Gå til innhold

Folk som legger ut Instagram bilder i hytt og pine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva med snap? Ei venninne har lagt ut bilder daglig av bassenget, vin glasset, stranden og hva de spiser middag. Legger bare ut mat hvis det er litt fancy mat og ikke av en pizza eller burger 

Anonymkode: 94588...ddf

Hva om hun ikke spiser pizza eller burger? Jeg spiser ALDRI junk når jeg er på ferie. 

Anonymkode: 75a7a...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 hours ago, AnonymBruker said:

Instagram = kleine mennesker som har oppnådd lite i livet og som higer etter oppmerksomhet fordi de har gått opp en fjelskrent eller spiser pasta i Italia. Mens de som faktisk oppnår ting i livet gjennom hardt arbeid, f.eks. lang utdanning, vet at det ikke finnes noen quick fix til god selvfølelse.

Instagram = white trash people. 

Anonymkode: ae334...6a7

Haha😄... Jeg skal ta det opp på neste møte i White Trash foreningen:

- Instagram VS utdannelse, hva bør vi anbefale våre barn å satse på?

- Hvor stor fjellskrent må man gå opp før man kan tillate seg å legge ut bilde? Kjør debatt.

- Pastaens hjemland: Medlemmenes anbefalinger av Instagram-vennlige restauranter.

2 hours ago, NiceOrNothing said:

Tenker at slike kan deles inn i to grupper , de som vil inspirere , og de som vil imponere . Folk som legger ut masse selfies og åpenbart selvskryt er uinteressante syns jeg . Men har ofte fått inspo til å dra steder selv , ved å se inspirerende steder via insta . 

Men hvor går grensen mellom å inspirere og imponere mener du? Hvis jeg har spist pasta i italia og har lyst til å dele det, så kan jo ikke jeg kontrollere om mottakeren blir inspirert, imponert eller som TS; Irritert

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg blir egentlig mer "irritert" på folk jeg kjenner jeg vet er på fine steder men IKKE legger ut et eneste bilde. Jeg liker å se bilder av forskjellige steder der folk jeg kjenner er. Men er ikke såå interessert i selfies på joggeturer, bilder av mat eller annet fjas..

Anonymkode: 8f671...64f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med Insta om men ikke skal dele? Hadde vært uendelig kjedelig der om folk bare delte 17-mai og reiser til eksotiske steder liksom.... 🤷🏼‍♀️

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferien er ikke komplett om man ikke får delt bilder. En fjelltur er bortkastet om man ikke får skryte av det og få likes. 
en middag med gode venner er ikke det samme om man ikke får lagt ut skrytebilder. 
Nei, altså.. folk må gjerne legge ut bilder, men det representerer ikke livene til folk. Det er bare de fine øyeblikkene vi får se, og ikke realiteten. 
Når folk kommer hjem fra ferie legger de ikke ut kredittkort regningene sine 😅

Anonymkode: 9fea1...c19

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ferien er ikke komplett om man ikke får delt bilder. En fjelltur er bortkastet om man ikke får skryte av det og få likes. 
en middag med gode venner er ikke det samme om man ikke får lagt ut skrytebilder. 
Nei, altså.. folk må gjerne legge ut bilder, men det representerer ikke livene til folk. Det er bare de fine øyeblikkene vi får se, og ikke realiteten. 
Når folk kommer hjem fra ferie legger de ikke ut kredittkort regningene sine 😅

Anonymkode: 9fea1...c19

Veldig enig.

Anonymkode: caeec...6e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes visst et eget Instagrampoliti, som skal bestemme hva som er greit og hva som ikke er greit å legge ut. Hvor ofte av hva. 
😂😂😂 Kleine folk. 

Anonymkode: 9c36d...546

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å vise at de er ute av huset, gjør noe annet enn å sitte i sofaen, vise at se har venner, gjør noe interessant, er populær. Mange bygger status og fasade gjennom sosiale medier 

Anonymkode: 9fea1...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoMe er en helt genial måte å holde kontakten med mange mennesker på.

Det er ikke naturlig å ringe ei jeg red på tur med i forrige stallen en tilfeldig onsdag, MEN nå kan vi se hverandres hester i SoMe, prate litt stort og smått iblant.

F eks.

Helt genialt. 

Anonymkode: 413cc...b95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...