AHs side som hevder, det er ikke fastslått av Depp eller fra legehold. Viktig å sjekke kilden også når man leser dokumentene, men det virker ikle så nøye for noen av de som ønsker å finne mest mulig grums/skyts. Burkhart er seriøs (og advokat). 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (20 minutter siden):

Dette er det AHs side som hevder, det er ikke fastslått av Depp eller fra legehold. Viktig å sjekke kilden også når man leser dokumentene, men det virker ikle så nøye for noen av de som ønsker å finne mest mulig grums/skyts. Burkhart er seriøs (og advokat). 

Takk for at du presiserer at det ikke er fastslått engang. Linken ble lagt ut i siste innlegg i forrige tråd og jeg synes det blir feil som en slags inngang til forståelsen av rettsdokumentene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det er bare 45 stk av de  6000 dokumenteme som er foreløpig lagt ut på siden til Andrea, eller tar jeg helt feil her? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (4 minutter siden):

Tror 6000 er antall sider. 

Ah, da er jeg med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså, om det nå skulle stemme at Depp opplever ereksjonssvikt (som om det er noe vi har noe med) og det kan føre til aggresjon, så kan det på samme måte som den utstrakte rus(mis)bruken i høyden kalles et risikomoment. Altså ikke engang håndgripelig nok til å kalles et indisie. Det motvirker ikke det faktum at Heard kom med påstander som bevisene ikke gav dekning for.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven.Writingdesk skrev (5 timer siden):

Mitt forrige innlegg hengte seg opp, fikk ikke til å kommentere under siteringen, men skulle si at dette er god kildehenvisning.

Problemet er at det er så store mengder dokumenter at det vil sikkert være noen som manipulerer med dette og gjør det vanskelig å ettergå (via å ikke kildehenvise riktig) 

Ja, det er jo et generelt problem i denne saken.
 

Hatsumomo skrev (59 minutter siden):

Mener det er bare 45 stk av de  6000 dokumenteme som er foreløpig lagt ut på siden til Andrea, eller tar jeg helt feil her? 

Jeg vet ikke noe om antall, men filene på siden til Andrea er vel bare de som teamet til AH forseglet etter rettsaken. De ble åpnet igjen, jeg tror det var i forbindelse med at dommen ble kjent gyldig? Andrea arrangerte spleis, fordi de koster penger å få tak i filene, og så la hun dem ut. 

Lurer på om det finnes en side med alle dokumentene fra rettsaken?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

charactouy skrev (40 minutter siden):

Men altså, om det nå skulle stemme at Depp opplever ereksjonssvikt (som om det er noe vi har noe med) og det kan føre til aggresjon, så kan det på samme måte som den utstrakte rus(mis)bruken i høyden kalles et risikomoment. Altså ikke engang håndgripelig nok til å kalles et indisie. Det motvirker ikke det faktum at Heard kom med påstander som bevisene ikke gav dekning for.

Det er uansett grenseløshet og nedrighet på sitt verste og jeg synes det er forstyrrende lesning når det -også- innledes med et slik slag under beltestedet. En flaskevoldtekt som AH har beskrevet, er grov seksualisert vold og han er uskyldig til det motsatte er bevist. Dette er i beste fall en søkt risikofaktor, i verste fall kun rykter.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

~ Ada ~ skrev (3 minutter siden):

Det er uansett grenseløshet og nedrighet på sitt verste og jeg synes det er forstyrrende lesning når det -også- innledes med et slik slag under beltestedet. En flaskevoldtekt som AH har beskrevet, er grov seksualisert vold og han er uskyldig til det motsatte er bevist. Dette er i beste fall en søkt risikofaktor, i verste fall kun rykter.

Nettopp. Et risikomoment kan ikke brukes for å bevise om en handling har funnet sted. 

Og Depps penis tenker jeg ikke vedkommer offentligheten uten hans eksplisitte samtykke. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

charactouy skrev (2 minutter siden):

Nettopp. Et risikomoment kan ikke brukes for å bevise om en handling har funnet sted. 

Og Depps penis tenker jeg ikke vedkommer offentligheten uten hans eksplisitte samtykke. 

Er jo nettopp derfor dette ble holdt skjult for juryen. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (8 minutter siden):

Er jo nettopp derfor dette ble holdt skjult for juryen. 

Jeg har så langt såpass respekt for og tiltro til judge Penny Azcarate at jeg stiller meg kritisk til at det vil fremkomme noe i dokumentene som vil velte saken for min del. Samme tvil har jeg til ankebehandling vedr saksbhandlingsfeil. Men jeg kan ta feil.

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, denne tråden var en gledelig overraskelse å finne da jeg kom hjem fra ferie! Takk, Raven.Writingdesk! :takke:

Og takk til dere som deler linker og kommer med saklige innspill. Dette skal leses og sees mens jeg lander etter ferieturen :)

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...