Gå til innhold

Vi som støtter utfallet av Depp rettssaken


Raven.Writingdesk

Anbefalte innlegg

Når det gjelder nakenbildene til AH, så vil jeg si at det indikerer jo at JD ikke har vært voldelig. 
Dem ville jo ha bildene med i rettsaken for å vise at det var ikke noe merker på AH sin kropp. 
Nå fikk man jo ikke se bildene, men det med at dem mente at bildene ville vise at det ikke var noen merker på AH sin kropp vil jo da indikere at JD var sikker i sin sak. 
Det styrker nå bare min tro på at JD var selvsikker i sin sak om at anklagene mot ham var grunnløse.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Duraton skrev (4 minutter siden):

Når det gjelder nakenbildene til AH, så vil jeg si at det indikerer jo at JD ikke har vært voldelig. 
Dem ville jo ha bildene med i rettsaken for å vise at det var ikke noe merker på AH sin kropp. 
Nå fikk man jo ikke se bildene, men det med at dem mente at bildene ville vise at det ikke var noen merker på AH sin kropp vil jo da indikere at JD var sikker i sin sak. 
Det styrker nå bare min tro på at JD var selvsikker i sin sak om at anklagene mot ham var grunnløse.

Og årsaken til at de ønsket å nevne at hun hadde jobbet som stripper eller hva det var, handlet om at hun har nektet for dette selv om det er bevis for det og dermed er det bevis på at hun lyver og hennes karakter. (Spesielt hvis hun har løyet om dette under ed tidligere) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Raven.Writingdesk said:

Og årsaken til at de ønsket å nevne at hun hadde jobbet som stripper eller hva det var, handlet om at hun har nektet for dette selv om det er bevis for det og dermed er det bevis på at hun lyver og hennes karakter. (Spesielt hvis hun har løyet om dette under ed tidligere) 

Vel, å ha arbeidet som en eksotisk danser kan være flaut for enkelte. 
Alle mennesker har jo sine blemmer som dem ikke er så interesserte i at alle skal få vite om. 
Det er jo ikke slikt at hennes benektelse fører til at andre ble, eller blir, skadet av det. 
Så for meg personlig så har det lite å si vedrørende hennes karakter. 
Det er nok flere tusener som som har benektet å ha vært, eller er, en eksotisk danser og som ikke har narsissistiske tendenser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min umiddelbare tanke med mange av disse dokumentene er at dommer P.A har vært fornuftig i seleksjonen av hva som har fått kommet inn i rettsaken som bevis/dokumenter fra begge sider.

 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Raven.Writingdesk said:

hun har nektet for dette selv om det er bevis for det og dermed er det bevis på at hun lyver og hennes karakter. (Spesielt hvis hun har løyet om dette under ed tidligere) 

Hvor har hun nektet for at hun har jobbet på en strippeklubb? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven.Writingdesk skrev (4 timer siden):

 

Jeg har nettopp sett ferdig noen Netflix stand-up specials som er tusen ganger verre enn dette her. Bare se hva som helst av Bill Burr. Han fleiper om vold mot kvinner, massedrap, vold mot unger. Og han innrømmer at han har sinneproblematikk.

En av stand up komikerne kom med følgende vits: «you know that bad feeling When you order your prostitute and she’s like 15 

pause

»And you spesificly order a 14 year old» 

Latter.

Dette er absurd humor. Vitser.

Sistnevnte kom fra en transkvinne. Altså noen som selv representerer en utsatt og marginal gruppe. 
 

Merk at dette blir fortalt i dagslys, vel vitende om at det deles med millioner av mennesker. 

Skulle vi følge tankerekka om at folk som vitser med kriminelle handlinger helt sikkert utfører kriminelle handlinger så er det mange som er på tynn is.

Sånn tenker heldigvis ikke folk flest i verden (bortsett fra hos Heard tilhengere tydeligvis da) 

For det er også viktig å understreke. Det er ikke sånn at tekstene til M.M & J.D fremstår så veldig alvorstynget.

De fremstår fleipete og sleivete som tydelig er tonen mellom de to. Hvis kvinner virkelig tror at menn aldri kan snakke nedsettende om en eks eller eks svigermor, så er man rimelig naiv. 
 

Edit; kan også legge til, tror det var @~ Ada ~ som sa det: å trekke frem M.M er nok et forsøk på å ramme Depp via «guilty by assosiation» Det er rimelig vagt det også, i så fall burde vel kongehuset i England dømmes for de pedofile handlingene til Jimmy Savile. 

Nettopp dette. Det er skitprat, intet mindre. Grovt, uanstendig og provoserende, absolutt, men altså ikke ment for offentligheten. 

Det slår meg at Depp kan være typen som bearbeider ubehag gjennom kullsvart humor. Som bruker mye sarkasme og 'leker' med et svært fargerikt språk. En væremåte som langt fra appellerer til alle. 

Guilty by association ja. Uten sammenligning forøvrig; i Norge har en mann sittet 20 år urettmessig fengslet på grunn av samme tankerekke som legges til grunn for at Depp kan være voldsutøver - risikomomenter og en (formodentlig, i Depps tilfelle) skyldig venn. Til tross for at det ikke eksisterer fellende bevis. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duraton skrev (5 timer siden):

Vel, å ha arbeidet som en eksotisk danser kan være flaut for enkelte. 
Alle mennesker har jo sine blemmer som dem ikke er så interesserte i at alle skal få vite om. 
Det er jo ikke slikt at hennes benektelse fører til at andre ble, eller blir, skadet av det. 
Så for meg personlig så har det lite å si vedrørende hennes karakter. 
Det er nok flere tusener som som har benektet å ha vært, eller er, en eksotisk danser og som ikke har narsissistiske tendenser.

Det er jeg enig med deg i, det er ikke mer eller mindre relevant enn at Depp potensielt har potensproblemer. Poenget var at det kan være andre årsaker til at de ønsket å bruke dette enn å «henge henne ut», men igjen så må man være ærlig å si at i en sak som til syende og sist vil omhandle troverdighet så vil nok begge sider gjøre det de kan for å svekke den andres troverdighet.

Hatsumomo skrev (4 timer siden):

Min umiddelbare tanke med mange av disse dokumentene er at dommer P.A har vært fornuftig i seleksjonen av hva som har fått kommet inn i rettsaken som bevis/dokumenter fra begge sider.

 

Helt enig, har tenkt akkurat det samme selv! Edruelige valg av denne dommeren. 
 

charactouy skrev (2 timer siden):

Nettopp dette. Det er skitprat, intet mindre. Grovt, uanstendig og provoserende, absolutt, men altså ikke ment for offentligheten. 

Det slår meg at Depp kan være typen som bearbeider ubehag gjennom kullsvart humor. Som bruker mye sarkasme og 'leker' med et svært fargerikt språk. En væremåte som langt fra appellerer til alle. 

Og med det sagt; så var dette altså det «mest grusomme» de kunne finne. Hva er forøvrig Depp sin respons på M.M sin kommentar om 18 årig fans? 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven.Writingdesk skrev (På 2.8.2022 den 23.51):

Du kan ikke «fake» 14 års ekteskap med to barn, og egentlig være den personen Heard beskriver. Det er et så stort sprik mellom bildet hun maler av Depp og hvordan man selv oppfatter ham.

Det er mange som greier å skjule dette, dere er naive. Mafiamedlemmer gir ofte penger til veldedighet og bygger opp tilbud i lokalsamfunnet, og lever helt vanlige familieliv ved siden av den kriminelle aktiviteten. Ofte kan de som virker snillest være mafia, de skjuler aktiviteten godt.

Amber kan ha vært den første til å protestere og si ham i mot. Det kan ha trigget den voldelige oppførselen, slik at hun ble det eneste offeret hans. Det kan også være at de tidligere eksene ikke tør å stå frem, kanskje de ikke tør å si noe annet enn lovord, både mafia og store stjerner har denne såkalte "intimidation factoren" som påvirker vitner til å vitne til fordel.

Problemene kommer ofte hvis en person ikke "oppfører seg rett og skikkelig." Først da blir det problemer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven.Writingdesk skrev (På 31.7.2022 den 20.17):

Dette er ikke en tråd for Heard fans å dele propaganda i, men utelukkende en tråd for de som er interessert i Depp rettssaken og ønsker å diskutere den på bakgrunn av at man er enig i utfallet av rettssaken.

Minner om hva tema for denne tråden er og reposter HI. Ser det begynner å bli behov for det da tråden er i ferd med å skli ut. (Har rapportert avsporinger og oppfordrer andre til å gjøre det skamme)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (18 timer siden):

Ikke at jeg egentlig ser vitsen med å forsvare meningene mine, siden vi uansett står på hver vår side og dermed tolker ulikt.

 

Jeg vil sitere deg her Ardwinna da jeg ser det nesten må til for å få frem et poeng.

Denne tråden har ikke til hensikt at de som støtter utfallet av rettssaken skal føle de må bruke energi på å forklare og forsvare hvorfor de gjør dette, da hele premisset for å delta i tråden allerede har fastsatt at man støtter utfallet.

Ytterligere provokasjoner som gjør at andre som deler samme syn som er hovedpoenget med å delta i tråden, - føler de må forsvare seg,

- oppfordrer jeg på det sterkeste til å ikke svare på.

( Vi har allerede «been there, done that» og sett hvor destruktivt det var)

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven.Writingdesk skrev (1 time siden):

Det er jeg enig med deg i, det er ikke mer eller mindre relevant enn at Depp potensielt har potensproblemer. Poenget var at det kan være andre årsaker til at de ønsket å bruke dette enn å «henge henne ut», men igjen så må man være ærlig å si at i en sak som til syende og sist vil omhandle troverdighet så vil nok begge sider gjøre det de kan for å svekke den andres troverdighet.

Helt enig, har tenkt akkurat det samme selv! Edruelige valg av denne dommeren. 
 

Og med det sagt; så var dette altså det «mest grusomme» de kunne finne. Hva er forøvrig Depp sin respons på M.M sin kommentar om 18 årig fans? 

 

Jeg siterer meg selv her fordi jeg lurer faktisk på hva var det Depp responderte Manson med da Manson snakket om 18 årig groupie? Ut ifra hva jeg fant svarer han ikke noe som helst? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven.Writingdesk skrev (15 minutter siden):

Jeg siterer meg selv her fordi jeg lurer faktisk på hva var det Depp responderte Manson med da Manson snakket om 18 årig groupie? Ut ifra hva jeg fant svarer han ikke noe som helst? 

Jeg aner ikke. Og jeg vet ikke om jeg synes det betyr noe heller, for rettssakens del.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Raven.Writingdesk skrev (1 time siden):

Jeg siterer meg selv her fordi jeg lurer faktisk på hva var det Depp responderte Manson med da Manson snakket om 18 årig groupie? Ut ifra hva jeg fant svarer han ikke noe som helst? 

De refererer til en låt de vil ha med på konserten deres som heter "i´m 18" faktisk 🙂 

 

Endret av Della
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Della skrev (4 minutter siden):

De refererer til en låt de vil ha med på konserten deres som heter "i´m 18" faktisk 🙂 

 

😂 tuller du? Så det handler om en sang.. 🤦🏼‍♀️Hvordan fant du ut det? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven.Writingdesk skrev (Akkurat nå):

😂 tuller du? Så det handler om en sang.. 🤦🏼‍♀️Hvordan fant du ut det? 

Det er visst det ja 🙂 lawnerds på youtube om jeg ikke husker feil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke om det er, husker ikke alt som ble sagt om det var bekreftet av Depp eller ikke. Men de spilte den sangen på en konsert rett etterpå visstnok.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...