Gå til innhold

Folk som legger ut Instagram bilder i hytt og pine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er årsaken til at enkelte legger ut flere Instagram poster bare de reiser på en liten ferietur?

Vet om ei som legger ut selfie post, og har lagt ut masse bilder fra og under ferieturen. 
Hva er egentlig poenget? Er det likes / hjerter som er det motiverende, og da gir bedre selvfølelse? Er det for å vise at man har reist på ferie?

Jeg undres, og mistenker det må ha være noe med oppmerksomhet man søker… som man lett får på Instagram uten noe spesielt innsats.

Anonymkode: caeec...6e1

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg deler litt av og til. Ikke noe systematikk i det. Kan legge ut noe morsomt, corny eller fint. Ligger ikke så mye mer bak det:) men, det er klart det muligens definerer meg/ viser hvem jeg er. 

Anonymkode: 40334...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare fint at folk vil dele gode opplevelser? Dette er nåtidens måte å fortelle om fine ferier på! 

Anonymkode: e949e...55b

  • Liker 16
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jo skrytes. Ikke noe vits å dra på ferie hvis man ikke kan snikskryte av det.

Anonymkode: 9e159...a8c

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å se Instagram-/snap-/Facebookbilder av gode opplevelser; feiringer, ferier, strandliv, ny bil, nytt hus, fjellturer, båtturer osv. Det jeg imidlertid kan spare meg for, er folk som legger ut 10-15 bilder hver dag av katten sin, ungene eller selfie med alle mulige filter…. 

Anonymkode: 2e8d8...5d8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Elsker å se Instagram-/snap-/Facebookbilder av gode opplevelser; feiringer, ferier, strandliv, ny bil, nytt hus, fjellturer, båtturer osv. Det jeg imidlertid kan spare meg for, er folk som legger ut 10-15 bilder hver dag av katten sin, ungene eller selfie med alle mulige filter…. 

Anonymkode: 2e8d8...5d8

Også synes jeg det er rart at folk er på konsert og snapper hele konserten…. Hva med å nyte den i stedet…. 

Anonymkode: 2e8d8...5d8

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva er årsaken til at enkelte legger ut flere Instagram poster bare de reiser på en liten ferietur?

Vet om ei som legger ut selfie post, og har lagt ut masse bilder fra og under ferieturen. 
Hva er egentlig poenget? Er det likes / hjerter som er det motiverende, og da gir bedre selvfølelse? Er det for å vise at man har reist på ferie?

Jeg undres, og mistenker det må ha være noe med oppmerksomhet man søker… som man lett får på Instagram uten noe spesielt innsats.

Anonymkode: caeec...6e1

Hva mener du man skal legge ut av bilder når man først har en instakonto da?

Anonymkode: dfc15...d30

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine venner tror nok jeg aldri gjør noe gøy fordi jeg sjeldent deler det i some, mens de i mine øyne deler altfor mye 😅

Tror det bare har blitt sånn..

Anonymkode: d26b5...b19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva er årsaken til at enkelte legger ut flere Instagram poster bare de reiser på en liten ferietur?

Vet om ei som legger ut selfie post, og har lagt ut masse bilder fra og under ferieturen. 
Hva er egentlig poenget? Er det likes / hjerter som er det motiverende, og da gir bedre selvfølelse? Er det for å vise at man har reist på ferie?

Jeg undres, og mistenker det må ha være noe med oppmerksomhet man søker… som man lett får på Instagram uten noe spesielt innsats.

Anonymkode: caeec...6e1

Hva med snap? Ei venninne har lagt ut bilder daglig av bassenget, vin glasset, stranden og hva de spiser middag. Legger bare ut mat hvis det er litt fancy mat og ikke av en pizza eller burger 

Anonymkode: 94588...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Også synes jeg det er rart at folk er på konsert og snapper hele konserten…. Hva med å nyte den i stedet…. 

Anonymkode: 2e8d8...5d8

Man nyter det jo og synes antagelig at det er en helt fantastisk opplevelse, hvis ikke ville man ikke snappet. Å snappe tar totalt 2 sekunder med oppmerksomhet, så man kan gjøre begge deler med stor letthet.

Anonymkode: 65e9d...804

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hva er årsaken til at enkelte legger ut flere Instagram poster bare de reiser på en liten ferietur?

Vet om ei som legger ut selfie post, og har lagt ut masse bilder fra og under ferieturen. 
Hva er egentlig poenget? Er det likes / hjerter som er det motiverende, og da gir bedre selvfølelse? Er det for å vise at man har reist på ferie?

Jeg undres, og mistenker det må ha være noe med oppmerksomhet man søker… som man lett får på Instagram uten noe spesielt innsats.

Anonymkode: caeec...6e1

Jeg er aktiv på Story, men det handler ikke om å få likes eller oppmeksomhet. Jeg synes det er koselig å se andres bilder og jeg vet at mine venner og familie synes det er koselig å se fra meg..

Anonymkode: c66dd...2e0

  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er Instagram egentlig til for da? Poenget er jo å dele bilder. Folk har vel hundrevis av grunner til at de ønsker å dele bilder. 
Det er mye mer kjipt å være den som irriterer seg over andres bilder og rakker ned på at venner deler noe. 

Anonymkode: 9c36d...546

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg deler så og si aldri, men liker å se andre deler. Noen mye mer enn andre, men det er ikke verre enn å la være å se på de.

 

 

Anonymkode: a5141...1a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ikke verre enn å slette instagram? Altså hvis du misliker at folk legger ut noe der så er vel ikke den plattformen rett for deg? 

Anonymkode: 5abf5...090

  • Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner et par som legger ut det meste. De går ikke en fjelltur eller inntar et godt måltid uten å dele på både snap og insta. Jeg liker det ofte, skjønner jo at de trenger bekreftelse på et eller annet 😀 Har ikke samme behovet selv. 

Anonymkode: fbffa...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiolinfiken

Instagram er jo til for å dele bilder. Det er jo helt opp til deg om du vil ha Instagram å se bilder folk deler eller ikke. Det er det samme som å gå inn på burgerking å klage på at de har fastfood der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som har og bruker tid på Instagram for å irritere seg over folk som publiserer ganske ordinær bilder på Instagram, der har du en gjeng.

Anonymkode: 398ae...faf

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da bare koselig med feriebilder. Og som andre her sier, Instagram er til for å legge ut bilder.

Hva tenker du er det beste å legge ut da?

Anonymkode: 03c97...022

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de vil ha oppmerksomhet og bekreftelse

Anonymkode: 1768b...aa1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke kan legge ut bilder fra ferie, så kan man vel i hvert fall ikke legge ut noe fra hverdagen. Når skal man legge ut da, kun når man gifter seg eller har kjøpt nytt hus? Og helst ikke dag heller, for det blir jo også skryt?

Anonymkode: 5bca2...797

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...